• Welkom bij dit rpg.

    Waar gaat het over?
    Het rpg gaat over een groep van 10 jongeren. Zij zijn allen tussen de 15 en de 18. Ze zijn door professionals uitgekozen om te komen rijden op Horse Academy(H.A.). Ze hebben allen een paard/pony en komen hier dus rijden. Er is keuze uit 6 disciplines. Er worden er 3 gevolgd door elke leerling. De leerlingen krijgen elke dag les in 1 discipline. Verder hebben zij een uur vrij rijden. Hierin kunnen zij oefenen met wat ze willen of gewoon gezellig buitenrijden. Ook is er een rooster voor iedereen. Hierop zie je wat wanneer is en waar je moet zijn. Kort gezegd speel je dus een leerling op Horse Academy. Horse Academy staat in Groot-Brittanië.

    Rollen.
    Meisjes:
    • Melody Jane McCarter•Piaffe.
    • Audry Rhine•Cheshere
    • Roselynn Smith•CrazyGirlxx
    • Elanore Elijah Dividi•Pwettyness
    • Luna Tulpenbos•horselover6
    Jongens:
    • Tyler Mecredi•michellexoxo
    • Jack Fox Fortuna•Ninuturu




    Over de leraren: Per training wijs ik iemand aan die de leraar "bestuurt" en dus stukjes van die leraar schrijft.

    De disciplines.
    Dressuur.
    Springen.
    Eventing/Cross.
    Voltige/Trickriding.
    Vrijheidsdressuur.
    Endurance.

    De regels van H.A.
    •Om 7 uur aanwezig zijn bij het ontbijt.
    •Je zorgt zelf voor je paard en je spullen.
    •Lichten uit om 11 uur uiterlijk.
    •Zorg goed voor je paard.
    •Mest de stal van je paard 1x per week volledig uit en minimaal 3x alleen de mest en wat extra stro.
    •Als je te laat bent voor een les wachten we niet op je. Je mag dan deze les niet meerijden.
    •Heb respect voor elkaar.
    •Geen gevechten.

    De regels van het rpg.
    •Minimaal 4 regels posten.
    •Je post moet duidelijk te lezen zijn en geschreven in goed Nederlands.
    •OOC tussen haakjes of in een spoiler.
    •Reserveringen blijven 3 dage staan.
    •Geen perfecte personages.
    •Alleen ik (Piaffe) maak nieuwe topics aan. Bij uitzondering geef ik dit door.
    •Wees realistisch. Er kan in 1 dag geen volledige liefdesrelatie ontstaan. Dit omdat je elkaar simpelweg nog niet goed (genoeg) kent de eerste dagen.
    •Ik maak geen uitzonderingen als de meisjes/jongens vol zijn.
    •Hou je aan de regels.
    •Heb respect voor elkaar.
    •Als je het geen leuk rpg meer vindt, meldt het dan en schrijf je uit. Het is niet leuk om mee te doen aan een rpg wat je niet meer leuk vindt.

    Om in te vullen.
    Naam•
    Leeftijd• tussen de 15 en de 18.
    Uiterlijk• Een foto en een beschrijving.
    Disciplines• 3 disciplines.
    Paard• Hier graag de naam, leeftijd, geslacht en het uiterlijk met een eventuele beschrijving plaatsen.



    Rooster.

    •Maandag•
    7.00: Gezamenlijk ontbijt in de eetzaal/woonkamer.
    9.00-10.30: Springen in bak 1.
    12.00: Gezamenlijke lunch in de eetzaal/woonkamer.
    13.30-15.00: Voltige/Trickriding in bak 2.
    16.00-17.30: Cross/Eventing in het bos, verzamelen bij de stallen.
    18.30: Gezamenlijk avondeten in de eetzaal/woonkamer.

    •Dinsdag•
    7.00: Gezamenlijk ontbijt in de eetzaal/woonkamer.
    9.00-10.30: Vrijheidsdressuur in bak 2.
    12.00:Gezamelijke lunch in de eetzaal/woonkamer.
    13.30-15.00: Endurance in het bos, verzamelen bij de stallen.
    16.00-17.30: Dressuur in bak 1.
    18.30: Gezamenlijk avondeten in de eetzaal/woonkamer.

    •Woensdag•
    7.00: Gezamenlijk ontbijt in de eetzaal/woonkamer.
    10.00-15.00: Buitenrit met spelletjes en lunch.
    18.30: Gezamenlijk avondeten in de eetzaal/woonkamer.

