• Vijf meiden en vijf jongens, allemaal single en ze hebben één ding gemeen. Ze zijn slecht in relaties. In dit programma worden de deelnemers gekoppeld aan een andere deelnemer. Een perfecte match. Het probleem is echter dat er verschillende koppels mogelijk zijn en er een kans is dat je met de verkeerde gaat, maar als iedereen zijn match heeft gevonden, winnen ze één miljoen euro. Tienduizend euro per persoon, dus en natuurlijk liefde.
    Ze worden allemaal vierentwintig uur gefilmd, zodat de mensen thuis het programma ook kunnen volgen.


    • Ik maak de koppels, maar ik maak ze uiteraard niet bekend. Als er een koppel is die wilt weten of ze elkaar's match zijn, kunnen ze naar een bepaalde ruimte waar ze het aan een computer kunnen vragen. Ik speel zelf het spelletje mee en ga dus niet gelijk op diegene af die mijn match is.

    Rollen:
    Harry Styles - Tomles
    Niall Horan - ZaynLoveU
    Zayn Malik - Legolas
    Liam Payne - Kendizzzle
    LT - Lucille
    - Andrea 'Andy' Saunders Pompeij
    - Morose "Rose" Wynter Foster Kerberos
    - Jacelyn Athene Holmes Woodley
    - Anna Jane "AJ" Valentine Whisperings
    - Cipriano

    Lijstje om in te vullen:

    Naam:
    Leeftijd: [Minimaal achttien]
    Geboorteplaats/woonplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk: [Ook beschrijving]
    Extra:


    • Minimaal 150 woorden in één post
    • OOC tussen haakjes () [] {}
    • Naamsveranderingen graag doorgeven
    • Alleen je eigen personages besturen
    • 16+ mag, maar hou het netjes.
    • Topics worden gemaakt door alleen mij.
    • Geen ruzie OC. IC mag natuurlijk wel.
    • Schelden is toegestaan, maar hou het fatsoenlijk.
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 18:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Fluitsma schreef:
    (...)

    Ja. Maar niet om te spelen. :') Voor mij althans niet.


    Tsja.


    Reality's overrated.

    Ik twijfel nog.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Liam? ^^


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Liam? ^^


    Geen verassing jou hier te zien eigenlijk. Haha.


    Reality's overrated.


    Volledige naam: Anna Jane "AJ" Valentine
    Leeftijd: 31 december zal zij negentien kaarsjes uitblazen.
    Geboorteplaats/woonplaats:
    Karakter: Anna is een vrolijk meisje, totaal niet verlegen en erg direct. Wanneer ze iets wilt bereiken zal ze er alles aan doen tot ze het heeft bereikt, erg ambitieus dus. Iedereen kent Anna, zo niet, dan zal ze er wel voor zorgen. Het meisje bemoeit zich graag met dingen, dat irriteert sommige mensen wel. Dan is ze overenthousiast en gedraagt ze zich volwassener dan dat ze eigenlijk is. Qua verliefdheid is Anna echt niet degene die je zoekt. Ze is nog nooit verliefd geweest, ze weet ook niet hoe dat voelt. Ze zal het altijd proberen te negeren, maar als het écht toeslaat, is het menens.
    Onder dat lieve, komische meisje zit eigenlijk een zacht meisje. Anna is erg gevoelig, en de zakdoeken mogen worden gepakt wanneer er een tranentrekker op tv komt.
    Uiterlijk: [Ook beschrijving]


    Anna heeft een vrolijke, dikke bos haren, waar ze het liefst niks mee doet. Alhoewel ze altijd wel in is voor een klein vlechtje of knotje. Het is erg klitterig, maar wanneer je het goed uitkamt is Anna's haar prachtig. De ogen van het meisje zijn groen, met een tintje bruin. Ze zijn omhuld met lange, zwarte wimpers. Anna is niet de dunste, gewoon wat stevig gebouwd, maar dik is ze zeer zeker niet. Met haar 1:57 komt Anna niet echt boven de rest uit, maar ze draagt geen hakken om het te verbergen, ze is trots op haar lengte. Het meisje gaat erg met de trend mee, ze draagt dan ook altijd leuke kleding. Van make-up is Anna geen fan, toch kan een klein beetje oog-make-up geen kwaad. Dit zijn trouwens Anna's vingers. Ze bijt nagels. Extreem.
    Extra: Sommigen noemen Anna "AJ", maar meestal wordt ze gewoon "Anna" genoemd.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 10:52 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Kerberos schreef:
    (...)

    Geen verassing jou hier te zien eigenlijk. Haha.

    Ghehehe weet ik toch :Y)


    How far is far

    Mag ik Zayn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Mag ik Zayn?

    Yay Linde ^^


    How far is far

    Doe jij aan alle One Direction rpg's mee ofzo xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Doe jij aan alle One Direction rpg's mee ofzo xD

    Misschien.. :X


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Misschien.. :X


    XD


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Alleen nog een Niall c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Whisperings schreef:


    Volledige naam: Anna Jane "AJ" Valentine
    Leeftijd: 31 december zal zij zeventien kaarsjes uitblazen.
    Geboorteplaats/woonplaats:
    Karakter: Anna is een vrolijk meisje, totaal niet verlegen en erg direct. Wanneer ze iets wilt bereiken zal ze er alles aan doen tot ze het heeft bereikt, erg ambitieus dus. Iedereen kent Anna, zo niet, dan zal ze er wel voor zorgen. Het meisje bemoeit zich graag met dingen, dat irriteert sommige mensen wel. Dan is ze overenthousiast en gedraagt ze zich volwassener dan dat ze eigenlijk is. Qua verliefdheid is Anna echt niet degene die je zoekt. Ze is nog nooit verliefd geweest, ze weet ook niet hoe dat voelt. Ze zal het altijd proberen te negeren, maar als het écht toeslaat, is het menens.
    Onder dat lieve, komische meisje zit eigenlijk een zacht meisje. Anna is erg gevoelig, en de zakdoeken mogen worden gepakt wanneer er een tranentrekker op tv komt.
    Uiterlijk: [Ook beschrijving]


    Anna heeft een vrolijke, dikke bos haren, waar ze het liefst niks mee doet. Alhoewel ze altijd wel in is voor een klein vlechtje of knotje. Het is erg klitterig, maar wanneer je het goed uitkamt is Anna's haar prachtig. De ogen van het meisje zijn groen, met een tintje bruin. Ze zijn omhuld met lange, zwarte wimpers. Anna is niet de dunste, gewoon wat stevig gebouwd, maar dik is ze zeer zeker niet. Met haar 1:57 komt Anna niet echt boven de rest uit, maar ze draagt geen hakken om het te verbergen, ze is trots op haar lengte. Het meisje gaat erg met de trend mee, ze draagt dan ook altijd leuke kleding. Van make-up is Anna geen fan, toch kan een klein beetje oog-make-up geen kwaad. Dit zijn trouwens Anna's vingers. Ze bijt nagels. Extreem.
    Extra: Sommigen noemen Anna "AJ", maar meestal wordt ze gewoon "Anna" genoemd.


    Ze moet minimaal achttien zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    (...)


    Ze moet minimaal achttien zijn.


    Owh ja, ik heb hem overgenomen uit een andere RPG.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Naam: Jacelyn Athene Holmes
    Leeftijd: Negentien, 19-4-1994
    Geboorteplaats/woonplaats: Northampton, Verenigd Koninkrijk.
    Karakter:
    Uiterlijk:


    Extra:


    I don't want you to die, I want you to suffer.