• Aangezien het nogal een gespam werd in een cosplay topic, besloot ik maar om een eigen League of Legends topic te maken.
    Hier mag je alles droppen over je favoriete champion, cosplay en nog veel meer.

    Wat is league of Legends:
    League of Legends (LoL) is een free-to-play multiplayer online battle arena videospel, ontwikkelt door Riot Games en uitgebracht in oktober 2009 voor Microsoft Windows, en in maart 2013 voor Mac OS X. Het spel is gebaseerd op de Defense of the Ancients-mod van het spel Warcraft III: Reign of Chaos en het uitbreidingspakket Warcraft III: The Frozen Throne.

    Spelers, ook wel Summoners genoemd, zijn verdeeld in 2 even teams van helden, 3 tegen 3 (3v3) of 5 tegen 5 (5v5). Elk team begint aan tegenovergestelde kanten van de map, in een gebied dat de Spawning Pool wordt genoemd. Bij de Spawning Pool bevindt zich de Nexus, het hoofdkwartier van het team. Een spel is gewonnen wanneer de vijands Nexus is vernietigd. Om de Nexus te vernietigen moet elk team zich door een serie van Turrets werken die langs de paden staan om naar de Nexus te komen. Spelers krijgen levels door Minions (NPCs die constant spawnen bij de Nexus en het andere team aanvallen) en het verslaan van neutrale monsters. De spelers verdienen gold, virtueel geld, met het vernietigen van neutrale monsters, Turrets, Minions en tegenspelers. Dit geld wordt uitgegeven in de Spawning Pool van je team om de uitrusting van je held te verbeteren. Sinds 13 juni 2013 zijn er 119 verschillende helden waaruit je kan kiezen. Tijdens het spel krijgt de held experience points (XP) als er minions dood gaan. Als een speler er veel doodt dan zal hij na een tijdje een level stijgen, waardoor hij een van zijn vaardigheden kan verhogen. Ook door het doden van vijandelijke helden en neutrale monsters krijgt een speler XP. Het maximum level van een held is 18, waarna al zijn of haar vaardigheden zijn gemaximaliseerd. Vaardigheden van helden variëren erg en het duurt een tijdje voordat een speler zijn of haar held tot het uiterste kan beheersen.

    De lijst van bestaande Champions
    Aatrox
    Ahri
    Akali
    Alistar
    Amumu
    Anivia
    Annie
    Ashe
    Blitzcrank
    Brand
    Braum
    Caitlyn
    Cassiopeia
    Cho'Gath
    Corki
    Darius
    Diana
    Dr. Mundo
    Draven
    Elise
    Evelynn
    Ezreal
    Fiddlesticks
    Fiora
    Fizz
    Galio
    Gangplank
    Garen
    Gragas
    Graves
    Hecarim
    Heimerdinger
    Irelia
    Janna
    Jarvan IV
    Jax
    Jayce
    Jinx
    Karma
    Karthus
    Kassadin
    Katarina
    Kayle
    Kennen
    Kha'Zix
    Kog'Maw
    LeBlanc
    Lee Sin
    Leona
    Lissandra
    Lucian
    Lulu
    Lux
    Malphite
    Malzahar
    Maokai
    Master Yi
    Miss Fortune
    Mordekaiser
    Morgana
    Nami
    Nasus
    Nautilus
    Nidalee
    Nocturne
    Nunu
    Olaf
    Orianna
    Pantheon
    Poppy
    Quinn
    Rammus
    Renekton
    Rengar
    Riven
    Rumble
    Ryze
    Sejuani
    Shaco
    Shen
    Shyvana
    Singed
    Sion
    Sivir
    Skarner
    Sona
    Soraka
    Swain
    Syndra
    Talon
    Taric
    Teemo
    Thresh
    Tristana
    Trundle
    Tryndamere
    Twisted Fate
    Twitch
    Udyr
    Urgot
    Varus
    Vayne
    Veigar
    Vel'Koz
    Vi
    Viktor
    Vladimir
    Volibear
    Warwick
    Wukong
    Xerath
    Xin Zhao
    Yasuo
    Yorick
    Zac
    Zed
    Ziggs
    Zilean
    Zyra


    Voor als je het nog niet speelt en het je toch leuk lijkt: Hier kan je een account aanmaken

    Drop hier ook je account naam, dan kan men elkaar toevoegen.

    LoL-spelers van Q:
    Avarosa - FueledByNaan (pb'en als je haar toe wilt voegen)
    Smilodon - Minaide (meestal bots, dominions of ARAM's, af en toe normals)
    NotYourHero - NotYourHer0 - (ranked-normal summoners rift. Zelden ARAM, andere dingen niet)
    Rivaille - skTiger (alleen ranked, af en toe normals)
    Antisocial - bloodaxesquirrel (meestal bots of ARAM, bijna geen normals)
    Pixis - Shínigami (Vaak normals en ranked, soms aram en dominion)
    Mascot - CaptainFaelan
    Hobbit - Quantumkitty
    Mikaelson - iAstronaut
    Infini - Scuttle
    ThePeaceful - Diivergency
    Eunomia - EmmaHook (pb'en als je haar toe wilt voegen)
    Naamveranderingen doorgeven s.v.p.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 15:09 ]


    26 - 02 - '16

    Divergency schreef:
    Je zal wel geen ban krijgen voor één leave.


