• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
          Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
          Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
          Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?




    Zie onder de spoiler de foto's van het huis.
    Voorkant.
    Achterkant.
    Hal.
    Hightech 3D televisie in de hal voor de aankondigingen en ander nieuws. Foto 2; deze is eigenlijk meer om te laten zien wat voor effect 3D het geeft.
    Bij de woonkamer.
    Keuken.
    Bij de slaapkamer.
    Badkamer.
    Sport ruimte (inc. bokszakken.)
    Sport ruimte 2 (waar de gevechten zich plaats vinden.) - Ik kon geen goede foto ervoor vinden, maar het is zo'n soort ruimte en zo zijn de muren. Je moet je indenken dat het reageert op je stem, dus je kan zeggen wat voor ruimte je wilt om in te vechten (behalve als de spelleiders al iets voor je bedacht hebben).
    Recreatie.


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:

    Rollen:
    Team 1.
    – Rochelle Alesha Owens | Murdock
    – Mikaela Hailey Hayes | Disaronno

    Team 2.
    – Xavier Roman Jones | Opalia
    – Brianna Valeria Felicity Amoris | Magnus

    Team 3.
    – Callum Joshua Wakefield | Sigil - 4 t/m 15 Juli op vakantie.
    – Roxana Jacey Wakefield | Makaveli

    Team 4.
    – Rogier Brooks | Arqueiro
    – Forrest Rochester | Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie/16 juli tot 28 juli op kamp.

    Team 5.
    – Alex Michael Magini | Magnus
    – Jayden Falks | Makaveli.

    Regels.
    • Je hebt 48 uur om je gereserveerde rol in te vullen. Red je het niet? Stuur mij (Chiroptera) en/of Sigil een berichtje met de reden.
    • Er worden groepen gemaakt, maar deze zal ik maken om het eerlijk te houden.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • Geen perfect personages! Er zijn ook negatieve eigenschappen.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten. Minder mag niet en ik(Chiroptera)/Sigil zal erop letten.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Alleen Chiroptera/Sigil openen de nieuwe topics.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Er mogen banden gesloten worden, maar geen liefdesrelaties!

    Regels spel.
    • Elkaar niet vermoorden.
    • Er worden 4/5 opdrachten gegeven, waar daartussen ook nog gevechten worden georganiseerd.
    • Deze opdrachten moet je met je eigen team oplossen, dus niet die van de ander.
    • Deze moeten uitgevoerd worden, zonder tegenstribbelen.
    • Je mag maar twee wapens mee brengen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Haha, ja, prachtig hé? :'D. Ik doe wel een bruine vrouw, aangezien je die al weinig in RPG's ziet.
    Thanks for helping me!


    No problem love - je maakt me erg nieuwsgierig naar je rol (:
    Ik duik m'n nest in, sweet dreams allemaal!


    •

    Walt schreef:
    (...)

    No problem love - je maakt me erg nieuwsgierig naar je rol (:
    Ik duik m'n nest in, sweet dreams allemaal!

    Weltrusten! Hopelijk slaap je goed! :]. Ghehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ow god :3 Dit lijkt mij zo een gave rpg :3
    Maar ik weeet niet of ik het kan combineren met alle andere rpgs die ik speel :/

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 23:40 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Heb je er heel veel dan? Dit word zoiezo geen sneltrein, dus daar word wel op gelet. Zelf ben ik ook druk en heb ook veel andere RPG's, vandaar dat Sigil de mede-eigenaar is :] Maar denk er dan nog maar eventjes over na. Hehe, zou leuk zijn als je mee zou doen namelijk :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Walt schreef:
    (...)
    No problem love - je maakt me erg nieuwsgierig naar je rol (:
    Ik duik m'n nest in, sweet dreams allemaal!

    Sweet dreams!
    Ik heb net de hele tijd gezocht naar een vrouw die ik kan gebruiken, maar het is mij niet gezind, ugh. Dus als iemand iets voor me heeft; graag.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moet even denken. Ik vind de RPG echt super, maar ik heb ook al aardig wat dingen. Even zien hoeveel ik dit weekend voor school gedaan krijg.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Ik moet even denken. Ik vind de RPG echt super, maar ik heb ook al aardig wat dingen. Even zien hoeveel ik dit weekend voor school gedaan krijg.

