• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Ik heb echt totaal geen zin om vanmiddag te gaan werken, ugh


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ok, heftige blackout voor de toets Frans voor het volgende uur, EN ik ben mijn etui vergeten. MY DAY AT SCHOOL IS SCREWED!!!

    Wacht wat O_O Elkaar uitmoorden voor zo een spelletje gaat wel erg ver hoor :/

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 8:58 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb feels en struggles :c
    Boeken vermoorden me, maar IK HOU ZO VEEL VAN ZE.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    I'm so stupid.

    Couldn't sleep all fucking night. Now my eyes are burning like hell.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    7,3 voor mijn presentatie.
    Hell yeah. :'D

    Ongewoonlijk schreef:
    Ok, heftige blackout voor de toets Frans voor het volgende uur, EN ik ben mijn etui vergeten. MY DAY AT SCHOOL IS SCREWED!!!


    Everything went better than expected! *phew*

    Alles doet pijn. Ik wil de hele dag niets doen, mijn ogen branden. En mijn hoofdpijn gaat maar niet weg, verdomme.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Godverdomme, er zit hier vlakbij de hele tijd een kind te schreeuwen/krijsen. Kut kind en laat die pokkehond ophouden met blaffen. D:<


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I wonder when. (:

    Zie dit a.u.b. niet als reclame, maar als een oproep: (en anders neem ik de waarschuwing voor lief)
    Zoals een aantal van jullie vast wel weet, hebben Deilia en ik een wedstrijd georganiseerd waarbij we de users van Quizlet uitdagen om iets in te zenden waaruit blijkt wat schoonheid is. Dit is natuurlijk geheel persoonlijk. Gelukkig hebben we al een aantal inzendingen, maar we zouden graag nog meer inzendingen zien. We zijn namelijk heel erg benieuwd hoe anderen tegen schoonheid aankijken. Voel je op voorhand niet al gelijk ontmoedigd, want in principe is het geheel je eigen visie en de vorm maakt niet zoveel uit. Zolang de boodschap maar binnenkomt. We willen graag ontroerd worden door jullie inzendingen... eigenlijk zou je het kunnen zien als een soort project. Over 14 dagen is de deadline, dus nog tijd genoeg. (: En een tip: verdieping.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil die boekennnn. Toch maar eens een baantje gaan vinden, ugh.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hier heb ik helemaal niets aan. Ugh, zelfs ík kan zoiets. Als je het echt zo goed kan als je zelf vindt, laat dan maar eens horen. Jeez.


    :)

    I guess you really don't care


    To the stars who listen — and the dreams that are answered