• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Nu weet ik weer waarom ik niet zo gek op feestjes bent. Duurt erna een eeuwigheid voordat ik bijkomt.


    -

    Morgen er toch echt aan geloven: meer bewegen, minder snoepen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ja hoor, zij is belangrijker dan ik. Met haar heb je een heel gesprek en met mij heb je een moeizame conversatie van 5 zinnen. Nu ga je alleen nog maar het hun om. Je kunt net zo goed recht in mijn gezicht schreeuwen dat je geen vrienden meer wilt zijn. Maar daar heb je het lef niet voor.


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    Ja hoor, zij is belangrijker dan ik. Met haar heb je een heel gesprek en met mij heb je een moeizame conversatie van 5 zinnen. Nu ga je alleen nog maar het hun om. Je kunt net zo goed recht in mijn gezicht schreeuwen dat je geen vrienden meer wilt zijn. Maar daar heb je het lef niet voor.

    Daar heb ik het lef wel voor! Het is alleen niet waar!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Boring sunday :s


    'Darling, just hold on'

    Tomurinson schreef:
    Boring sunday :s


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    En dan zeggen mensen wat over ons :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Daar heb ik het lef wel voor! Het is alleen niet waar!

    Ga dat in een pb'tje even uitvechten. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ga dat in een pb'tje even uitvechten. :'D

    Ehe, sorry je hebt gelijk, ze weet gewoon niet dat ik het ook kan lezen en dat ik hersens heb

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:06 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik voel me raar, verward en leeg. Ik weet niet wat ik moet doen, waarom is dit zo?

    En mam, als je nog één keer durft te zeggen dat je trots op iets bent en als je het zegt niemand zijn hoofd ook maar optilt, mag je het in je reet steken. Alsof jij ooit de moeite neemt om je te interesseren in iets waar ik trots op ben. De enige die zich ook maar enigszins ervoor interesseren zijn vreemde mensen die ik niet eens ken.


    Your make-up is terrible

    Ik voel me zo machteloos. Ik wou dat ik iets kon doen om je pijn te verzachten. Het voelt zo rot om niks te kunnen doen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga helemaal kapot hier. Charlie Day, thanks for making my life. C:


    Caution first, always.

    My god, wat wil je nou bereiken, alsof je hiermee opschiet... Kon je dit niet eerder doen ?

    Dus. Terwijl ik huiswerk zou moeten maken zit ik hier de Japanse versie van Let it Go te adoreren.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yoite schreef:
    Dus. Terwijl ik huiswerk zou moeten maken zit ik hier de Japanse versie van Let it Go te adoreren.


    Ikr die is zo leuk c: