• Paddo schreef:
    Jaren zijn voorbij gegaan, jaren van dood...
    Assassins die in top vorm waren, werden genadeloos neergehaald door de Tempeliers...
    Assassins over het hele land vielen voor de zwaarden van Tempeliers...
    Geen enkele Assassin bleef leven... Op een paar na...
    Maar nu... Nu dat de tijd daar is om werkelijk op te staan...
    Zijn er nog maar een paar assassins over...
    Een paar beginnelingen en gevorderde, onder begeleiding van hun meester.
    Als groep proberen ze de Assassins weer omhoog te helpen,
    Om weer het goede te zijn in de wereld...
    Maar... Zullen alle Assassins het pad blijven volgen die hun gewezen word?
    Of zullen ze vallen voor het gevaar wat buiten hun veilige haven lurkt?


    De RP speelt zich af in de middeleeuwen, dus denk eraan dat er geen gadgets zijn zoals in onze tijd.
    Maar meer eraan dat ze alles doen via postduiven, via messengers en dat die dus soms onderschept kunnen worden!
    Tabak maken kunnen ze ook nog niet, dus denk er aan dat je personage niet opeens een sigaret opsteekt of in die richting!
    Dus houdt in gedachten dat alles wat er gebeurt, ook gebeurt in de middeleeuwen waardoor er bepaalde dingen niet kunnen worden gebruikt!



    Assassins:

    Mentor: Shadow Raeper ~ Paddo

    Gevorderede Assassins:
    - Halroy Brightwood ~ LyraPhoenix
    - Selena Kayda MontClair ~ DarkAng3l

    Beginnelingen:
    - Blink ~ LyraPhoenix
    - Evoy Ciar Nolyn du Vessa ~ Eltham
    -Raven Nanaka Crowley
    -


    Dorpelingen:
    -
    -
    -
    Dokter:
    - Matthew Clairmont ~ Darkang3l
    -


    Invullijst:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd: {16 - 25}
    Uiterlijk: {Foto/Animefoto mogen beide!}
    Wapen/Werk: {Beginneling: 2. Gevorderde: 4. Denk hieraan bij wapens die Assassins gebruiken!/ Denk bij werk aan het werk wat ze vroeger deden!}
    Geschiedenis: {Wat hem/haar gebracht heeft bij de Assassins en waarom}
    Extra: {Tattoo's, sieraden, etc etc}


    Special Events:
    Er zullen speciale evenementen zijn die kunnen gebeuren in het verhaal, dit is een klein voorproefje ervan:

    Tempeliers vallen de HQ van de Assassins aan, stop ze voordat ze werkelijk binnen dringen!
    De missie die je kreeg, heeft een speciale wending... Ze zijn erachter gekomen dat je op ze jaagt!
    ...... is ziek geworden na zijn laatste missie, hij/zij moet rusten om beter te worden!
    Een wond is gaan onsteken bij .....! Breng een dokter langs!

    Natuurlijk is het toegestaan om events op te geven, zodat ik ze kan gebruiken in de RP!


    Regels:

    Afwezig voor langere tijd? Meld het aan mij!
    Wees Aardig tegen elkaar!
    16+ is toegestaan, houd het wel netjes!
    Geen Over Powered personages!
    Gebruik OOC {Out Of Character}: {} [] () !!
    Bespeel niet iemand anders zijn personage!
    Zet je personage zijn naam boven aan je post!
    Alleen ik open nieuwe topics, tenzij ik iemand de toesteming er voor geef!
    Events worden alleen door mij geactiveerd!


    Reserveringen doe ik niet aan! Wil je een personage? Maak hem meteen aan!


    Plattegrond

    De assassins leven in een soort kasteel, wat gemodificeerd is richting hun doeleindes en oefeningen.

    Begaande grond:
    Buiten: Plein, Practice Ring (1), Fighters Ring (2), Archery (2), Tuin,
    Binnen: Bibliotheek (Sectie 1: Beginnelingen. Sectie 2: Gevorderde), Slaapzalen Beginnelingen, Badkamer Beginnelingen, Eetzaal Gezamenlijk.

    1ste Verdieping:
    Slaapzalen Gevorderde, Armory, Lounge, Mission Chamber (2), Badkamer Gevorderde.

    2de Verdieping:

    Mentor kamer, trap naar torens.