    •Donderdag•

    7.00: Gezamenlijk ontbijt in de eetzaal/woonkamer.
    9.00-10.30: Endurance in het bos, verzamelen bij de stallen.
    12.00: Gezamenlijke lunch in de eetzaal/woonkamer.
    13.30-15.00: Springen in bak 1.
    16.00-17.30: Dressuur in bak 1.
    18.30: Gezamenlijk avondeten in de eetzaal/woonkamer.

    •Vrijdag•

    7.00: Gezamenlijk ontbijt in de eetzaal/woonkamer.
    9.00-10.30: Voltige/Trickriding in bak 2.
    12.00: Gezamenlijke lunch in de eetzaal/woonkamer.
    13.30-15.00: Cross/eventing in het bos, verzamelen bij de stallen.
    16.00-17.30: Vrijheidsdressuur in bak 2.
    18.30: Gezamenlijk avondeten in de eetzaal/woonkamer.

    •Zaterdag en Zondag.•

    Vrij. Er is om 18.30 is er een gezamenlijk avondeten voor de mensen die op het terrein van Horse Academy zijn. De anderen moeten zelf maar kijken wat en wanneer ze eten.

    Het gebouw.

    •Rijbakken.
    bak 1 en bak 2
    Hier worden de trainingen gehouden én kan je vrijrijden.
    •Woonkamer/eetzaal.
    http://www.freebits.nl/images/933Inside_arena.jpg
    Hier kan je tussendoor zitten en wordt er gegeten.
    •Badkamers.
    http://www.freebits.nl/images/270bathroom_design_bath_d.jpg
    Hiervan zijn er 5. Je zal dus waarschijnlijk af moeten spreken wie wanneer douchet.
    •Slaapkamers.
    Voor de meiden en voor de jongens
    Je slaapkamer.
    •Weiland.
    http://www.freebits.nl/images/591weilandIMG_0858.jpg
    Hier staat je paard overdag met mooi weer.
    •Stallen.
    http://www.freebits.nl/images/938Stables_3.jpg
    Ieder paard heeft een eigen stal met stro op de grond, een voer- en drink- bak, en een hooinet.
    •Zadelkamer.
    http://www.freebits.nl/images/544Tackroom.jpg
    De plek voor alle spullen van je paard.
    •Het bos.
    Hier worden lessen gehouden en ga je op pad met de buitenritten.


    Rollentopic.


    take me back to the basics and the simple life

    (We beginnen bij de aankomst.)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 19:54 ]


    take me back to the basics and the simple life

    MT


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [MT]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Melody Jane McCarter.
    Zenuwachtig zit ik in de auto naast mijn vader. Over een paar minuten zullen we aankomen bij Horse Academy. Voor de zoveelste keer kijk ik naar achter via waar ik door de achterruit naar de trailer kan kijken. Op de achterbank liggen allemaal tassen en koffers. Met mijn eigen spullen en spullen voor Mickey. Als we na een paar minuten het terrein van Horse Academy oprijden gooi ik de deur al open wanneer we nog niet eens stil staan. Hierdoor struikel ik en lig ik languit op het grijze asfalt. Al snel krabbel ik overeind en moet ik lachen. Mijn vader stapt ook uit de auto en pakt mijn tassen. Ik loop zelf naar de trailer en doe deze open om Mickey er uit te halen. Als ik met Mickey naar buiten loop zet ik hem aan een ring aan de trailer vast. Ik pak wat tassen en laat mijn vader de andere rest sjouwen. Het halstertouw maak ik nog snel los en ik laat Mickey meelopen. Ik loop naar de weilanden. Er staan geen paarden buiten maar ik zie daar wat mensen staan die, denk ik zomaar, de leraren zijn.


    take me back to the basics and the simple life

    [MT]


    We all just wanna be somebody

    Elanore Elijah Dividi.

