• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Aangenomen!


    Caution first, always.

    Ahw, yes, het nieuwe MaYan album is awesome :Y)


    Stenenlikker

    Een leeftijd maakt je niet volwassen.


    Your make-up is terrible

    Ja fuck all of this. Ik kan het gewoon niet, ik ga niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Wraakzucht is een van de zeven zonden. Het boeit me niets op dit moment. Ik ZAL mijn wraak krijgen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben gewoon even helemaal klaar met alles en iedereen. Ik wil gewoon helemaal niets voelen momenteel, alles beter dan deze mess.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Zo vaak laat ze mij in de steek
    Zo vaak en ik pikte het altijd gewoon
    Ik liet het altijd maar gebeuren

    Nu ben ik eens letterlijk goed ziek, en word er iets verboden door mijn ouders
    En dan is het opeens mijn schuld!


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    I guess I just don't understand.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Religion? Y do dis?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Fuck no.

    Pencil, no. D:


    help

    Ninuturu schreef:
    Zo vaak laat ze mij in de steek
    Zo vaak en ik pikte het altijd gewoon
    Ik liet het altijd maar gebeuren

    Nu ben ik eens letterlijk goed ziek, en word er iets verboden door mijn ouders
    En dan is het opeens mijn schuld!


    Ik laat jou NOOIT in de steek! Vuile leugenaar! Alleen als het niet anders kan, en jij zegt bij ALLES af! Dus, kijk naar jezelf!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Volgende keer koop ik geen borrelnootjes o.i.d. Ik erger me dood aan al dat gekraak.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ga het lekker ergens anders uitvechten, haal desnoods een bemiddelaar of zo. Maar alsjeblieft niet hier. Bah, wat haat ik dit soort dingen.


    26 - 02 - '16

    Begin ben jij nou ook al. Een bemiddelaar zal hier niet bij helpen, want Maandag is ze van mij :@ dit is van niet op q dus eh.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.