    Dak/Torens:

    Uitkijkposten, Freerunning Sectors (4)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 16:50 ]

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin
    Braaf in bed blijven en niets doen was toch ook niet aan haar besteed eigenlijk. Zelf met het eten en een boek erbij, lukte het gewoon niet om kalm te blijven liggen, te ontspannen, maar belangrijker nog, te rusten, zodat ze kon herstellen. Het mocht dan wel broodnodig zijn, haar lichaam wilde gewoon niet luisteren naar haar verstand. Ze wist wat het beste was, maar dat was zeker nog geen garantie op succes. Iets wat in het verleden al meer dan eens gebleken was. Of niet? Ach,w at deed het er eigenlijk toe? Wat gebeurd was, was gebeurd, het verleden maakte je niet ongedaan. Met een zucht van ergernis kwam ze overeind. Het was ook weer typisch, wilde je drinken, was al je drinken natuurlijk op. Stil sloeg ze haar benen over de rand van het bed voor ze opstond en naar beneden liep. Wijn drinken zou nu vast niet mogen van de dokter, kwakzalver, verbeterde ze zich mentaal, dus moest ze naar beneden om water uit de put te halen. Het echt zien zitten deed ze niet, want daarvoor moest ze naar buiten en op dit uur vond ze dat zeker niet aangewezen.
    Verzonken in haar gedachten liep ze de trap af en de gang door naar de poort die uitgaf op het binnenplein. Het gesprek van eerder met Shadow spookte nog steeds door haar hoofd. Wat moest ze er van denken? En wat moest ze maken van z'n woorden en z'n drang om het alleen te doen? Moest ze hem werkelijk laten doen, of moest ze maar een oogje in het zeil houden, als het haar lukte. Als vrouw had ze meer dan een mogelijkheid om zich onopgemerkt tussen het volk te begeven. En ze had het voordeel dat haar gezicht hier niet bekend was als een die behoorde bij een Assassin. Ze kon zo doorgaan voor een gewone vrouw als ze wilde, opgaand in de massa, zichtbaar en tegelijk onzichtbaar. Was het niet een van hun regels die ze moesten volgen? Als ze het zich goed herinnerde wel.
    Verstrooid keek ze op uit haar overpeinzingen toen ze twee schaduwen zag in het maanlicht. Wie was er zo laat nu nog buiten? Toen degene die recht stond bewoog, zag ze het geschitter van maanlicht op de wapen. Even beet ze op der lip, maar er was toch een zekere opluchting toen ze de stem van Shadow herkende. Zwijgend liep ze dichterbij. Ze was eigenlijk wel benieuwd wat hier aan de hand was.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Halroy Brightwood//Gevorderde assassin
    Het oefenen ging steeds beter, maar hij maakte af en toe dezelfde fout. Ik deed het weer voor. 'Gebruik je verstand,' zei ik ervoor te zorgen dat hij zijn energie niet gebruikte voor alleen het gooien ervan.
    Ik ga op het gras zitten als ik mijn speer op mijn schoot leg. Gelijk werd de jongen nieuwsgierig en kwam naast me zitten. 'Hier pak maar eens vast, en vertel me wat je voelt,' zei ik en Blink pakte mijn speer in twee voorzichtige handen. 'Ik voel dat er een kleine gewicht aan zit, de punt ziet er scherp uit, en ik voel ook dat de schacht voor iedere hand gemaakt is.' Ik knikte bij ieder woord dat hij zei en keek kort omhoog om te zien hoelaat het was. 'Ga nu maar naar je slaapvertrek, morgen wil ik je voor zonsopgang hier op het oefenveld zien,' zei ik en stond langzaam op. Blink gaf me de speer terug en hij liep richting het kasteel. Zelf nam ik een omweg en op het moment dat ik een stap wilde nemen hoorde ik iets in de verte. Het klonk als stemmen, maar het was vrij ver vanaf hier. Ik sloop via de schaduwen richting de plek waar het geluid vandaan kwam en klom behendig een boom in.
    Ik herkende Shadow, maar die andere persoon kon ik niet zo snel onder ogen halen. Ik pakte mijn boog, legde een pijl op de pees en liet hem rusten op de boom. In iedere geval wist ik dat Shadow degene zou zijn die me als eerste zou opmerken, maar de jongen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Haunter schreef:
    Evoy C. N. duVessa
    Gelukkig maakte zijn woorden de situatie niet erger. Het gaf hem juist meer tijd om na te denken over zijn volgende zinnen. Evoy moest de goede woorden kiezen en niet teveel prijs geven, het was niet de bedoeling om uiteindelijk nog gedood te worden. Die grijns stond hem alleen niet aan.
    "Veel plekken dragen geheime met zich mee, maar een gevoel bekruipt me dat dit geen gewone geheimen zijn, maar dat het al eeuwen verscholen is en dat de mensen die het weten gewoon nog leven."

