• Mensden Helup!!!
    Ik mogt EINDELIJk mijn haar helemaal zwart verfen vn me moeder. maar dan zou zij het wel doen, en dus niet bij de kapper enzo.
    Dus dat heb ik geister afond gedaan. wat komt er uit.
    PAAR BLAUW HAAR!!!!!!!!!!!
    Teminsten. de eene keer als ik keek. was het paar. en als ik dan 10 minuten er na keek leek het opeens Blauw.
    Maar het komt alebij niet eens in de buurt van Zwart. Ja als het natr is. lijkt het net zwart. maar me haar droogt op sgool, en dan heb ik opeens Blauw haar.
    Ik ging er vandaag dus mee naar sgool. en egt iedereen lagten me uit enzo. zelf me vriedinen. en als ik dan zij dat het gewoon fout was gegaan en het zwart moest zijn. gingen ze nog harder laggen!!

    En we moesten bij Duits zeggen. wat jongens afknapten bij meisjes. ging iedereen ropen Paar Haar. ik kon egt wel gewoon Huilen!! zelf een vriendin, die zij dat het wel leuk stond. liep agter me rug dat te zeggen! en toen kon ikwel helemaal huilen gewoon. de Leraar nam het wel voor me op en riepp. dat hij de jongens uit hun droom helpet, en dat ik het niet voor hun deed.
    Maar alsnog kon ik wel gewoon janken.. ik bedoel, de heel sgool loopt me uit te laggen, en te schelden en iedereen staart me aan. en dan gaat mijn vriendin ook nog is door de helle sgool roepen, als er een meisje van ons groepje aan kwam. ''KIJK ZE HEEFT PAAR HAAR!!''
    En als ik haar dan een trap geef, vind ze me opeens een Bitch!
    Wat moet ik nu. Want ik ben bang, as ik et nog is Verf. dat ik dan Groen kijg ofzo O.o maar ik wil egt alles behalfen dit haar.. en groen dan :P Ik wil het ook wel eerst laten ontkluren, maar het is heel erg duur. en een leraar zegt dat heet egt heeel erg pijn doet om dat te laten doen. maar ik wil alles behalfen dit!!
    Het is gewoon afschuwelijk! en ik schaam me dood!!
    Wie wil me alsjeblieft helpen?!


    Dunno ><

    Na ontkleuren is je haar alleen vet lelijk.

    Ik ga het daarna ook wel gewoon zwart verfen, maar ik ben bang dat als ik het nu zwart ga vefen, dat het weer een andere kleur word, dus ik wil het eerst laten ontkleuren


    Dunno ><

    Ja das wel. Nuja, ik heb nog nooit laten ontkleuren, maar ze zeggen dat je haar dan witachtig is, lijkt me lelijk. Dus misschien best meteen terug laten verven :D


    One man's fun is another's hell.

    Ja das wel. Nuja, ik heb nog nooit laten ontkleuren, maar ze zeggen dat je haar dan witachtig is, lijkt me lelijk. Dus misschien best meteen terug laten verven :D

    Dan word het tog gewoon een betje doorzigtig, want dat spul bijt de kleur weg ofzo.
    Maar weet nu iemand hoe dat voelt fzo, want anders kleur ik het er wel oferheen, als het te veel pijn doet ofzo.


    Dunno ><

    Ik zal even vragen als m'n vriendin op msn komt :]


    One man's fun is another's hell.

    Cool!!

    ik ga stukjes rose verven van me haar..
    denkt ik.. Maar wil het wel heel graag maar mijn moeder moet nog verf halen XD


    --

    Als je je haar ontkleurt wordt t tog juist heel lichtblond? Tenminste toen ik mn haar liet ontkleuren wel :| Maarja na een tijdje zag ik eruit als een clown toen t ging uitgroeien :X Dat was ook nie zo leuk :( Nou in ieder geval suc6 ermee!

    xxx B (K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle


    Ik heb dat ook gedaan, mamar mijn haar was zwart en moest bruin komen, dus het werd oranje! -.-
    Maar dat kwam omdat er op de doos stond 30 min. laten intreken, en dat heb ik gedaan, maar zwart is momeilijk om te kleuuren dus moest het langer!
    Ik vond mjin haar wel grappig, maar kwerd er ook mee uitgelachen, en mensen begonnen mij raar aan te staren , dat ik van mijn moeder opnieuw moest kleuren! Dat heb ik gedaan, en kheb het deze keer wat langer in laten trekken, en het is nu in mijngewenste kleur!
    Er zijn wel nog stukjes oranje bij, maar niet echt veel!! Dus als je nog zwart haar wil, zou ik het opnieuw doen, maar langer laten intrekken! Het kan zijn dat er nog paarse-blauwe stukken in zitten, maar dat lijkt dan op stressen, en da is toch mooi??

    Xx


    You'll never dream alone. <3

    Mijn zwarte haar is all natural
    *trekt een verwaande blik*


    No growth of the heart is ever a waste

    euhm laat het oververve bij de kapper ofz
    mare paars haar is stoer :D
    heb je het wel goed gedaan? (geverft)
    een half uur inlate trekke??
    of mssn de verkeerde soort zwart gepakt waar een teveel aan kleure pigmete inzat xD (ja da zij die van haarszorg is een keer tege mij xD)


    Magic never ends.

    Je kan het opnieuw zwart verven?
    Pet dragen?

    Je kan het opnieuw zwart verven?
    Pet dragen?


    We mogen geen pet op sgool dragen. -_-''


    Dunno ><

    Ja mensen, ik mag vanafond maar haar laten verfen bij de kapper. en dan ga ik het eerst laten ontkleuren enzo. maar volgens die leraar doet dat heeel erg pijn. Weet iemand hoe dat voelt dan. want nu ben ik egt bang dat het heel erg zeer gaat doen ofzo!! >.<

    Ik heb het ook laten bleken ,mijn lok.
    en het prikt wel Idd ,maar echt pijn doet het niet hoar:P


    Crack a bottle

    Oke Ash bedankt!!
    Maar ik mag het niet laten ontkleuren van me moeder ben ik ent agter, ze gaat het vanafond gewoon op nieuw verfen. -_-''
    Nu maar hopen dat ik nitet opeens groen haar heb ofzo!!


    Dunno ><

    @chan
    Khoop met je mee:P
    maar door te bleken kan je haar wel afknappen duss..
    Want ik wou eerst mijn hele haar laten bleken en toen weer terug blond.. Maar toen wou de kapper dat niet doen omdat mijn haar dan kon afknappen fseu :S
    Als je kort haar wil is het niet so erg xD maar ik wou mijn haar duss houden ,het hoeft niet perse hoar ,dat je haar dan afknapt ,maar aangezien ik het al een paar keer eerder geverft had =D
    En heb je ene foto dan vann je haar ,,Ash wil sien=D
    Paars haar is cuwl man,, ik ga mijnn haar helemaal lichtblauw verfen =D


    Crack a bottle

    Nou ik heb,
    paar,roos,rood,blond en zwart haar.
    Das juist leuk ben je lekker kleurrijk!
    WEES TROTS OP ONZE SOORT...
    die niet spoort