• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
          Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
          Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
          Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?




    Zie onder de spoiler de foto's van het huis.
    Voorkant.
    Achterkant.
    Hal.
    Hightech 3D televisie in de hal voor de aankondigingen en ander nieuws. Foto 2; deze is eigenlijk meer om te laten zien wat voor effect 3D het geeft.
    Bij de woonkamer.
    Keuken.
    Bij de slaapkamer.
    Badkamer.
    Sport ruimte (inc. bokszakken.)
    Sport ruimte 2 (waar de gevechten zich plaats vinden.) - Ik kon geen goede foto ervoor vinden, maar het is zo'n soort ruimte en zo zijn de muren. Je moet je indenken dat het reageert op je stem, dus je kan zeggen wat voor ruimte je wilt om in te vechten (behalve als de spelleiders al iets voor je bedacht hebben).
    Recreatie.


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:

    Rollen:
    Team 1.
    – Rochelle Alesha Owens | Murdock
    – Mikaela Hailey Hayes | Disaronno

    Team 2.
    – Xavier Roman Jones | Opalia
    – Brianna Valeria Felicity Amoris | Magnus

    Team 3.
    – Callum Joshua Wakefield | Sigil - 4 t/m 15 Juli op vakantie.
    – Roxana Jacey Wakefield | Makaveli

    Team 4.
    – Rogier Brooks | Arqueiro
    – Forrest Rochester | Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie/16 juli tot 28 juli op kamp.

    Team 5.
    – Alex Michael Magini | Magnus
    – Jayden Falks | Makaveli.

    Regels.
    • Je hebt 48 uur om je gereserveerde rol in te vullen. Red je het niet? Stuur mij (Chiroptera) en/of Sigil een berichtje met de reden.
    • Er worden groepen gemaakt, maar deze zal ik maken om het eerlijk te houden.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • Geen perfect personages! Er zijn ook negatieve eigenschappen.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten. Minder mag niet en ik(Chiroptera)/Sigil zal erop letten.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Alleen Chiroptera/Sigil openen de nieuwe topics.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Er mogen banden gesloten worden, maar geen liefdesrelaties!

    Regels spel.
    • Elkaar niet vermoorden.
    • Er worden 4/5 opdrachten gegeven, waar daartussen ook nog gevechten worden georganiseerd.
    • Deze opdrachten moet je met je eigen team oplossen, dus niet die van de ander.
    • Deze moeten uitgevoerd worden, zonder tegenstribbelen.
    • Je mag maar twee wapens mee brengen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn topics!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]




    Naam: Callum Joshua Wakefield
    Leeftijd: 25
    Uiterlijk: Callum is een jongen van rond de 1.87 m lang. Vanwege de sportschool die zijn vader bezit, maar ook zijn geld verdient met zijn gevechten is Callum ook vrij gespierd, maar niet té.
    Callum heeft een ovaal vormig hoofd. Maar zijn jukbeenderen en kaaklijn zijn wel duidelijk aanwezig. Callum heeft van zichzelf donker haar, maar dit is alleen te zien aan zijn stoppelbaard, die hij altijd wel een beetje laat staat tot een drie/vierdags baardje. Aangezien Callum zijn hoofd haar altijd gemillimeterd houdt.
    Callum heeft een rechte neus en amandel vormige ogen onder donkere wenkbrauwen. Zijn irissen hebben een felle, intense licht blauwe kleur. Sommige zouden roepen dat ze haast licht gaven. Hier kan hij je ook enorm intens mee aanstaren. Ook heeft Callum volle rozige lippen. Waarachter rechte witte tanden schuilen.Hij heeft een klein spleetje tussen zijn voortanden.
    Ook heeft Callum een scala aan kleurrijke Tatoeages. Haast zijn hele boven lichaam is onder getatoeëerd. Zo heeft hij Ride the snake op zijn sleutelbeen staan, met daaronder een grote roos met aan beide zijdes er van revolvers. Hij heeft handen gevormd tot een hart op zijn buik, en op zijn onderbuik een toeziend ook met aan beide zijdes een zwaluw. Op beide armen heeft hij sleeves die doorlopen tot op zijn vingertoppen. De een begint met een groep vogels op zijn bovenarm die wegvliegen van een bos, wat doorloopt in verschijnen skulls, die doorloopt tot zijn hand. op de andere arm heeft Callum een scala van cartoon figuren en cartoony getekende afbeeldingen. Dit eindigt met een roos op zijn hand. In zijn nek heeft Callum een skull met een uil en op zijn wang heeft Callum het cijfer 21 staan. Ook op zijn linker zijde en op zijn rug heeft Callum een aantal tattoos. Ook heeft Callum gepiercete oren.
    Callum zijn kleding style is heel divers. Maar dankzij zijn arme bestaan heeft hij niet veel keus. Het meest draagt hij spijkerbroeken en joggingsbroeken met afgetrapte sneakers. Per dag verschilt of hij t-shirts of een cashual overhemd. Soms zelfs een trui tegen de kou. Met koud weer heeft hij ook altijd een muts op.

