• Wilt iemand me misschien leren hoe je covers maakt?
    Het is me ooit eens gelukt maar ik heb geen idee meer hoe het moet.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Dat is wel een heel erg algemene vraag. :'D Wat je moet doen hangt heel erg af van wat voor cover je wilt maken en vooral wat voor programma('s) je gebruikt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben het mezelf ook aan het leren op Pickmonkey... Al vind ik het persoonlijk geen geweldige site xp


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik doe het meestal in pixlr.com maar dat is een heel erg standaard programma :$ Ik weet niet wat jij gebruikt?

    Ik gebruik photofiltr en ik wil van die cover maken dat je een plaatje in een plaatje doet (als jullie begrijpen wat ik bedoel)


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Misschien moet je GIMP maar eens downloaden en daarna filmpjes op YouTube opzoeken.

    Ik gebruikte eerst altijd Gimp, photofiltre, photoshop en picmonkey, maar misschien kun je het beste tutorials opzoeken om te leren blenden of zo? Dan kom je denk ik al een heel eind.


    Take risks and conquer your fears.

    toen ik nog een Office licentie had, gebruikte ik PowerPoint om covers te maken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    toen ik nog een Office licentie had, gebruikte ik PowerPoint om covers te maken.


    Covers met PowerPoint? Hoe?


    I just caught the wave in your eyes