• Vijf meiden en vijf jongens, allemaal single en ze hebben één ding gemeen. Ze zijn slecht in relaties. In dit programma worden de deelnemers gekoppeld aan een andere deelnemer. Een perfecte match. Het probleem is echter dat er verschillende koppels mogelijk zijn en er een kans is dat je met de verkeerde gaat, maar als iedereen zijn match heeft gevonden, winnen ze één miljoen euro. Tienduizend euro per persoon, dus en natuurlijk liefde.
    Ze worden allemaal vierentwintig uur gefilmd, zodat de mensen thuis het programma ook kunnen volgen.


    • Ik maak de koppels, maar ik maak ze uiteraard niet bekend. Als er een koppel is die wilt weten of ze elkaar's match zijn, kunnen ze naar een bepaalde ruimte waar ze het aan een computer kunnen vragen. Ik speel zelf het spelletje mee en ga dus niet gelijk op diegene af die mijn match is.

    Rollen:
    Harry Styles - Tomles
    Niall Horan - ZaynLoveU
    Zayn Malik - Legolas
    Liam Payne - Kendizzzle
    LT - Lucille
    - Andrea 'Andy' Saunders Pompeij
    - Morose "Rose" Wynter Foster Kerberos
    - Jacelyn Athene Holmes Woodley
    - Anna Jane "AJ" Valentine Whisperings
    - Cipriano

    Lijstje om in te vullen:

    Naam:
    Leeftijd: [Minimaal achttien]
    Geboorteplaats/woonplaats:
    Karakter:
    Uiterlijk: [Ook beschrijving]
    Extra:


    • Minimaal 150 woorden in één post
    • OOC tussen haakjes () [] {}
    • Naamsveranderingen graag doorgeven
    • Alleen je eigen personages besturen
    • 16+ mag, maar hou het netjes.
    • Topics worden gemaakt door alleen mij.
    • Geen ruzie OC. IC mag natuurlijk wel.
    • Schelden is toegestaan, maar hou het fatsoenlijk.
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 18:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam: Zoe-Phyllis Henningsens
    Leeftijd: [Minimaal achttien] 18
    Geboorteplaats/woonplaats: Spanje, Madrid
    Karakter: Zoe is een eigenwijs meisje dat meestal doet wat ze zelf wil. Ze is ook niet gewend om naar meer dan een persoon te luisteren, omdat haar ouders op haar vijfde zijn gescheiden. Ze heeft altijd bij haar moeder gewoond, totdat ze 18 was en zo snel mogelijk weg wilde. Ze is een aardig en betrouwbaar meisje. Soms is Zoe een flap uit en dat weet ze. Zoe is heel modebewust, meestal draagt ze alleen merkkleding en flipt hem als ze iets moet doen dat ze vies vindt. Ze is een hopeloze romanticus en heeft al duizenden verhalen geschreven waarin ze de ware vindt. Ook vindt Zoe muziek geweldig, vooral muziek waar ze lekker hard mee kan zingen, omdat ze toch het liefste zingt. Zoe heeft een tijdje tekenles gehad, maar nooit het geduld gehad om haar tekeningen af te maken. Ze spreekt Engels, Spaans en Nederlands, omdat ze vaak is verhuisd met haar moeder.

    Uiterlijk: [Ook beschrijving] Zoe heeft lang donker bruin haar dat krult tot haar middel. Haar ogen zijn donker bruin, net zoals haar wenbrauwen die ze vaak epileert. Ze heeft altijd knopjes in de vorm van hartjes in, omdat ze die van haar broertje heeft gekregen. Ze is 1m69. Haar huid is getint, omdat ze Spaans is en houdt van de zon. Ze heeft een atletisch lichaam omdat ze heel vaak zwemt. Om haar nek heeft ze altijd een ketting met een maantje.
    [url] http://www.pinterest.com/pin/180918110001424125/[/url]

    Extra: Zoe heeft een aantal littekens van een keer dat ze naar Griekenland is geweest en van de marmeren trappen is afgevallen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:05 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague




    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 22
    Geboorteplaats: Doncaster, South Yorkshire, UK
    Karakter: Louis is een echte grappenmaker, hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij mag dan 22 zijn, als je naar zijn gedrag kijkt is het eerder een kleuter. Hij is heel erg speels en zijn energie lijkt nooit op te zijn. Het is een jongen die altijd lacht. Nou ja, bijna altijd. Als het echt moet, kan hij wel serieus zijn. Maar als hij zelf ergens meezit, laat hij dit meestal niet zien. Voor de buitenwereld lijkt hij dan dezelfde vrolijke jongen als altijd. Als hij het ergens niet mee eens is, is hij niet bang dat te zeggen. Soms trekt hij iets té snel zijn mond open en flapt er dan iets uit zonder erbij na te denken. Af en toe heeft deze jongen wat gay trekjes, maar dat betekent niet dat hij ook daadwerkelijk gay ís. Louis is heel druk en is altijd in voor een potje voetbal. Soms is hij een beetje té druk, wat af en toe voor irritaties kan zorgen. Verder is Louis redelijk snel jaloers, maar ook een onwijs lief vriendje die alles voor zijn vriendin over heeft en van haar houdt met heel zijn hart.
    Uiterlijk: Louis heeft bruin, stijl haar, voor een jongen gezien ongeveer halflang, misschien iets aan de lange kant. Zijn ogen hebben de blauwe kleur van een oceaan, ogen waar je in verdrinkt. Louis is voor een jongen niet heel groot. Wel is hij redelijk gespierd. Hij heeft een klein baardje op zijn kin en een klein snorretje onder zijn neus. Louis heeft meerdere tattoo's waarvan sommige wel een betekenis hebben en sommige niet. Louis heeft een simpele, maar toch eigen kledingstijl
    Extra: -


    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:27 ]


    "Family don’t end in blood”

    Whoooo! Nu kunnen we beginnen! *dance*


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mehh ik had mee willen doen maar ik ben te laat :(

    Topic 1


    I don't want you to die, I want you to suffer.