    Innerlijk: Callum is van zichzelf een vrij barse jongen. Dit heeft meer te maken met zijn omgeving en situatie te maken, dan hoe hij zich voelt. Als Callum ook met zijn familie of vrienden is, is hij een heel vrolijke jongen die constant grappen maakt en veel lacht. Maar zodra hij dat niet meer is, is hij bars, kortaf en stil.
    Callum is daarnaast een erg opvliegend en vooral agressieve jongen. Hij gaat letterlijk geen een gevecht uit de weg. Hierdoor is hij op een gegeven moment bij de sport kickboksen gekomen en is hij gevechten aan gegaan voor geld, en verdient op die manier wat geld voor zijn familie. Callum is erg opvliegend, zoals eerder gezegd. Hij wordt om het minste of geringste boos. Ook niet een beetje, maar dan ook echt écht boos. Hij deinst dan ook niet achteruit om dan iemand te slaan, of het nou een vrouw is niet. Hierdoor heeft hij meerdere conflicten gehad.
    Callum is iemand die mensen slecht vertrouwd, Maar zorgt er ook voor dat mensen hem niet zo snel vertrouwen. Hij heeft liever niet dat andere mensen bij hem komen met hun problemen. Hij voelt zich hier heel ongemakkelijk bij, gewoon omdat hij niet weet wat hij dan moet doen. De enige voor wie hij echt áltijd klaar staat en áltijd opvangt, troost en naar hun problemen luistert zijn zijn broertjes en zusjes. Dit omdat hij de oudste van de kinderen is, en zijn broertjes en zusjes zijn de enige zijn van wie hij zielsveel houd, en hij alles voor hun zou doen. Zelfs meer dan voor zijn ouders.
    Naast dat Callum opvliegend, aggresief, argwanend en onbetrouwbaar is en wilt zijn, is hij ook nog erg sadistisch. Stiekem geniet hij er van als andere mensen (op zijn familie na) pijn hebben, dan nog het liefst door zijn toedoen. Hier komt hij niet voor uit, maar je zult het altijd merken aan de glimlach of grijns op zijn gezicht als hij een ander (op zijn familie na) met pijn ziet, of als hij de pijn toebrengt.
    Qua liefde is Callum na meerdere gebroken harten erg wantrouwend. Hij is dan ook niet erg happig naar de liefde. Hij houd het liever oppervlakkig, maar is niet te beroerd om een ander een knuffel te geven.

