• Mensden Helup!!!
    Ik mogt EINDELIJk mijn haar helemaal zwart verfen vn me moeder. maar dan zou zij het wel doen, en dus niet bij de kapper enzo.
    Dus dat heb ik geister afond gedaan. wat komt er uit.
    PAAR BLAUW HAAR!!!!!!!!!!!
    Teminsten. de eene keer als ik keek. was het paar. en als ik dan 10 minuten er na keek leek het opeens Blauw.
    Maar het komt alebij niet eens in de buurt van Zwart. Ja als het natr is. lijkt het net zwart. maar me haar droogt op sgool, en dan heb ik opeens Blauw haar.
    Ik ging er vandaag dus mee naar sgool. en egt iedereen lagten me uit enzo. zelf me vriedinen. en als ik dan zij dat het gewoon fout was gegaan en het zwart moest zijn. gingen ze nog harder laggen!!

    En we moesten bij Duits zeggen. wat jongens afknapten bij meisjes. ging iedereen ropen Paar Haar. ik kon egt wel gewoon Huilen!! zelf een vriendin, die zij dat het wel leuk stond. liep agter me rug dat te zeggen! en toen kon ikwel helemaal huilen gewoon. de Leraar nam het wel voor me op en riepp. dat hij de jongens uit hun droom helpet, en dat ik het niet voor hun deed.
    Maar alsnog kon ik wel gewoon janken.. ik bedoel, de heel sgool loopt me uit te laggen, en te schelden en iedereen staart me aan. en dan gaat mijn vriendin ook nog is door de helle sgool roepen, als er een meisje van ons groepje aan kwam. ''KIJK ZE HEEFT PAAR HAAR!!''
    En als ik haar dan een trap geef, vind ze me opeens een Bitch!
    Wat moet ik nu. Want ik ben bang, as ik et nog is Verf. dat ik dan Groen kijg ofzo O.o maar ik wil egt alles behalfen dit haar.. en groen dan :P Ik wil het ook wel eerst laten ontkluren, maar het is heel erg duur. en een leraar zegt dat heet egt heeel erg pijn doet om dat te laten doen. maar ik wil alles behalfen dit!!
    Het is gewoon afschuwelijk! en ik schaam me dood!!
    Wie wil me alsjeblieft helpen?!


    Dunno ><

    En je vrienden klinken niet echt aardig trouwens O.O
    kZou het tegen ze zeggen.. vet laag hoe ze doen.


    Mew <3

    Anders kleurtjèèh kleuren èhh, ma dan bij de kapper!!!xD
    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    ik zoun juist blij zijn^^ want ik mag wel zwart haar maar geen paars/blauw en dan dus wel dat vin d ik gewoon stoer! >< schijt aan de rest!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    ik zoun juist blij zijn^^ want ik mag wel zwart haar maar geen paars/blauw en dan dus wel dat vin d ik gewoon stoer! >< schijt aan de rest!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Mij lijkt paars haar heel cuuwl!
    Kan je miss een foto plasten in je Fb? Dan kan ik het zien!
    x


    Winter is coming.

    paars lijkt me gaaf^^

    je hebt vanjezelf dan waarschijnlijk blond haar,
    je had het eerst rood moeten verven dan en daarna zwart erop. Zwart pakt blauw uit op blond ^^ jaja, me moeder is kapster =D gewoon nog een keer verven en dan wordt het wel gewoon zwart ;] xx!!


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Ja mensen, ik mag vanafond maar haar laten verfen bij de kapper. en dan ga ik het eerst laten ontkleuren enzo. maar volgens die leraar doet dat heeel erg pijn. Weet iemand hoe dat voelt dan. want nu ben ik egt bang dat het heel erg zeer gaat doen ofzo!! >.<


    Dunno ><

    Paars vind ik zelf een stoere kleur. Ik wil ook nog eens een plukje paars verven ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Moeha, ik vroeg donkerpaarse meches, wat krijg ik ?
    Fluoroos xD Eerst was ik zo kwaad en pissed en alles, nu hou ik van m'n roze meches ^^


    One man's fun is another's hell.

    Paars vind ik zelf een stoere kleur. Ik wil ook nog eens een plukje paars verven ^^

    Nou,, mijn paar haart is dus egt alles behalfen Vet!!!
    Kijk. het is geen moooiekleur paars, anders had ik het ok nog wel vet gevonden. Maar het is niet eens mooi. en hij veranders af en toe naar blauw >.0


    Dunno ><

    En ik had ook een keer een stuk van m'n haar zwart, maar doordat ik blond ben, sloeg het blauwgrijs uit..


    One man's fun is another's hell.

    Bij ons in het school is da zelf heel normaal, er lopen mensen met roos blauw groen alle kleure rond.

    En ik geloof ni da ontkleuren pijn doet,, u haar heeft geen gevoel éh alleen als ge er aantrekt


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Na ontkleuren is je haar alleen vet lelijk.


    One man's fun is another's hell.

    Het beste is denk ik dat je naar de kapper gaat en vraagt wat je er best mee kunt doen. En als je kapper zegt opnieuw kleuren laat het dan bij haar/hem doen. Ik denk dat je moeder dat toch wel begrijp éh


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Bij ons in het school is da zelf heel normaal, er lopen mensen met roos blauw groen alle kleure rond.

    En ik geloof ni da ontkleuren pijn doet,, u haar heeft geen gevoel éh alleen als ge er aantrekt

    ja maar bij mij op sgool, lopen aleen mensen met bruin en blond haar.
    Maar Je haar heeft idd geen gevoel. maar je hoofdhuid wel he, en dat spul dat ik gemies en dat prikt heel erg.
    teminsten dat zegt mijne leraar he.


    Dunno ><