• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Seriously, mijn nichtje die twee maanden jonger is dan ik (20 jaar) heeft zich vandaag verloofd met een 57 jarige Duitse miljonair, die ze hoogstwaarschijnlijk heeft leren kennen in de Gentlemenclub in Berlijn waar ze werkte >.<
    Maar goed, het is haar leven, maar ik heb er alsnog zo mijn bedenkingen bij.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Seriously, mijn nichtje die twee maanden jonger is dan ik (20 jaar) heeft zich vandaag verloofd met een 57 jarige Duitse miljonair, die ze hoogstwaarschijnlijk heeft leren kennen in de Gentlemenclub in Berlijn waar ze werkte >.<
    Maar goed, het is haar leven, maar ik heb er alsnog zo mijn bedenkingen bij.


    Vooroordeel, I know. Maar ik gok dat iedereen dat denkt, als je zoiets hoort.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Doodgaan is nooit handig


    I dress to kill, but tastefully

    Ik weet dat je moe bent, maar kunnen we deze presentatie nu niet van de eerste keer gewoon goed maken? Dan hoeven we er daarna niet meer aan te werken en over een week onze tekst gewoon te leren...

    Edit; fine. Fuck school. Straks heb ik nog ruzie doordat stomme kut huiswerk. Dat ze hun stomme taken steken waar de zon niet schijnt.
    Edit; Nee. Kom op voor jezelf, stomme koe. Je kan nu geen buizen meer halen. Let's get this over with.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 18:33 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Well, screw you too, "friend".


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mam, je bent echt zo'n verschrikkelijke ouderwetse.... :((

    Als ik zeg "niet te kort", dan moet jij niet ervoor zorgen dat zowat alles eraf gaat, met je fucking kutouderwetse stijl en normen en waarden, ik ben er helemaal fucking klaar mee dat je mij altijd weer zo moet verneuken met van alles, kun je voor de fucking verandering eens he wat aanpassen aan het heden?!?!?! :(( :(( :(( :(( :((

    Meh ik moet leren. D:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik weet dat ik goed ben in dingen verpesten. Waarom herinner ik mezelf er steeds aan?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    I really like this. Like, really.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    We are no longer friends. I dump you. Bitch. Screw you! :@ :@:@:@:@:@


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zo saai en doods op Q. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm so scared.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben niet gauw agressief maar vandaag had ik echt de neiging om iemand aan te vliegen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo hatelijk als mensen dingen als autisme willen gaan omschrijven, maar daar geeneens het fijne van af weten..


    26 - 02 - '16

    'Je krijgt voorrang, maak je geen zorgen, jij gaat gewoon mee,' zeiden ze. Raad eens wie er niet toegelaten is en dus niet mee mag? Juist. Fuck you.