    Denk er maar over na. Ik zou het erg leuk vinden als je mee zou doen, maar ik ga je niet dwingen :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Count me in, wat heb je nodig? Man of vrouw, maakt me niet zo uit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ferocia doe maar een man :) komt beter uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Klinkt inderdaad een goed plan. :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oke geef mij maar een man. :3 Tijden geleden dat ik er met 1 een in een rpg heb gesppeld


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ga hier eens over na denken. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Nice! Ik zal jullie erbij zetten :3 En leuk Goldenwing, hopelijk doe je mee. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bleh, ik heb eindelijk een vrouw die aan mijn eisen voldoet, haha. Met veel dank aan Cheryl [Lethe]. :Y).
    Tadaaááá. Ik ga haar een lachenbekkie maken. ;D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aurora Nani Hermione
    •••




    " Live every day – like it is your last. "


          • Persoonlijke Gegevens

          Naam
    Aurora Nani Hermione

          Roepnaam
    Ro • Aurora

          Afkomst
    Grieks – Amerikaans

          Leeftijd
    21 • December 31, 2018

          Geslacht
    Vrouwelijk

          Expertise
    Oplichting


          • Karakteristieke Gegevens

    Voor haar grote "transformatie" – zoals Aurora het zelf graag wil benoemen, wanneer ze over haar ontmoeting met Jace praat – had Aurora een geheel andere persoonlijkheid dan op dit moment. Voor haar transformatie was Aurora er op gebrand om acceptatie en goedkeuring van andere personen te ontvangen. Wanneer ze deze niet zou krijgen – of wanneer ze ook maar enige vorm van kritiek zou ontvangen, kon Aurora van het ene op het andere moment mentaal compleet in storten. Daarnaast was ze een hopeloze romanticus en vond hierdoor ook een van de belangrijkste elementen van het leven het vinden van je ware liefde – waar je alles mee zou kunnen delen en welke er altijd voor je zou zijn.
          Echter, het moment dat Aurora's grote liefde – Memphis – besloot om voor een andere jongedame te kiezen, was de "oude" Aurora als bliksem bij heldere hemel verdwenen en kwam haar "nieuwe" versie naar voren zetten.
    Binnen de "nieuwe" versie van haar persoonlijkheid is er een ietwat duistere kant van Aurora ontstaan – welke het mogelijk maakt dat ze zo goed blijkt te zijn in het oplichten van andere personen. Aurora is er namelijk een kanjer in om haar sterke punten te gebruiken om hiermee andere personen in een hoek te krijgen en er uiteindelijk voor te zorgen dat ze krijgt wat ze zo graag wilt hebben. Van het ene op het andere moment kan Aurora hierdoor veranderen van een lief en onschuldig meisje, in een harde en zakelijke vrouw – wat menig mannelijke personen het hoofd op hol kan laten slaan en ze hierdoor geen enkele andere keuze geeft dat haar te gehoorzamen.
    Daarnaast heeft Aurora geleerd om haar emoties en gevoelens compleet naar de achtergrond te verschuiven en slechts te genieten van het leven. Door middel van haar gebroken hart heeft ze in gezien dat je er zelfstandig voor moet zorgen dat je leven een groot feest is – dat je kan genieten en dat je daardoor iedere dag moet leven alsof het je allerlaatste is. Aurora is van mening dat – wanneer je je geluk in de handen van andere personen legt – het zeer waarschijnlijk is dat deze persoon het zal verknallen. Dit heeft uiteindelijk tot gevolg dat Aurora geniet van het leven en daardoor een element centraal heeft staan: "feesten" – waar ze nooit "nee" tegen zal zeggen en waar ze altijd voor in is.



          • Fysieke Gegevens

    Alhoewel Aurora gedeeltelijk Grieks is – van haar moeder's kant – is dit op geen enkele manier terug te zien in haar uiterlijk, dat overduidelijk een meer Amerikaanse neiging heeft – van haar vader's kant. Ten eerste is dit overduidelijk te zien aan haar lange, krullende en goudblonde haren die tot aan haar onderrug reiken. Vanaf jonge leeftijd heeft Aurora geweigerd haar haren af te knippen of om er ook maar iets aan te veranderen – waardoor ze door Jace liefkozend "Goudlokje" wordt genoemd. Alhoewel Aurora immens veel mogelijkheden heeft welke ze uit kan voeren met haar haren – kiest ze er vrijwel ieder moment voor om ze speels langs haar gezicht naar beneden te laten vallen, waardoor ze licht heen en weer lijken te dansen op het moment dat ze een beweging maakt of simpelweg enkele passen plaatst. Ten tweede zijn dit haar grijze, stormachtige ogen welke iedere emotie of gedachten uit kunnen sluiten en haar een vlakke gezichtsuitdrukking geven. Andere personen zien Aurora op het eerste gezicht vaak als een lief meisje, waar geen enkele vorm van kwaad in schuilt. Echter, wanneer Aurora besluit haar vlakke gezichtsuitdrukking aan te nemen – welke vaak gepaard gaat met een lichte, subtiele grijns – draaien de gedachten van het "lieve meisje" direct om en zien andere personen dat er een geheel andere kant achter het meisje zit.
          Ondanks het feit dat Aurora het grootste gedeelte van haar uiterlijke kenmerken van haar vader's kant heeft geërfd – zijn er enkele kenmerken te benoemen welke haar Griekse afkomst verraden. Ten eerste zijn er haar lange, donkere wimpers – welke de reden zijn voor het feit dat Aurora weigert enige vorm van make – up te dragen, wat haar kinderlijke onschuld enkel en alleen kan benadrukken. Ten tweede zijn er haar subtiele vrouwelijke rondingen – welke iets te groot lijken voor haar tengere lichaam, maar zeker geen nadelig effect hebben op haar gehele verschijning. Door middel van het dragen van zomerachtige jurkjes, korte rokjes en shorts probeert Aurora haar rondingen subtiel te benadrukken – zonder er een te overduidelijke nadruk op te leggen Ten slotte is er het feit dat Aurora slechts 1,57 meter lang – of eerder gezegd, kort – is en hierdoor door vele personen wordt onderschat, waardoor deze personen ontzettend verrast uit kunnen komen.