    Nerveus zit ik in de auto, frunnik wat aan mijn marineblauwe polo. Ik was best zenuwachtig om naar de academy te gaan, maar uitgekozen worden was een grote eer. Ze keek opzij naar haar moeder, haar vader had niet mee kunnen gaan, werk. Ik vond het wel erg, maar ja, hoe moesten we anders geld binnen krijgen? Mijn ogen kijken op als we het terrein op rijden. Nou, hier was ik dan, op mijn nieuwe school, met iets van vijf volle koffers, en drie tassen voor Guiseppe's spullen. Ik open de deur als de auto stil staat, en laat mijn broer en moeder de koffers pakken, zelf ga ik de trailer in en haal Guiseppe eruit. Ik was zeer trots dat ik zo een mooi paard had, voor een best lage prijs. Ik trok zijn lichtblauwe deken goed en aaide hem over zijn hals, als hij zijn neusje tegen mijn schouder duwde keek ik naar mijn broer en moeder. Zo te zien is er al iemand anders. Onze paarden waren ongeveer hetzelfde, al was de mijne wat witter. Ik loop maar met Guiseppe naar haar toe, bij de weide's, en laat mijn moeder en broer bij de spullen. Ik deed mijn losse bruine haar wat beter. Zoals ik daar stond, marineblauwe polo, witte rijbroek en leren rijschoenen leek ik eerder een verwend nest als een meisje uit een normaal gezin.



    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Jack Fox Fortuna
    Ik slaak een diepe zucht als Xenon Rex weer tegen de trailer begint te trappen, dit deed hij nou altijd, vanaf het begin zelf al was hij er tussendoor nog 3 keer uit geweest zodat hij zijn benen kon strekken, en nu begon hij weer. Als hij zichzelf maar niet verwonde.
    Zodra de wagen stil stond sprong ik eruit om Rex te bevrijden, toen ik de klep open deed liet hij gelijk een diepe zucht horen maar zodra hij even naar buiten keek deed hij zijn oren in zijn nek en keek hij me aan alsof ik hem verraadde had. Ik aaide hem over zijn neus en maakte het shhh geluid, daarna gaf ik hem een stukje brood. Na het nog even uitstellen, door te doen alsof hij jeuk had, kwam hij eindelijk mee de trailer uit.
    Ik vroeg me af waar ik hem nu heen kon brengen, ik wist niet of ik eigenlijk wel gelijk de stal in mocht, ik kon hem ook in een wei of paddock zetten maar daar waren al andere paarden te zien, en ik had geen zin in een bloedbad op de eerste dag. Ik besloot om hem maar bij me te houden en even wat rondjes met hem te lopen zodat hij zijn spieren kon strekken en ik gelijk wat rond kon kijken.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Melody Jane McCarter.
    Wanneer er iemand naast me kom staan glimlach ik. Ze heeft ook een schimmel. Vanwege de witte rijbroek denk ik dat ze redelijk rijk is. Ik bedoel, een witte rijbroek op een normale dag. Het is de aankomst dag. Ik draag een normaal setje. Gewoon een spijkerbroek en een standaard zwart topje. Met daaronder gympen. "Ik ben Melody, jij?" probeer ik een gesprek met haar aan te knopen. Ze heeft bruin haar en ziet er ondaks de "tuttige" kleding wel aardig en gezellig uit. Ik aai Mickey. Hij ziet er lichtelijk onrustig uit, niet dat dit wat uitmaakt. Ik zwaai mijn vader gedag en hij zet mijn tassen neer.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 20:39 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Elanore Elijah Dividi.

    Als er iets gezegd word, wat wel tegen mij moest zijn aangezien ik de enige was hier die er net bij was gekomen, kijk ik op. " Oh eh.. Hoi Melody." Zeg ik zo vrolijk mogelijk. "Ik heet Elanore en deze schattige pony naast me is Guiseppe." Zsg ik, als Guiseppe beledigd omhoog kijkt en me een duwdje geeft. "Sorry. Stoer paard, beter?" Guiseppe draaid zijn oortjes weer blij naar voren en kijkt naar het paard van Melody, vriendelijk. Al kan hij zeer gemeen zijn tegen andere paarden. "Mooi paard heb je trouwens, hoe heet ie?" Yep, ik ging maar proberen dat ze dachten dat ik rijk was, ik bedoel als ze wisten dat ik in een kleinschallig huisje woonde, en dat de inkomen van mijn moeder minimaal was, en van mijn vader wat groter, maar ze waren gescheiden, dus vandaar. Maar als ze dat wisten, zou ik waarschijnlijk genegeerd worden, en dat wou ik niet. Al leek Melody niet zo iemand die dat zo doen, andere waarschijnlijk wel en dat wou ik buitensluiten, dus was ik Elanore Elijah Dividi. Een rijk meisje. Wel aan de spullen die ik had voor mezelf en Guiseppe, leek het ook niet dat we maar een laag inkomen hadden. Alle spullen waren dure merkspullen, en zelfs het deken dat hij ophad, had me zowat een fortuin gekost.

