• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    help

    'Dat je waardeloos bent? Vertel geen onzin, kind. Wanneer heb ik dat dan gezegd?'

    Een minuut geleden, bitch. En je had nog gelijk ook.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 21:59 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind dit best wel grappig. :'D


    help

    Zo veel stress. ._.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Godverdomme, kutschool. Ik ga mooi niet elke donderdag drie fuckinguren wachten op één uur Frans.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    kut leeg gevoel ga weg..
    feels dead inside


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oh, shit. Dit is echt alles behalve prettig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Moet ik nog één Frans artikel lezen. Ik ben doodop, ik heb nergens meer zin in en ik wil gewoon naar bed. Ugh. Ik heb niet eens mijn huiswerk voor morgen af, laat staan dat ik kan leren voor de proefwerkweek, laat staan dat ik niet gigantisch ga falen in wiskunde, laat staan dat ik voor overmorgen een heel kunstproject af moet hebben. Waar ik maar half aan ben begonnen. Verdomme, zeg.


    Searching heavens for another earth

    Wauw, dat was een intense film. Ik vraag me af wat er met haar zoontje is gebeurt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu kan ik me wel afvragen waarom ik dit doe, maar ik weet het heel goed zelf. Wegrennen. Ontsnappen. Verstoppen. Alles om mezelf en mijn eenzaamheid niet onder ogen te komen. Ik weet heus wel dat het niets anders is dan dat.
    Maar ik kan er niet mee stoppen. Ik moet het doen. En ik weet ook waarom. Omdat ik bang ben, en laf, om zelf mijn eigen emoties te voelen. De fictieve wereld is veiliger, ook al rust hij op een illusie.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet even echt totaal niet wat ik moet doen nu...


    Life is hard and then we die

    Jammer dat die toets van vandaag door gaat. Ik ben nog helemaal niet moe. -,- Nah ja, die verkoudheid houd me toch nog wel wakker.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben nog nooit zo blij geweest om in dezelfde klas te blijven zitten. Mijn klas is geweldig en ik zou het echt niet leuk vinden als we uit elkaar zouden worden gehaald.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn, nou gaat die hele song in mijn hoofd zitten. Downloaden die shit en op mijn mobiel zetten, hehehhee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou echt niet van wachten. D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat werk ik mezelf toch weer is de nesten in, zucht...