• Aangezien het nogal een gespam werd in een cosplay topic, besloot ik maar om een eigen League of Legends topic te maken.
    Hier mag je alles droppen over je favoriete champion, cosplay en nog veel meer.

    Wat is league of Legends:
    League of Legends (LoL) is een free-to-play multiplayer online battle arena videospel, ontwikkelt door Riot Games en uitgebracht in oktober 2009 voor Microsoft Windows, en in maart 2013 voor Mac OS X. Het spel is gebaseerd op de Defense of the Ancients-mod van het spel Warcraft III: Reign of Chaos en het uitbreidingspakket Warcraft III: The Frozen Throne.

    Spelers, ook wel Summoners genoemd, zijn verdeeld in 2 even teams van helden, 3 tegen 3 (3v3) of 5 tegen 5 (5v5). Elk team begint aan tegenovergestelde kanten van de map, in een gebied dat de Spawning Pool wordt genoemd. Bij de Spawning Pool bevindt zich de Nexus, het hoofdkwartier van het team. Een spel is gewonnen wanneer de vijands Nexus is vernietigd. Om de Nexus te vernietigen moet elk team zich door een serie van Turrets werken die langs de paden staan om naar de Nexus te komen. Spelers krijgen levels door Minions (NPCs die constant spawnen bij de Nexus en het andere team aanvallen) en het verslaan van neutrale monsters. De spelers verdienen gold, virtueel geld, met het vernietigen van neutrale monsters, Turrets, Minions en tegenspelers. Dit geld wordt uitgegeven in de Spawning Pool van je team om de uitrusting van je held te verbeteren. Sinds 13 juni 2013 zijn er 119 verschillende helden waaruit je kan kiezen. Tijdens het spel krijgt de held experience points (XP) als er minions dood gaan. Als een speler er veel doodt dan zal hij na een tijdje een level stijgen, waardoor hij een van zijn vaardigheden kan verhogen. Ook door het doden van vijandelijke helden en neutrale monsters krijgt een speler XP. Het maximum level van een held is 18, waarna al zijn of haar vaardigheden zijn gemaximaliseerd. Vaardigheden van helden variëren erg en het duurt een tijdje voordat een speler zijn of haar held tot het uiterste kan beheersen.

    De lijst van bestaande Champions
    Aatrox
    Ahri
    Akali
    Alistar
    Amumu
    Anivia
    Annie
    Ashe
    Blitzcrank
    Brand
    Braum
    Caitlyn
    Cassiopeia
    Cho'Gath
    Corki
    Darius
    Diana
    Dr. Mundo
    Draven
    Elise
    Evelynn
    Ezreal
    Fiddlesticks
    Fiora
    Fizz
    Galio
    Gangplank
    Garen
    Gragas
    Graves
    Hecarim
    Heimerdinger
    Irelia
    Janna
    Jarvan IV
    Jax
    Jayce
    Jinx
    Karma
    Karthus
    Kassadin
    Katarina
    Kayle
    Kennen
    Kha'Zix
    Kog'Maw
    LeBlanc
    Lee Sin
    Leona
    Lissandra
    Lucian
    Lulu
    Lux
    Malphite
    Malzahar
    Maokai
    Master Yi
    Miss Fortune
    Mordekaiser
    Morgana
    Nami
    Nasus
    Nautilus
    Nidalee
    Nocturne
    Nunu
    Olaf
    Orianna
    Pantheon
    Poppy
    Quinn
    Rammus
    Renekton
    Rengar
    Riven
    Rumble
    Ryze
    Sejuani
    Shaco
    Shen
    Shyvana
    Singed
    Sion
    Sivir
    Skarner
    Sona
    Soraka
    Swain
    Syndra
    Talon
    Taric
    Teemo
    Thresh
    Tristana
    Trundle
    Tryndamere
    Twisted Fate
    Twitch
    Udyr
    Urgot
    Varus
    Vayne
    Veigar
    Vel'Koz
    Vi
    Viktor
    Vladimir
    Volibear
    Warwick
    Wukong
    Xerath
    Xin Zhao
    Yasuo
    Yorick
    Zac
    Zed
    Ziggs
    Zilean
    Zyra


    Voor als je het nog niet speelt en het je toch leuk lijkt: Hier kan je een account aanmaken

    Drop hier ook je account naam, dan kan men elkaar toevoegen.