    De man deed ook zijn zwaarden weg, al wist ik dat ik in het nadeel zou zijn als ik hem aan zou vallen. Deze man was niet normaal en hield iets achter en het had iets te maken met de spullen die hier te zien waren.
    "Heeft u ooit een tempelier met alleen een dolk als wapen en een tas op zijn rug gezien? Als ik een tempelier zou zijn had ik op z'n minst wel kleding gedragen van duurdere stoffen en had ik hier niet zo gestaan, maar was ik verscholen geweest, noch had ik dan gevraagd waar ik me bevond." Maar als hij bang was dat Evoy een tempelier was, dan... Heb duurde even voordat het kwartje gevallen was. Er was maar een groep die iemand zo zou beschuldigen als tempelier in plaats van een gewone dief of indringer.
    "U zou beter minder hard de woorden van tempeliers rondbazuinen. Dat ze vanmiddag zijn vertrokken betekend niet dat ze al uit de stad verdwenen zijn. In de schemering heb ik er nog eentje gezien die was blijven hangen en niet voor een biertje in de kroeg. Hij droeg geen gewone kleding, maar wel het teken van de tempeliers. Hij gebruikte steegjes die normaal niet zo gebruikt worden, alleen door mensen die ze kennen, waarschijnlijk was hij niet veel goeds van plan."


    Shadow Raeper ~ Mentor

    "Heeft u ooit een tempelier met alleen een dolk als wapen en een tas op zijn rug gezien? Als ik een tempelier zou zijn had ik op z'n minst wel kleding gedragen van duurdere stoffen en had ik hier niet zo gestaan, maar was ik verscholen geweest, noch had ik dan gevraagd waar ik me bevond."
    U zou beter minder hard de woorden van tempeliers rondbazuinen. Dat ze vanmiddag zijn vertrokken betekend niet dat ze al uit de stad verdwenen zijn. In de schemering heb ik er nog eentje gezien die was blijven hangen en niet voor een biertje in de kroeg. Hij droeg geen gewone kleding, maar wel het teken van de tempeliers. Hij gebruikte steegjes die normaal niet zo gebruikt worden, alleen door mensen die ze kennen, waarschijnlijk was hij niet veel goeds van plan."
    Rustig wacht ik af tot het kwartje viel... en daar viel die, ik had al gezien aan de kledij en de dagger die hij droeg dat die er geen was, maar dat die opzoek was naar iets, en waarschijnlijk had die dat nu gevonden.
    Grijzend kijk ik de jongen even aan, vooral als ik twee verschillende voetstappen in de verte hoor, ondanks dat ze meer en deels onhoorbaar waren, het was het kennen van je omgeving en je zintuigen gebruiken, wilde je weten wat er om je heen gebeurde.
    "Ondanks dat ze hier nog deels zijn, zijn wij veilig hier. Maar blijkbaar zoek jij eerder iets, dan dat je dood wilt. Dus vertel eens, wat brengt jouw dan hier naar dit kasteel?"
    Rustig loop ik even dichterbij waarna ik alleen een hand de lucht in steek en het teken geef van dat het veilig is, daarna laat ik mijn hand weer rustig zakken waarna ik ze weer over elkaar leg.
    "Je weet natuurlijk dat wij namelijk geen gewone mensen zijn, en dat jouw leven sneller afgenomen is dan je lief is" grijzend blijf ik even voor hem staan, maar onder tussen probeerde ik er ook voor de zorgen dat het bloed in mijn mouw bleef hangen, in plaats van op de grond te druppelen, wat maar deels lukte.

    Raven Nanaka Crowley || Beginnende Assassin

    Raven trok de mantel om haar lichaam heen en haar cappucion meer over haar hoofd heen. Geluidloos liep ze door het bos heen naar een grote poort. Ze keek omhoog en fronste even. "Dit zou makkelijk haalbaar moeten zijn." Zei ze en nam een paar stappen terug. Ze rende op volle snelheid naar de poort en zette haarzelf af op de grond. Behendig sprong ze over de poort heen en liep rustig naar het kasteel. Nogmaals keek ze naar de uitnodiging die ze gekregen had. Raven knikte kort en liep naar de grote houten deur. Misschien was ze later dan de anderen, maar daar had ze zo haar eigen redenen voor. Even dacht ze terug aan het moment dat ze die rijke bastard beroofde in de stad. Ze had toch op een of andere manier haar geld nodig, of niet soms? Raven liep richting de deur en bonkte fors op de deur. Ze had slechts een tas, met haar wapens erin, met haar mee. Meer dan dit had ze niet nodig. Als arm meisje op straat had ze ook niet veel nodig, aangezien je alles toch niet echt gebruikte. Je had er geen huis en geen meubels, dus kon je je bagage maar beter simpel houden. Met haar pijlen gebonden op haar rug, klopte ze nog een keer op de deur, tot die langzaam open ging. Haar ene ijsblauwe oog en haar donkerblauwe oog, keken naar de persoon die in de deuropening stond. "Raven Nanaka Crowley. Bekijk zelf de uitnodiging maar." Zei ze kort en deed de uitnodiging met een mes op de deur terwijl ze naar binnen liep.


