• Hooi! (:

    Ik wist niet zeker of ik dit hier zou plaatsen. Maar het heeft met een nieuwe vriendschap/liefde/familielid te maken. Het is namelijk een verschrikkelijk 2013 geweest en ook 2014 is nog steeds niet bepaald leuk. Maar er is vandaag een klein lichtpuntje gekomen. Letterlijk, klein. We hebben namelijk een hondje aangeschaft! We hadden vroeger een Duitse herder en twee chihuahua's, maar de Duitse herder is zo'n vijf jaar geleden overleden en de twee chihuahua's begin 2013. We hebben dus al een tijd geen hond gehad. Maar mijn vader heeft augustus 2013 een hartinfarct gehad en hij moet nu wel weer conditie opbouwen. En hoe beter dan met een hond?
    We hebben een kruising tussen een chihuahua en een Lhasa apso genomen. Het is een vrouwtje van nu zo'n 8 weken oud. Ze is echt ongelooflijk lief en wát een knuffelaar zeg! :3

    Hebben jullie nog iets leuks beleefd?

    Edit: Haar naam is Sheila geworden. :3 Chihuahua/Lhasa Apso. Eerst was de spelling ''Chila'', maar we vonden ''Sheila'' mooier en je spreekt het hetzelfde uit! (:
    Het wordt uitgesproken als Shila natuurlijk. :p





    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 15:31 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Of Yoyo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ahhh wat leuk!
    Ik heb altijd de neiging om chihuahua's Chicka te noemen...


    Bad decisions make good stories.

    Starkey schreef:
    Ik vind dat ze eruit ziet als een Molly :3


    Ik vind dat ook ja.


    Your make-up is terrible

    Haar naam is Chila geworden. :3 Chihuahua/Lhasa Apso. Hoewel het niet staat als je de ''h'' van Lhasa apso erbij doet in haar naam, maar Chila vinden we wel passen. Uitgesproken als Shila natuurlijk.

    Nu is er wel eventjes een ander raadsel, namelijk: Is het een reu of een teef? Want degene waar we haar vandaan hebben zweert bij hoog en laag dat het een teefje is, terwijl sommige mensen hier zeggen dat het toch echt een reu is. En als het een reu is houden we hem niet, maar als het een teef is houden we haar wel. Dus we gaan binnenkort maar even langs bij de dierenarts in de hoop dat het een teefje is. Want het is echt een schat van een hond en ze begint al goed te luisteren! :3

    We wachten het allemaal nog even af, hahaha. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk! Die naam vind ik ook wel bij haar passen. ^^

    Wij hadden hetzelfde probleem met de geslachten van onze eerste twee cavia's. Er werd ons verteld dat het twee vrouwtjes waren, maar na een tijdje bleek een van de twee zwanger te zijn. :') Uiteindelijk bleek wat de verkoper zei wel te kloppen, want die ene was gewoon al zwanger voordat we haar kregen.
    Ik hoop maar dat het in dit geval ook klopt en dat het een teefje is. D: Waarom zouden jullie een reu eigenlijk niet kunnen houden?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Schattig, iemand uit mijn buurt heeft een chihuahua die dino heet, dat vind ik ook een leuke naam haha.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Kaa schreef:
    Haar naam is Chila geworden. :3 Chihuahua/Lhasa Apso. Hoewel het niet staat als je de ''h'' van Lhasa apso erbij doet in haar naam, maar Chila vinden we wel passen. Uitgesproken als Shila natuurlijk.

    Nu is er wel eventjes een ander raadsel, namelijk: Is het een reu of een teef? Want degene waar we haar vandaan hebben zweert bij hoog en laag dat het een teefje is, terwijl sommige mensen hier zeggen dat het toch echt een reu is. En als het een reu is houden we hem niet, maar als het een teef is houden we haar wel. Dus we gaan binnenkort maar even langs bij de dierenarts in de hoop dat het een teefje is. Want het is echt een schat van een hond en ze begint al goed te luisteren! :3

    We wachten het allemaal nog even af, hahaha. :')


    Zo heette de hond van mijn opa en oma ook :')

    En ik hoop dan maar dat Chila een teefje is, want anders zou het toch zeer jammer zijn.


    Happy Birthday my Potter!

    Volgens mijn moeder is het tóch een teefje. Gelukkig maar, want het is een schat van een hond! :3 En misschien gaan we de spelling van haar naam toch maar als ''Sheila'' spellen, dat staat toch net even wat mooier, en je spreekt het hetzelfde uit! ^^

    En mijn vader wil geen reu wegens dat mannetjes vaak macho gedrag vertonen, plus ze tillen overal hun poot op en dat willen we niet, haha. Een teefje is toch net even wat liever, plus een teefje blijft meer bij huis dan een reu. (: Mij maakt het eigenlijk niet uit, maar mijn ouders dus wel. Haha :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    oooow

    na 2 en een halve week ziek zijn kan ik morgen eindelijk naar stage


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    oooow

    na 2 en een halve week ziek zijn kan ik morgen eindelijk naar stage

    Volgens mij zit je in het verkeerde topic. (;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat een leuke naam, Yolanda! ;D En ik zou het inderdaad als Sheila spellen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    *Geeft digitale aai* Wat een lieverd ^^


    ©1998

    Chocolata schreef:
    (...)
    Volgens mij zit je in het verkeerde topic. (;


    Hoeft niet, want ik vroeg ook of men nog wat leuks had beleefd, en misschien vind ze dit leuk. ^^

    En jaaa, Sheila staat mooier, haha. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    N'aww, wat een schat van een hond is het! :'D

    Kaa schreef:
    (...)

    Hoeft niet, want ik vroeg ook of men nog wat leuks had beleefd, en misschien vind ze dit leuk. ^^

    En jaaa, Sheila staat mooier, haha. x)

    O ja, kan ook. ^^

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 16:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it