• De Elf Fantasy Fair is elk jaar weer een geweldig evenement voor Fantasy, Science fiction, Anime, Horror, gothic, natuur, spirituele, middeleeuwse liefhebbers.
    En ook dit jaar zijn er natuurlijk weer twee en nu is Haarzuilens ook nog eens voor drie dagen ! (:

    Dit is een praattopic over de EFF, met udates, kostuums, ervaringen en meer (:





    Thema van dit jaar : King Arthur and his knights

    Zaterdag 19 april :
    ~ Assassin
    ~ DarkSavior
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Draconian
    ~ Qiayau
    ~ Humane
    ~ ErenJaeger
    ~ Yoru
    ~ DreamerN
    ~ LyraPhoenix
    ~ Nageki

    Zondag 20 april :
    ~ Feanor (Misschien)
    ~ Gaius (Misschien)
    ~ Qiayau
    ~ Temper
    ~ Kauwgomjunky
    ~ Fafnir
    ~ JamesPotter
    ~ ChetUbetcha
    ~ DreamerN

    Maandag 21 april :
    ~


    Misschien :
    ~ Sketches
    ~ Maleficia
    ~ Emrys
    ~ Twine

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 22:10 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Cool ! Welke dag / dagen ga je ? (:


    Ik ga alleen op zaterdag ^^


    What is it, Eren?

    Het is daar echt heel mooi maar helaas heb ik er dit jaar geen tijd voor ;(
    Maar volgend jaar ga ik er wel heen ( Probeer ik althans )


    vecht niet voor iets dat niet voor jou vecht.

    Ik ga zondag :3 Maar ik heb geen geld om te cosplayen dus ik ga gewoon in een gothic jurkje :c

    Echt al mijn vrienden gaan cosplayen ;A;
    Zed, Master Yi, Peach, Ciel Phantomhive & Sebastian, Talon, Shen etc. ):
    Ik ga met de volgende EFF in Arcen sowieso cosplayen! Want ik ben dan jarig geweest dus als ik mijn geld mooi opspaar dan kan ik ook cosplayen. :3

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 12:10 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Me! Me! Meeehh!! Ik ga de zaterdag :3

    Had ook heel graag gecosplayd, maar ben te lui om weer een hele dag met een pruik op te lopen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    /

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 22:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Linkin schreef:
    Ik zou graag als Rin van Togainu no Chi cosplayen, maar ik heb het geld niet :c Hij is echt mijn favo personage daarin.
    Nu trek ik gewoon mijn jurk aan van het examenfeest op school. Voor de andere dag moet ik nog kijken, hahah.

    Huffhuffhuff D; want it!


    Mn ma is nu bezig met mn kattenoortjes en staart, heb t rokje al liggen, zit alleen nog ff te kijken voor panty en schoenen. Heb enkellaarsjes met een hak, maar weet nie in hoeverre dit handig is als ik ga larpen. Een vriend van me gaat me wat vechttechnieken leren. Shirt wordt besteld.
    Ben nu wel benieuwd in wat jij aan gaat doen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    /

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 22:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jah ik ga dit jaar ook heen ik ga met een groepje op de zondag ^^
    Zin in! ^^


    You can't touch music but music touch you

    Eigenlijk nog best veel die er heen gaan (: Misschien is het leuk om een meeting te houden.

    Gaan er trouwens ook nog mensen op de maandag ?


    Credendo Vides

    En ben ik trouwens de enige die het gehele programmaboekje voor zichzelf uitschrijft en daarbij de dingen weglaat waar ik eventueel niet heen wil en dan alle tijden een kleurcode geef ? (A)


    Credendo Vides

    mensen zet mij er maar vanaf, ik heb aan iedereen lopen vragen of ze kunnen, maar niemand kan.
    En ik wil daar ook niet in mijn eenjte komen, dus misschien volgend jaar.


    Vampire + Servant = Servamp

    Haal mij maar weg van de lijst ...

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 22:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Huginn ---> Fafnir.

    Eindelijk mevrouw weet wanneer ze gaat ^^, op zondag dus.

    Voor diegene die nog een compleet kostuum zoeken:
    http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/jurken/m797739908-baljurk-elf-fantasyfair-castlefest-zwart-rood-maat-l-xl.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik sta op het lijstje van "misschien", maar ik weet nu zeker dat ik niet ga. Mijn laptop is eergisteren gecrasht, dus mijn geld is nu op (ja, ik ging gelijk een nieuwe kopen)... D:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ga op de zondag


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!