• Hooi! (:

    Ik wist niet zeker of ik dit hier zou plaatsen. Maar het heeft met een nieuwe vriendschap/liefde/familielid te maken. Het is namelijk een verschrikkelijk 2013 geweest en ook 2014 is nog steeds niet bepaald leuk. Maar er is vandaag een klein lichtpuntje gekomen. Letterlijk, klein. We hebben namelijk een hondje aangeschaft! We hadden vroeger een Duitse herder en twee chihuahua's, maar de Duitse herder is zo'n vijf jaar geleden overleden en de twee chihuahua's begin 2013. We hebben dus al een tijd geen hond gehad. Maar mijn vader heeft augustus 2013 een hartinfarct gehad en hij moet nu wel weer conditie opbouwen. En hoe beter dan met een hond?
    We hebben een kruising tussen een chihuahua en een Lhasa apso genomen. Het is een vrouwtje van nu zo'n 8 weken oud. Ze is echt ongelooflijk lief en wát een knuffelaar zeg! :3

    Hebben jullie nog iets leuks beleefd?

    Edit: Haar naam is Sheila geworden. :3 Chihuahua/Lhasa Apso. Eerst was de spelling ''Chila'', maar we vonden ''Sheila'' mooier en je spreekt het hetzelfde uit! (:
    Het wordt uitgesproken als Shila natuurlijk. :p





    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 15:31 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een schatje (: Als het mocht van mijn ouders zou ik zo weer een puppy in huis nemen :)

    Zooooo schattig! Ik wil echt dolgraag een mopshond, haha.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ahw, wat een schatje is het!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Misschien Pluisje naar de drie koppige hond van Hagrid?

    Anders misschien Flora?


    Physics is awesome

    Kaa schreef:
    (...)

    Ghehe, helaas is het geen kat. Sowieso ben ik ook beter in kattennamen verzinnen dan in hondennamen. :'D
    Maar ik weet niet goed hoe mijn ouders achter fandom namen staan, omdat ze een naam willen die ook bij haar karakter past, haha. Maar ''blondie'' is weer niet goed, lol. x)


    Pfft, lastig. Er zijn eigenlijk ook best wel weinig leuke vrouwennamen in fandoms, dus dan wordt het nog moeilijker iets te vinden dat bij haar past. Het zijn allemaal mannen. (no_chears)

    Oeh, ik weet het. Fluffy, net als Hagrids schattige hondje met drie hoofden! :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Noem haar Poekie (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zo cute!


    16 - 09 - '17

    Awh, wat lief :'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind dat ze eruit ziet als een Molly :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Awww hoe lief! (H) Super schattig!
    Geniet ervan! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik stem voor Minni/Minnie :3 Omdat ze zo klein is. :Y)
    En god wat is ze schattig :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Of noem haar Reus (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Fonseca schreef:
    Of noem haar Reus (:


    Ghehe, lol. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Awh, wat een schattie is t toch. :3


    -

    Fonseca schreef:
    Of noem haar Reus (:

    HAHAHA, moet je doen Yoos!


    -