• Hier kun je alles bespreken over het rpg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, oke. Ghihi, bijna klaar. ^^ Ik wil haar er best bij betrekken? Maar ik weet niet hoe Maximesa daar tegenover kijkt?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 21:21 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou niet weten hoe je het gesprek leven moet houden


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ik ben benieuwd ^^ Ja kan? Als we dan uitkomen met de rest en Maximesa het prima vindt dan vind ik het ook tof!

    --
    Nee ik dus ook niet

    Enface schreef:
    Ik ben benieuwd ^^ Ja kan? Als we dan uitkomen met de rest en Maximesa het prima vindt dan vind ik het ook tof!

    --
    Nee ik dus ook niet

    Zal ik je dan dus in dit stukje schrijven?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haha, ik vind alles best joh ;)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Zal ik je dan dus in dit stukje schrijven?


    Uh doe maar at jij prettig vind!

    --
    Heerlijk makkelijk jij Maximesa :'D

    Enface schreef:
    (...)

    Uh doe maar at jij prettig vind!

    --
    Heerlijk makkelijk jij Maximesa :'D

    Ghehe, oké is goed. ^^ Dan zal ik je erbij zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bijna klaar ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Woeh! Gelezen, en hallo Sem ^^
    Maximesa wil jij eerst reageren?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:07 ]

    Hoe bedoel je die? ;p. En ja, vond je het wel wat? Kon je er wel wat mee? :').
    Oh, hahahah. Je hebt 't veranderd.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:08 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah shit dat had je niet moeten zien :'D
    Jaa hoor, ik kan er wel wat mee. Sky is echt een heel chill personage daarin ;D
    De faceclaim van Sky is Nina Nesbitt, ze is een zangeres en ik vind er echt heel tof. Naja der muziek vind ik nou ook weer niet zo geweldig, maar ze is een leuk mens. Omdat ik haar zo tof vind wil ik in mijn volgende post ook een foto van 'Sky' er bij voegen. Het klonk alleen zo stom wat ik zei dus haalde ik het weg.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:26 ]

    Oh, zo, hahaha. Nou ja, ik vond het niet stom klinken hoor :p. En oké, ik ben benieuwd naar de volgende post ^^ Ben jij 't met de volgende of Maximesa?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dus wel, ik weet eigenlijk ook niet waarom maar goed. Geen idee? Maakt volgens mij niet echt veel uit, of wel?

    Omdat je het vroeg aan Maximesa, daarom ;p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja ik weet het, maar nu is ze offline en ik wil eigenlijk schrijven. Gud ik schrijf hem wel en dan als Maximesa toch eerst wil, pleur ik hem weg. Ik ben echt behoorlijk moeilijk aan het doen :')