• En zou mij willen helpen? Ik heb het vandaag gedownload, dat ging prima en heel snel. Maar nu wil ik templates downloaden en ik snap niet precies hoe dat moet. Ik had al bijna iets anders gedownload dan ik wilde.

    Dus heeft iemand Openoffice en ben je er al achter hoe je templates kunt downloaden?


    Physics is awesome

    Chiroptera schreef:
    Eh, serieus? Ik heb OpenOffice, omdat ik geen Word op mijn laptop heb en ik wist geen eens dat je daarvoor templates kon downloaden.. Ach ja, ik gebruik het toch alleen maar om te schrijven, dus maakt me verder niet veel uit :p


    Heb je dan alleen tekstdocument of ook die andere zoals tekening?

    Ik wist het eigenlijk ook niet, maar mijn vader zei het dus toen ben ik op zoek gegaan.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Heb je dan alleen tekstdocument of ook die andere zoals tekening?

    Ik wist het eigenlijk ook niet, maar mijn vader zei het dus toen ben ik op zoek gegaan.

    Ik heb ook die anderen waarmee je grafieken en shit kan doen. Kun je het niet aan je vader vragen? Ik zal zo ook wel even zoeken, maar voor nu weet ik het niet c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Ik heb ook die anderen waarmee je grafieken en shit kan doen. Kun je het niet aan je vader vragen? Ik zal zo ook wel even zoeken, maar voor nu weet ik het niet c:


    Grafieken?:S Die heb ik dan nog niet ontdekt.

    Ik had het dus aan mijn vader gevraagd maar die snapte het ook niet helemaal.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Grafieken?:S Die heb ik dan nog niet ontdekt.

    Ik had het dus aan mijn vader gevraagd maar die snapte het ook niet helemaal.

    Huh, hoe weet hij het dan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eyes schreef:
    En zou mij willen helpen? Ik heb het vandaag gedownload, dat ging prima en heel snel. Maar nu wil ik templates downloaden en ik snap niet precies hoe dat moet. Ik had al bijna iets anders gedownload dan ik wilde.

    Dus heeft iemand Openoffice en ben je er al achter hoe je templates kunt downloaden?


    Wij gebruiken het op school, dus ik weet er wel iets van.
    Ik kan het morgen aan mijn leerkracht informatica vragen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Wij gebruiken het op school, dus ik weet er wel iets van.
    Ik kan het morgen aan mijn leerkracht informatica vragen (:


    Dat zou heel fijn zijn als je dat wil doen.


    Physics is awesome