• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik word dat gezeik een beetje zat hier!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen moeten eens wat meer stil staan bij wat ze wél hebben en niet bij wat ze niet hebben. De hele tijd roepen dat ze niet meer willen heeft gewoon geen zin, dat heb ik ook voor langere tijd gedaan en ik ben er geen stap mee verder gekomen. Ik ben nu gaan kijken naar wat ik wél heb en nu voel ik me wel enigszins gelukkig.


    26 - 02 - '16

    welja, ga maar met mandarijnen gooien. word de wereld echt beter van en zo.


    I dress to kill, but tastefully

    I'm here without you baby
    But you're still on my lonely mind
    I think about you baby
    And I dream about you all the time



    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Mensen moeten eens wat meer stil staan bij wat ze wél hebben en niet bij wat ze niet hebben. De hele tijd roepen dat ze niet meer willen heeft gewoon geen zin, dat heb ik ook voor langere tijd gedaan en ik ben er geen stap mee verder gekomen. Ik ben nu gaan kijken naar wat ik wél heb en nu voel ik me wel enigszins gelukkig.


    Met een depressie zou je toch wel heel goed weten dat niet iedereen dat kan daardoor. Over een tijdje zal je zelf toch ook weer precies hetzelfde zeggen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt een geweldig weekend gehad! Thank you world.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Met een depressie zou je toch wel heel goed weten dat niet iedereen dat kan daardoor. Over een tijdje zal je zelf toch ook weer precies hetzelfde zeggen.


    Ik weet het. Ik probeer gewoon optimistisch te blijven..

    OT:


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Ik weet het. Ik probeer gewoon optimistisch te blijven..

    OT:




    help

    Dat je iets zelf niet leuk vindt, is nog geen reden om je zo elitair en simpelweg rot te gedragen tegenover fans ervan. Als de enige reactie die je kunt bedenken een beledigende opmerking is waar totaal geen aanleiding voor bestaat, reageer dan gewoon niet. Zo moeilijk is het niet om anderen met rust te laten. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat je iets zelf niet leuk vindt, is nog geen reden om je zo elitair en simpelweg rot te gedragen tegenover fans ervan. Als de enige reactie die je kunt bedenken een beledigende opmerking is waar totaal geen aanleiding voor bestaat, reageer dan gewoon niet. Zo moeilijk is het niet om anderen met rust te laten. (no_chears)


    Amen to that.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jij bent zo knap en je flirtte met mij. HEFTIG. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Everybody needs somebody. Who needs me?


    I dress to kill, but tastefully

    zo jammer dit....


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Als we van elke mug een olifant gaan maken, hebben we echt geen leven meer hoor --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elwood schreef:
    Everybody needs somebody. Who needs me?

    I guess I do...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }