• Hier kun je alles bespreken over het rpg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het duurt wel wat langer, ik heb een major hoofdpijn en ik krijg haar reactie niet helemaal helder geformuleerd.

    Maximesa schreef:
    Ook al op het topic gezegd,
    Had tussendoor op een verkeerd knopje gedrukt xd
    telefoontrubbles yay


    Ik las telefoontubbies xD
    Wat me weer deed denken aan teletubies

    Beterschap Enface

    Overigens @quin wil je het gesprek met Sergio aanhouden of niet? Zo ja, euhm weet je misschien iets wat een van ons kan zeggen? xD


    It's very important for you to believe that you are the one

    Ghehe, oke. Ik zie m vanzelf wel C:.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Niet helemaal tevreden over het stukkie maar ik kan er echt niets beters van maken en mijn kat eist nu haar aandacht op (cat)

    Oh lol, Sem gaat een opmerking maken dat ehh.. misschien verkeerd gaat overkomen xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben heel benieuwd ^^

    Ik vind ze wel grappig bij elkaar xd


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Ik vind ze wel grappig bij elkaar xd


    Ik ook! Vooral de eerste ontmoeting. Ik ben nieuwsgierig naar hoe het verder gaat.

    Maximesa get your ass over here :X

    Enface schreef:
    (...)

    Ik ook! Vooral de eerste ontmoeting. Ik ben nieuwsgierig naar hoe het verder gaat.

    Hahaha, ja, inderdaad. Die was wel heel komisch ja.
    En word je misschien een beetje nieuwsgierig? :p. Ik ook, naar Maximesa's antwoord! ;d.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Hahaha, ja, inderdaad. Die was wel heel komisch ja.
    En word je misschien een beetje nieuwsgierig? :p. Ik ook, naar Maximesa's antwoord! ;d.


    Dat vond ik dus ook :') Nogal, vooral als jij zegt 'Sem gaat een verkeerde opmerking maken'. Ahw Eos ja

    Enface schreef:
    (...)

    Dat vond ik dus ook :') Nogal, vooral als jij zegt 'Sem gaat een verkeerde opmerking maken'. Ahw Eos ja

    Hahaha, ja, hij heeft zo wel zijn momenten xd. Ja, ik denk niet dat hij hierna helemaal geliefd in Sky haar boekje staat xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Hahaha, ja, hij heeft zo wel zijn momenten xd. Ja, ik denk niet dat hij hierna helemaal geliefd in Sky haar boekje staat xd.


    Oeeii. Maar ga je gang, maak me nog nieuwsgieriger. Helemaal niet erg, valt allemaal best mee

    Enface schreef:
    (...)

    Oeeii. Maar ga je gang, maak me nog nieuwsgieriger. Helemaal niet erg, valt allemaal best mee

    Haha, sorry lolol. Ik ben ook nieuwsgierig naar Maximesa der post hoor :p.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Getting started haha, was stiekem druk gisteren :$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)