• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Lucht je hart topic is verplaatst naar offtopic! Klik hier voor het topic daarover.

    [ bericht aangepast door een moderator op 4 feb 2014 - 20:41 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    pls pls alsjeblieft vertel niks door


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    You're awesome! <3


    help

    Yeah, E.L.F bestelling is geplaatst, kom maar op met mijn pakketje! :9~


    everything, in time

    I should actually do my homework..


    help

    I feel ill. (no_chears)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    God, ik ben morgen echt blut als ik met jou geshopt heb (no_chears)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Tolkien schreef:
    I should actually do my homework..


    kindness is never a burden.

    Pffft, nu je een vriendinnetje een idee heeft wie het is, ga je ineens wel zeggen of het goed of fout is. Hoezo vriendjespolitiek en voortrekkerij?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Idiots, idiots everywhere

    Verdomme, stop die tranen. Het maakt het alleen maar erger, ook al wist ik dat dit zou gaan gebeuren. Niemand houdt zich eeuwig sterk.


    :)

    Ben die hype nu toch wel meer dan zat.

    Ik doe al de hele dag wat jullie van me vragen, nog meer zelfs. En nog wagen jullie het om me de grond in te boren. Laat maar, jullie zoeken toch wel een manier om me omlaag te halen. Het interesseert me geen zier meer wat jullie van me denken. Vanaf nu ga ik gewoon m'n eigen gang. Ik kan het allemaal prima zonder jullie hulp, die jullie toch al niet boden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Soms kan ik mijn emoties het beste kwijt in de muziek van Bring Me The Horizon en Evanescene...
    Geen idee waarom mensen denken dat ik niet naar dat soort muziek kan luisteren om eerlijk te zijn, aangezien het de muziek is waar ik mezelf in kan vinden...


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Witchking schreef:
    Ben die hype nu toch wel meer dan zat.


    Laat me raden het begint met O en eindigt met Ne Direction


    26 - 02 - '16

    Hoe bedoel je oubollig? Nee joh, natúúrlijk is Boer zoekt Vrouw niet oubollig


    I dress to kill, but tastefully