    Geschiedenis: Callum is de oudste van vijf kinderen. Hij heeft twee jongere broertjes en twee jongere zusjes. Zijn vader heeft een sportschool. Hierdoor kwamen hij en zijn jongere zusjes en broertjes al van kinds af aan in aanraking met vecht sporten. Dit omdat hun moeder, nadat de jongste was geboren steeds vaker naar de alcohol greep van de stress, zodanig dat ze alcoholist is geworden, en dus ook steeds vaker ruzie erover kreeg met hun vader. Die steeds meer zijn dagen sleet in de sportschool die hij runde, hij nam zijn kinderen mee, uit veiligheid van hun.
    Toen Callum op de leeftijd kwam dat hij alles door begon te krijgen werd hij bitter, boos. Hij vond het niet eerlijk. Hij zag zijn vader gebukt gaan aan de kosten van de sportschool,en voor een gezin met vijf kinderen geld bij elkaar zien te rapen. Hij vond het niet eerlijk voor zijn vader. Hierdoor is hij gaan trainen in die sportschool. Maar was tegelijkertijd veel meer op straat te vinden, manieren om geld te verdienen te zoeken. Door zijn vele tijd op straat heeft hij veel gevochten. Heel veel. Hierdoor kwam hij op een gegeven moment bij illegaal straat gevechten. Wedstrijden waarmee hij geld verdiende. Dit hield hij in eerste instantie voor zichzelf. Hij kocht hier sigaretten en drank van voor zichzelf. Maar gaf ook steeds meer uit voor kleren of eten voor zijn broertjes en zusjes, hij gaf zelfs geld aan zijn vader zonder hem ooit te laten weten waar het geld vandaan kwam, maar altijd pas na hij zijn sigaretten had gekocht, die kwamen altijd voor. Waardoor er ook steeds meer spanningen kwamen tussen hem en zijn ouders. Mede omdat hij hierdoor erg aggresief werd, en gewoon mensen begon te slaan als ze hem boos maakte, waaronder zijn ouders, maar ook zijn broertjes en zusjes. Hij koestert dan nog altijd een wrok voor zijn moeder, en voelt de pijn voor zijn vader. Des te meer liefde voor zijn broertjes en zusjes. Maar tot op heden weet nog niemand dat hij zijn geld verdiend met illegaal wedstrijd vechten.

    Expert in: Kickboxen
    Extra: Callum is de broer van Roxana. Callum rookt, dit financiert hij met het geld van zijn gevechten en soms krijgt hij.


    .

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 13:35 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn topics.
    Ik wil graag een man reserveren ^^


    Stenenlikker

    Geef mij maar een vrouwtje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou ook graag een vrouw willen reserveren. (:


    •

    Oké! Ik zal jullie erbij zetten en bijwerken! :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bijgewerkt.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 21:53 ]


    •

    Walt schreef:
    Ik zou ook graag een vrouw willen reserveren. (:

    Je bent hier! Fuckyea.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Je bent hier! Fuckyea.


    Hell yeah - and I will stay here, so we are going to have a lot of fuuuuun. ^^


    •

    ^ Haha, omg, Maia. ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is 2039... dan kun je nooit 21 zijn als je in '92 geboren bent...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Walt schreef:
    (...)
    Hell yeah - and I will stay here, so we are going to have a lot of fuuuuun. ^^

    Ja, hier wordt je geapprecieerd, haha.
    Nu kan je mij eigenlijk helpen, ik twijfel of ik een rood- ofwel zwartharige vrouw aan zal maken. Maar ik heb eveneens nog niet echt een bruine vrouw ergens gezien, om het even netjes te verwoorden, dus dat wil ik wel eens proberen. What to do?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    Het is 2039... dan kun je nooit 21 zijn als je in '92 geboren bent...

    Oh, dat zie je goed. Inderdaad.

    Walt, kun je dit even aanpassen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Sigil ; Woops, my mistake. Ben net slechts begonnen met een ruwe opzet en die datum zit eigenlijk in mijn hoofd gebakken, dus dat ga ik morgen direct aanpassen.

    @ Maia ; Ik ga sowieso voor redhead, maar een "bruine vrouw" - zoals jij het prachtig hebt verwoord - is wel awesome, omdat 't zo'n uniek iets is dat niet vaak voorkomt in de RPG's hier.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 23:15 ]


    •

    Walt schreef:
    @ Maia ; Ik ga sowieso voor redhead, maar een "bruine vrouw" - zoals jij het prachtig hebt verwoord - is wel awesome, omdat 't zo'n uniek iets is dat niet vaak voorkomt in de RPG's hier.

    Haha, ja, prachtig hé? :'D. Ik doe wel een bruine vrouw, aangezien je die al weinig in RPG's ziet.
    Thanks for helping me!


    Quiet the mind, and the soul will speak.