    {hehe omg ik vind mijn personage nu al leuk ^-^ }

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 17:34 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    (Een klein punt xD er zijn geen bediendes enzo in het kasteel he :P dus je moet wachten tot een van ons hem dan open doet ;) punt 2: kasteeldeur staat altijd open ;) )

    Paddo schreef:
    (Een klein punt xD er zijn geen bediendes enzo in het kasteel he :P dus je moet wachten tot een van ons hem dan open doet ;) punt 2: kasteeldeur staat altijd open ;) )


    [ Het was ook niet tegen een bediende wat lijkt me logisch dat die er niet zijn en leek me gewoon leuk om zo en entree te maken.. ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Danger, ik ga even aannemen dat de deur die ze binnen loopt, de poort is ;) ]

    Selena Kayda MontClair -- Gevorderde Assassin
    Zwijgend bleef ze staan kijken naar de twee mannen naast de trainingsring. Het was vreemd om ze zo in het maanlicht te zien zitten. Waarom sloeg Shadow niet gewoon toe als hij dacht dat het een indringer was? Het was alsof iets z'n hand tegen hield. Ik wilde net dichterbij lopen toen hij z'n hand op stak. Blijkbaar had hij de situatie onder controle en toch... Ik was er nog steeds niet gerust op. Vast dat hij was gaan trainen nadat ik z'n kamer had verlaten, maar dat was ondertussen uren geleden. Even fronste ik lichtjes. Het leek wel alsof... Trilde z'n arm nu lichtjes, of verbeelde ik het me enkel maar? Langzaam liep ik toch dichterbij. "Shadow?" M'n stem was zacht, vragend. Ik had niet weer zin in ruzie met hem. "Gaat het wel?" Als hij nu gewond was, dan zou het wel eens slecht uit kunnen pakken als hij op missie ging en dat zou ik niet overleven.
    Terwijl ik op antwoord wachtte, werd m'n aandacht door iets anders getrokken. Beweging bij de poort, en gezien er al een met een zwaard tegen z'n keel zat, wie zei dat hij niet met meerdere was? Snel zette ik de kruik voor water aan de kant, voor ik een klein, maar vlijmscherp mes van tussen de plooien van m'n jurk viste. Met vastbesloten stappen liep ik naar de poort. Ergens verlangde ik gelijk weer naar rust, want al die nieuwelingen stelden m'n zenuwen danig op de proef en wie vertelde dat er geen spionnen tussen zaten? Ik moest er niet aan denken. Met het mes stevig in m'n hand geklemd liep ik op de figuur af, die duidelijk een vrouw bleek te zijn. "Raven Nanaka Crowley. Bekijk zelf de uitnodiging maar." M'n hartslag verminderde gelijk een paar slagen per minuut. Een van de nieuwe rekruten. Blijkbaar moest die nodig een idee van tijd krijgen. De meeste normale mensen lagen op dit uur in hun bed.
    "Hmmm, blijkbaar word je dan verwacht." Rustig bekeek ik haar van top tot teen. "Kayda. Als je me zou willen volgen." Het mes liet ik echter niet los, terwijl ik met m'n vrije hand teken deed dat ze verder moest komen.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    [Mijn post komt aankomende dagen, ben aan het leren voor toetsweek.]