    LoL-spelers van Q:
    Avarosa - FueledByNaan (pb'en als je haar toe wilt voegen)
    Smilodon - Minaide (meestal bots, dominions of ARAM's, af en toe normals)
    NotYourHero - NotYourHer0 - (ranked-normal summoners rift. Zelden ARAM, andere dingen niet)
    Rivaille - skTiger (alleen ranked, af en toe normals)
    Antisocial - bloodaxesquirrel (meestal bots of ARAM, bijna geen normals)
    Pixis - Shínigami (Vaak normals en ranked, soms aram en dominion)
    Mascot - CaptainFaelan
    Hobbit - Quantumkitty
    Mikaelson - iAstronaut
    Infini - Scuttle
    ThePeaceful - Diivergency
    Eunomia - EmmaHook (pb'en als je haar toe wilt voegen)
    Naamveranderingen doorgeven s.v.p.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 15:09 ]


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    Laatste keer dat ik full-premade ga met mensen die ik niet ken. Ik had nunu, maar moest verplicht ruilen omdat die ander een skin had. Dus ik moest nasus. Vervolgens pakte kata al mijn minions af en kon ik niet stacken en moest ik maar de tank zijn. NEVER AGAIN!


    aram game ? en dan moet je gewoon niet met verkeerde vrienden spelen die dat soort irritante mensjes inviten ;'D

    + nasus op aram is Ap tank beter ;3 E is wel ziek since je Q toch no way goed kunt stacken ;p


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik heb ooit eens een game met de ex van je gespeeld Erieka en hij was de first blood en ie disconnecten meteen. Ik had echt iets van wtf dude. Ik speel dus nooit meer met hem. Ben nu ook zijn naam vergeten, dus kan hem niet defrienden. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik heb ooit eens een game met de ex van je gespeeld Erieka en hij was de first blood en ie disconnecten meteen. Ik had echt iets van wtf dude. Ik speel dus nooit meer met hem. Ben nu ook zijn naam vergeten, dus kan hem niet defrienden. :'D

    Dat ken ik wel ja. Deed ie bij mij ook een keer. Vet slechte verliezer.


    26 - 02 - '16

    Bij jou is dat dan nog erger eigenlijk. Nu iets anders, zijn er Belgen, of misschien wel Nederlanders, die naar FACTS gaan?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tahunkwai (ja toch?) vond ik echt vreselijk om mee te spelen. Zo opdringerig en betweterig. :x

    En zoals je weet, ga ik jaarlijks naar FACTS.


    Let the Night embrace you

    Hij zei dat ik een slechte speler was en kijk me nu eens. Ik heb over de 100 aram wins. :3


    26 - 02 - '16

    Smilodon schreef:
    Tahunkwai (ja toch?) vond ik echt vreselijk om mee te spelen. Zo opdringerig en betweterig. :x

    En zoals je weet, ga ik jaarlijks naar FACTS.
    Ja precies.
    Maar jij doet eerder van die anime cosplay zeker?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zoals hij speelde? Sorry maar hij is zelf een slechte (negatieve troll) speler. Jij bent veel beter. ^^

    Ik doe eigenlijk niet echt aan cosplay. Ik ga als lolita.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2014 - 12:21 ]


    Let the Night embrace you

    Smilodon schreef:
    Zoals hij speelde? Sorry maar hij is zelf een slechte (negatieve troll) speler. Jij bent veel beter. ^^

    Ik doe eigenlijk niet echt aan cosplay. Ik ga als lolita.


    Ik wil ooit Annie cosplay gaan doen :3


    26 - 02 - '16

    Welja, dat bedoelde ik eigenlijk. :'D
    Ik vind het gewoon triest dat je je eigen 'vrienden' ditched. Dan mag hij nog zo goed zijn, omwille van die reden zou ik hem al een slechte speler vinden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^ Erg goed was hij niet hoor. Hij faalde zelf keihard, maar liep me continu the bekritiseren en te killstealen.


    26 - 02 - '16

    Lame.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Anyway, ik heb de beginpost iets aangepast. De lijst met champs klopte niet meer, er zijn er inmiddels namelijk veel meer.


    26 - 02 - '16

    Precies een reclame stunt voor RP


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Willen mensen dalijk League spelen? Normal, One for all of aram? c:


    I live for the applause, you will die for it.