    (Eigenlijk ben ik ziek, maar voelde me verplicht te posten)


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Roselynn Smith

    Ik zat benauwd op de bijrijdersstoel in onze auto. Het gebeurt je niet elke dag dat je naar de Horse Academy gaat. Ik vindt het geweldig dat er geen ouders bij zijn, rust alleen voor mezelf. Ik hoorde Lea in trailer nerveus heen en weer stampen. Ik frommel wat aan mijn koffer en alle andere spullen die voor mijn benen liggen. Eigenlijk meer spullen voor mij dan voor Lea. Mijn vader liet niet zien dat hij het ook spannend vindt, dat zijn dochter naar een grote Academy gaat. Maar dat is toch echt waar ik om gezeurd heb, dagenlang. We rijden voorzichtig het terrein van de Academy op. Er staan al een paar mensen maar ik was één van de eersten. De auto stond nog niet eens stil of ik sprong er al uit. Mijn vader remde zachtjes en hij pakte mijn spullen. Ik pakte mijn handtas, hing die om mijn schouder en ik liet mijn vader alles naar binnen slepen. Tja, daar zijn vaders voor. Ik opende de klep van de trailer en ik liet die zachtjes naar beneden zakken. Ik maakte Lea los en ik pakte het touw dat vast zat aan haar halster. Ik liep met Lea het terrein verder op terwijl ik mijn vader onhandig met de koffers en tassen zag klungelen. Ik glimlachte en ik aaide Lea even over haar zachte neus. Ik liep met haar verder het terrein op in hoop, dat ik met iemand kon praten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Zullen Jack en Rose elkaar meeten? :)]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Jack Fox Fortuna
    Ik had nu al een paar rondjes gelopen met Xenon Rex, maar hij was er niet echt kalmer van geworden, eerder juist zenuwachtiger, maar het kon ook zijn dat hij dat van mij had overgenomen. Opgegeven moment stopte hij met lopen en bleef hij in een richting staren, zijn oortjes gingen naar voren en hij liet een zachte hinnik horen. "Wat" brom ik naar hem maar voordat ik echt kon kijken sleept hij me mee in de richting waar hij naar keek. Ik ging half aan zijn halster hangen zodat hij weer ging stoppen en ik kon kijken waar hij naar keek, en ja hoor, een merrie, ik had het eigenlijk kunnen verwachten, "gedraag je" zeg ik tegen hem en geef hem een por voor ik naar het meisje loop die bij de merrie staat, oplettend dat ik wel een bepaalde afstand houd zodat Rex niet kon gaan klooien op wat voor manier hij dat dan ook zo willen. Ik schraap mijn keel even zacht omdat mijn stem altijd raar doet als ik tegen iemand wil praten, "Hoi" begin ik een beetje stom "ben jij hier ook nieuw?" Oke stomme zin, natuurlijk was ze nieuw, waarom zou ze anders met haar paard rondlopen op het terrein, op het moment wou ik mezelf even facepalmen maar Xenon liet dat niet echt toe, hij begon met zijn hoef te schrapen en een beetje te dansen terwijl hij dat doet. "Gedraag je nou toch eens" sis ik naar hem en geef hem nog een por.

    [Yup is goed xD]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Tyler MecrediTyler staarde door de vooruit, hij had absoluut geen zin om naar de nieuwe school te gaan. Het enige voordeel van deze academy was dat hij zijn paard mee mocht nemen. Paradise stond in de luxe zwarte trailer achter de grote Toyata land crusher. Hij staarde nog steeds voor zich uit toen ze het terrein van de academy opreden.
    Hij had hier niet voor gekozen, hij had best op zijn oude school willen blijven, maar hij had het deze keer echt te bond gemaakt. De auto van de directeur uit elkaar laten halen en in de school aula weer in elkaar laten zetten was de druppel. Van school gestuurd en al, nu hadden zijn ouders besloten dat hij zich voortaan hier moest gaan vermaken. Horse academy, hij zag er niet zoveel voordelen in. Intern op school, gelukkig mocht Paradise mee en stonden er lessen met paarden op het programma. Hij zag echter nog niet helemaal de voordelen.
    De auto stopte en de man naast hem keek hem even bedenkelijk aan. Zijn ouders waren natuurlijk te druk geweest dus hadden ze de klusjesman/stalhulp met hem meegestuurd.
    Hij keek de man even in zijn bruine ogen aan, maar hij had geen behoefte aan contact. Hij gooide de deur open, sprong uit de grote auto en liep naar de achterkant van de trailer.
    Hij zag verschillende leerlingen met hun paarden die net aangekomen waren, temminste hij verwachte dat aangezien het waar trailerpark leek.
    Het kon hem niet veel schelen , later zou hij wel kennis maken nu zou hij eerst Paradise bevrijden want ze stond zenuwachtig tegen de trailerklep te schoppen. Hij opende het kleine deurtje, Paradise liet als blijk van herkenning haar oortjes even naar voren gaan en keek hem vragend aan.
    Ja, hij had dit ook niet bedacht en nu leek zijn paard ook te denken dat zijn ouders gek waren geworden. Hij hoorde gerommel bij de klep en die zakte naar beneden. Roan had de klep laten zakken en nu maakte hij het balkje achter de billen van Paradise los. Paradise legde haar oren opnieuw in haar nek. Hij legde meteen zijn arm op zijn hals en pakte het halstertouw en leiden zijn mooie merrie uiteindelijk de trailer af.
    Hij keek verbaast naar hoeveel leerlingen er al waren en met de verschillende paarden .