          • Geschiedenis

    Slechts op een leeftijd van twaalf jaar – gedurende een van de vele rellen in het centrum van de stad – verloor Aurora haar beide ouders, waardoor ze zich van het ene op het andere moment "alleen op de wereld" bevond. Gedurende twee ellenlange jaren zwierf het schuwe, blond – harige meisje door de verschillende straten van de stad – in leven blijvend door middel van enkele kleine giften en grotendeels van het ontvreemden van verschillende levensmiddelen van zowel winkels als personen.
    Alhoewel Aurora geen enkele problemen had met het eigenhandig overleven – aarzelde ze voor geen enkel moment om zich aan te sluiten bij een grotere groep jongeren wanneer deze kans zich aanbood. Binnen enkele weken had Aurora haar plek binnen de groep eigenhandig veroverd en werd ze gezien als een gelijke, wat uiteindelijk vijf lange jaren heeft aan gehouden. Echter, wat geen enkele persoon binnen de groep had verwacht – was het feit dat Aurora gedurende deze vijf jaren een gigantische verliefdheid op had gebouwd jegens de leider van de groep, Memphis. Als de dwaze en hopeloze romanticus welke Aurora diep van binnen altijd is geweest – besloot ze haar gevoelens te uiten na een van de vele missies waarbij genoeg levensmiddelen genomen waren voor de gehele groep. Echter, waar ze van te voren geen rekening mee had gehouden – was het feit dat de gevoelens voor Memphis bij de leidsters van een andere groep lagen. Met een simpele "ik ben niet goed genoeg voor je" en een gigantische gebroken hart werd ze hierdoor afgescheept door de persoon welke ik haar ogen de liefde van haar leven was.
    Binnen de opeenvolgende nacht had Aurora haar beslissing snel gemaakt – ze zou onmiddellijk vertrekken uit de groep. Wanneer ze toe zou moeten kijken hoe Memphis langzaam richting de andere jongedame toe zou gaan groeien – zou haar hart nog vele malen meer worden gebroken. Na enkele dagen rond gezworven te hebben in een gedachtenloze waas, vond Aurora zichzelf terug op de reling van een grote brug – onder haar raasde het geluid van een wilde rivier. Glimlachend bedacht ze zich dat dit hoogstwaarschijnlijk de enige goede oplossing zou zijn.
          Echter, voordat Aurora de kleine stap had genomen welke er voor zou zorgen dat ze geen pijn meer zou voelen – werd ze ruw naar achteren getrokken door een stel grote, krachtige handen. Na een blik van onder haar wimpers werd haar duidelijk dat de handen behorend waren tot een overweldigend knappe jongeman – die zichzelf voorstelde als Jace, haar redder en nieuwe beste vriend.
    Jace was de persoon welke Aurora in heeft geleid in het nachtleven van de stad – waar oplichting een van de elementen bleek te zijn waar Aurora een aangeboren talent voor bleek te hebben. Zonder enkele problemen kreeg Aurora het voor elkaar om zelfs van de meest slimste zakenpersonen geld af te troggelen – waardoor zij en Jace een rijkelijk gevuld leven konden leiden. Het moment dat Aurora de kans kreeg deel te nemen aan het "spel" dacht ze geen enkel moment na – het was overduidelijk dat ze zich in ieder geval in zou zetten om een gedeelte van het geld te bemachtigen.


    •