    I hope so. Als ik dat er ook nog bij krijg, ga ik voor een tijdje stoppen met LoL


    26 - 02 - '16

    Het is natuurlijk niet leuk voor je teamleden, maar op deze manier zo ik toch niet bannen in ieder geval. En die bans worden echt vaak niet nagekeken. Mijn vriend doet dat en soms staan daar echt dingen tussen van maanden oud.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Het is natuurlijk niet leuk voor je teamleden, maar op deze manier zo ik toch niet bannen in ieder geval. En die bans worden echt vaak niet nagekeken. Mijn vriend doet dat en soms staan daar echt dingen tussen van maanden oud.


    De enige teamleden waren mijn broertje en een ander random persoon. Mijn broertje had vrijwel direct door dat het om een ddos-aanval ging. Mijn broertje was er ook boos om en ging ook leaven. De enige die er dus last van zou kunnen hebben is die random persoon.


    26 - 02 - '16

    Komt wel goed, ik zou me er niet druk om maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Komt wel goed, ik zou me er niet druk om maken.


    Ik vind het gewoon stom dat er zulke valsspelers bestaan.


    26 - 02 - '16

    Begrijpelijk. De community is toch al helemaal omzeep. Jammer genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Begrijpelijk. De community is toch al helemaal omzeep. Jammer genoeg.


    Helaas wel ja..


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Godverdomme! Ik ben echt zó boos! De enemy had de game geddost waardoor ze een voorsprong op hadden gebouwd op ons. Toen was er ook nog iemand afk. No fucking way dat ik dat potje heb afgemaakt. Ik ben direct geleaved nadat ik de enemy voor lafaards uit heb gemaakt. Vieze vuile ddossers. Ik hoop dat ze allemaal geband worden. Het kan mij nu ook geen fuck schelen als ik een ban krijg. Fuck die vuile valsspelers. Ik wil een eerlijk spel, zonder cheats.


    League hacken ? dont really think so. zodra dat gebeurt vliegen mensen meteen cel in, wordt sws serieus genomen.beetje raar ook dat jou dat overkomt en mij nog nooit in al mijn 8000 games played ofzo.
    ik heb wel na gelezen maar lijkt me echt sterk dat hij gaat hacken ten 1e in normals en ten 2e op laag niveau.. wtf heb je daar aan?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Divergency schreef:
    Begrijpelijk. De community is toch al helemaal omzeep. Jammer genoeg.


    jammer genoeg zijn dit soort reacties die mee helpen het 'omzeep' te helpen wnat thats just NOT true.. dr zijn zoveel mensen die het spelen . OKE er zijn facking irritante kinderen die de community helemaal fucken. maar zolang jij zelf gewoon peaceful en helpful bent straal je dat uit naar medepspelers en kunnen die maybe weer doorgeven ... Máár als je gaat zeggen dat t tcoh allemaal al fucked up is geeft niemand er een fuck meer om.. zelfde als games die je kan winnen en dr roepen dr 2 surrender maar en dan gaat de rest ook van ach wat heeft t ook nog voor zin..

    Jouw league community is what You make of it..en dr zijn vast 10000 trollers.. maar daar heb je zo'n mooi mute knopje voor :3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Nee, daar heb je gelijk in. Ik speel het nog heel graag me vrienden enzo, maar random is het zo fucked up. Al die rage enzo en ik heb daar vaak echt moeite mee op het te negeren, want ik trek mij daar echt van aan. Ik zit op facebook ook in een lolgroep van Gent en het zit daar vol met twats. Als je onder de platinum zit mag je daar niks zeggen, want dan klagen en zagen ze en dat vind ik gewoon jammer, want gamen doe je voor je plezier, maar er zijn gewoon zoveel mensen die het verzieken. Ik doe soms eens iets doms, dat steek ik niet weg, maar mijn vrienden proberen tenminste nog opbouwende kritiek te geven na hun opmerking. Als je random speelt moet je meteen uninstallen. Dat is jammer, want ik begin altijd wel positief aan een spel met gl en hf.

    (god, ik kan echt niet goed typen met mn gsm)

    [ bericht aangepast op 21 april 2014 - 16:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^ Ja, daar ben ik het 100% mee eens. Ik trek me dat ook belachelijk genoeg heel hard aan en dat maakt het spel echt niet leuk meer.


    Let the Night embrace you

    Smilodon schreef:
    ^ Ja, daar ben ik het 100% mee eens. Ik trek me dat ook belachelijk genoeg heel hard aan en dat maakt het spel echt niet leuk meer.


    26 - 02 - '16

    ik speel games met ooit als record 32 deaths (deels expres xD) twitch jungle met een smile op mn face :'3 idon't give a fuck :D zolang je maar fun hebt toch, en als mensen echt vervelende dingen zeggen op Tab en dan achter zijn/haar naam staat een mute kopje en heb je nergens last van :3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik denk dat ik maar eens een Fiddlesticks skin ga aanschaffen. Fiddle is een fijne Champ.


    26 - 02 - '16

    Er komt een nieuwe champion!
    Braum: the Heart of the Freljord


    26 - 02 - '16