    [beetje laten post maar ik had helaas een sterfgeval dus ik zal nu weer meer online zijn]
    [ooc kunnen we een overleg topic maken? ]

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 18:53 ]


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    Luna Tulpenbos
    Ik zat op de achterbank te luisteren naar de ruzie van me ouders. 'Hou je mond eens! Ik weet heus wel waar de Horse Academy is hoor! Domme griet!' Riep me vader. 'Wie noem je hier een domme griet?! Jij bent gewoon de domste van ons allemaal!' Riep me moeder kwaad. Toen begon mijn broertje te huilen. Ook dat nog. 'Rustig maar Jonas we zijn er bijna.'Zei ik op gerustellende toon. 'Jij bent niet de enige die hier gek van wordt.' Ging ik verder.
    'Oja? Wie wordt hier nog meer gek van?' Vroeg Jonas.
    'Nou ten eerste ik en ten tweede Mystery'
    'Ik weet niet wat ik zonder jou zo moeten Luna.'
    'Ik ook niet. Ik zal je heel erg missen op de Horse Academy'
    'Ik...' Verder kwam hij niet want toen begon me vader weer te schreeuwen: 'Weet je wat ga jij maar rijden! Omdat ik toch zo ''dom'' ben!'
    'Haal het niet in je hoofd!'
    'Ja dat doe ik toch!' Riep hij met een rood hoofd en trapte keihard op de rem. Gelukkig reed de auto niet zo hard. Hij stapte de auto uit en deed de deur van me moeder open. 'Ga dan!'
    'Nee!' Zij me moeder koppig.
    'Jij ....!' En hij begon haar te slaan. Ik en Jonas begonnen te huilen. Waarom deed hij dit nou. 'Wat nou?! Luna ik heb jou een eigen paard gegeven! En Jonas jij hebt een eigen tv! Dit is stank voor dank!' En hij stapte de auto weer in. 'Pap, mam! We zijn er!' Riep ik blij door me tranen heen.
    'O, wat schitterend!' Riep me moeder ontroerd.
    'O ja hoor! Alles is prachtig als ik niks zeg!' Riep me vader kwaad. Ik barste weer in tranen uit. Waarom zijn ze getrouwd? Waarom gaan ze niet scheiden? Huilend stapte ik de auto uit en deed de trailer open. 'Nee hé' Zei ik nog na snikkend.
    'Wat is er?' Zei Jonas terwijl hij naar de trailer liep.
    'Mystery is kreupel dankzij pa.'
    'Hoezo?'
    'Nou hij remde plotseling en ik dacht dat Mystery wel in order was'
    'Wat stom.' Ik maakte Mystery los en liep met haar de trailer uit om wat te lopen.
    'Kijk dit is Horse Academy' Zei ik tegen Mystery terwijl ik met haar rondjes loop. 'Ik hoop dat er aardige mensen zijn, en lieve paarden voor jou'

    wie wil Luna ontmoeten?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 19:20 ]


    We all just wanna be somebody

    (@michellexoxo: kan. Maar ik vindt het zelf eerlijk gezegd wat overzichtiger als we dat gewoon hier doen. Dan kan je het makkelijker terug vinden en hoef je niet helemaal naar een ander topic te gaan.)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 19:33 ]


    take me back to the basics and the simple life