• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Ik houd van mijn nieuwe username.


    26 - 02 - '16

    I am beginning to get genuinely concerned about my lack of motivation to do anything ever.


    kindness is never a burden.

    Deze hoofdpijn is gewoon niet meer om te lachen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wáárom heb ik nu ineens gevoelens voor een van m'n beste vrienden? Wat heb ik ineens.. :c


    26 - 02 - '16

    Oke ja. Chaggo mode extra


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nou, laat ik maar onthouden dat ik goed gebruik kan maken van het feit dat ik een meisje ben op een plek waar vooral jongens zijn :')


    Stenenlikker

    Dit is bullshit.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik weet het echt even niet meer...

    Ik voel me zo raar en verward.. :c


    26 - 02 - '16

    Natuurlijk. Leave me the fuck alone. Again. ;d


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou van je, laat alsjeblieft eens duidelijk zien wat jij voor mij voelt en zie in dat --- zot hard met je flirt


    Pewdiepie: " this is not called being gay this is called being FABULOUS !"

    Lekker rustig hier denk ik.


    Your make-up is terrible

    The feels (van de straat).


    You are beautiful, you are love.

    Waaaaaaaaar blijft die epische twist in mijn leven? Ik klaag de laatste tijd zoveel over hoe saai ik het allemaal vind, misschien is het eens tijd om iets speciaals te doen of te vinden. Maar wat. I don't know. Zuucht.

    En alweer is er een huiswerkgevulde middag en -avond zonder dat ik echt tijd aan zaken die ik ECHT wil doen, zoals mijn story, heb kunnen besteden... (-_-)