• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    meh alles doet zeer :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil je een knuffel geven. :c


    :)

    Ieeeeeeeeh, er komt een vervolg op Frozen.

    Jelsa shall be doomed. ._.


    help

    Waarom zou ik voor vijf euro mijn kast opruimen? Beginnen jullie me ook al te chanteren in dit huis? Als ik alles in die kast gewoon kan vinden, gaat het je niets aan hoe die is ingericht.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    Waarom zou ik voor vijf euro mijn kast opruimen? Beginnen jullie me ook al te chanteren in dit huis? Als ik alles in die kast gewoon kan vinden, gaat het je niets aan hoe die is ingericht.


    This is the story of my life.


    help

    Waarom alweer die fucking x-box aan? *deathglare* AGAIN.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wiehoeee naar de open dag van leraaropleiding Nederlands geweest en nu ben ik er zeker van: dit gaat 'm worden volgend jaar! Bye bye journalistiek.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    i'm out of stuff to do T.T


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Dumbledore schreef:
    Wiehoeee naar de open dag van leraaropleiding Nederlands geweest en nu ben ik er zeker van: dit gaat 'm worden volgend jaar! Bye bye journalistiek.


    Is het wat? Ik zit er nog erg over te twijfelen; Lerares nederlands, lerares engels of lerares maatschappijleer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Took schreef:
    Go away. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je bent echt de meest irritante persoon ooit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eerlijk gezegd hou ik wel van een stelling waarbij ik kan blijven discussiëren. Het is best een goede voorbereiding voor mijn debat aankomende vrijdag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mwhe.. waarom moet ik nou ziek worden, - ik heb aankomende week 3 toetsen(cat)

    En als ik mezelf te beroerd voelt om aan mijn story te werken, geloof mij- dan ben ik echt ziek.
    Sterft migraine sterf...


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Can't you just google it?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, hypocriet...


    Your make-up is terrible