    {Haha is goed hoor :P}
    Raven Nanaka Crowley || Beginnende Assassin

    Raven knikte kort en bekeek de vrouw van top tot teen. Misschien was ze toch niet de enige meid in dit gezelschap. Ze kneep haar ogen licht samen en keek naar de mes in haar hand. Snel griste ze haar mes terug van het hek en stopte die behendig in de binnenste van haar been. Raven keek naar de vrouw die haar hand uit stak, als reden dat ze binnen kon komen. Ze knikte dat ze de uitnodiging accepteerde en liep het gebied op. Ze slikte kort en keek naar de schimmen verder op. Het was misschien laat, maar ze hield van de nacht. Het was voor haar geen probleem om 's avonds nog wakker te zijn. Raven sloot heel even haar ogen en keek weer terug naar de vrouw. "Ik zal je volgen. Leidt de weg." Zei ze kort en wachtte op de vrouw genaamd Kayda. Raven beet op de binnenkant van haar wang en fronste kort terwijl ze naar het kasteel keek. Dit zou vanaf nu haar verblijf zijn. Het leek me logisch als de mensen haar niet vertrouwden. Ten slotte is toch net hier gekomen en de mensen kennen haar nog niet. Het maakte haar niet uit. Ze was altijd al op haarzelf gesteld, dus was het voor haar makkelijk om de eerste weken door te komen. Ze liet een zachte zucht horen en verstrakte de grip op haar kleine tas, die ze bij haar had. Raven haalde rustig de cappucion van haar hoofd. Zo werd haar aparte ijsblauwe oog zichtbaar. Ze schaamde zich niet voor haar aparte oog. Ondertussen was ze er wel aan gewend dat mensen haar aankeken vanwege haar oog.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Halroy Brightwood//Gevorderde Assassin
    Nog steeds met mijn boog tussen mijn handen, bleef ik tussen de bladeren zitten. Ik zag Selena dichterbij komen, maar vertrok al gauw terug naar het kasteel. Ik hoorde de gesprekken over tempeliers, en ik wist maar al te hoed hoe het voelde om er een te zijn, vanwege mijn hele achtergrond. Zelf trok ik mijn boog dwars om mijn lichaam en sprong als een kat uit de boom en liep door de schaduwen richting het gezeldschap. Een blaadje bleef haken in mijn lange zwarte haren die gebonden waren met een stuk touw, en pulkte het voorzichtig eruit.
    Ik keek even kort naar de jongen. 'Ik dacht al dat ik iets hoorde van een inbreker,' zei ik.

    Blink//Beginnende Assassin
    Ik keek Roy kort na toen hij er als vandoor ging. Ik begon vermoeid de weg te volgen richting de slaapzaal en ik wist ook dat ik morgen er weer vroeg uit moest. Ik voelde dat Kree op mijn schouder kwam zitten en ik aaide hem zachtjes over zijn verendek en liep de hal in. De gang naar de slaapzaal was lang en al snel had ik de goede kamer gevonden en sloot gelijk de deur achter me. Langzaam viel ik op de grond en voelde een totale vermoeidheid over mijn lichaam stromen, zonder te
    beseffen viel ik in slaap.

    (sorry voor de korte stukken)


    Vampire + Servant = Servamp

    Evou C. N. duVessa
    Er waren er dus meerdere. Het handgebaar bevestigde het idee dat Evoy gehad had. Ze waren zeker niet alleen, maar dat zou ook vreemd geweest zijn in zo’n kasteel. En natuurlijk zocht hij iets, hij zocht altijd iets.
    “Wat ik zoek? Het gebruikelijke, eten, betere kleding, een slaapplek voor de nacht. Niets bijzonders eigenlijk.” Groot kasteel betekende veel spullen dus het was niet verrassend dat Evoy hier dan was.
    “Ik ben dan misschien arm, maar ik ben niet dom. Dat jullie geen gewone mensen zijn, was al duidelijk zonder met u te spreken. En als ik u was zou ik wat om uw arm doen. Bloed is moeilijk uit kleding te krijgen en verband werkt over het algemeen beter. Maar als u me graag wilt doden, ga uw gang als u daar vrolijk van wordt. Het is vast beter dan het leven dat ik nu heb.” Alles wat beter dan het geen dat hij nu had. Wat de man ook zou doen, slechter kon het in ieder geval niet. Het was allemaal voor een hoger doel. Namelijk zijn zusje een betere toekomst geven. Daryn had dat op een mooie manier gedaan, maar Evoy had zo zijn eigen manieren om een betere toekomst te creëren en hij had het er zelfs voor over om te sterven.

    [wat triest :( het is zo zielig om te lezen :'( ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    [wat triest :( het is zo zielig om te lezen :'( ]

    [Dit al zielig? Oh oeps, zo was het niet echt bedoeld. Voor mijn gevoel valt het allemaal nog reuze mee.]

    [ maar ik vind dingen snel al zielig ;) juist leuk om te lezen 0.0 oh god serieus ik fangirl over een zielig stukje.. Shame on me]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Nja fijn om te horen dat het een goed stukje was. Persoonlijk vond ik het wat aan de korte kant en redelijk eentonig, maar altijd goed om te horen dat andere het leuk vinden.]