• Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven. De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven.
          Er zijn geruchten dat het machtigste bedrijf, [Elektro Corporations], elk jaar een levensgroot spel organiseert: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
          Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen met een simpel briefje opgestuurd: “Alleen openmaken als je mee wilt doen”.
    Ze worden in een groot huis gedropt waar ze het misleidende spel zullen spelen en duizenden mensen naar hun kunnen kijken. Overal in het huis zijn namelijk camera's geplaatst zonder dat hun het weten.
          Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?




    Zie onder de spoiler de foto's van het huis.
    Voorkant.
    Achterkant.
    Hal.
    Hightech 3D televisie in de hal voor de aankondigingen en ander nieuws. Foto 2; deze is eigenlijk meer om te laten zien wat voor effect 3D het geeft.
    Bij de woonkamer.
    Keuken.
    Bij de slaapkamer.
    Badkamer.
    Sport ruimte (inc. bokszakken.)
    Sport ruimte 2 (waar de gevechten zich plaats vinden.) - Ik kon geen goede foto ervoor vinden, maar het is zo'n soort ruimte en zo zijn de muren. Je moet je indenken dat het reageert op je stem, dus je kan zeggen wat voor ruimte je wilt om in te vechten (behalve als de spelleiders al iets voor je bedacht hebben).
    Recreatie.


    Invullen:

    Naam:
    Leeftijd: [boven de 20]
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Expert in:
    Extra:

    Rollen:
    Team 1.
    – Rochelle Alesha Owens | Murdock
    – Mikaela Hailey Hayes | Disaronno

    Team 2.
    – Xavier Roman Jones | Opalia
    – Brianna Valeria Felicity Amoris | Magnus

    Team 3.
    – Callum Joshua Wakefield | Sigil - 4 t/m 15 Juli op vakantie.
    – Roxana Jacey Wakefield | Makaveli

    Team 4.
    – Rogier Brooks | Arqueiro
    – Forrest Rochester | Kassiopeia - 3 juli tot 13 juli op vakantie/16 juli tot 28 juli op kamp.

    Team 5.
    – Alex Michael Magini | Magnus
    – Jayden Falks | Makaveli.

    Regels.
    • Je hebt 48 uur om je gereserveerde rol in te vullen. Red je het niet? Stuur mij (Chiroptera) en/of Sigil een berichtje met de reden.
    • Er worden groepen gemaakt, maar deze zal ik maken om het eerlijk te houden.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • Geen perfect personages! Er zijn ook negatieve eigenschappen.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten. Minder mag niet en ik(Chiroptera)/Sigil zal erop letten.
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Alleen Chiroptera/Sigil openen de nieuwe topics.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Er mogen banden gesloten worden, maar geen liefdesrelaties!

    Regels spel.
    • Elkaar niet vermoorden.
    • Er worden 4/5 opdrachten gegeven, waar daartussen ook nog gevechten worden georganiseerd.
    • Deze opdrachten moet je met je eigen team oplossen, dus niet die van de ander.
    • Deze moeten uitgevoerd worden, zonder tegenstribbelen.
    • Je mag maar twee wapens mee brengen.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 18:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigil schreef:
    Voor degene die hun rol nog moeten invullen/bezig zijn. Lukt het? Hebben jullie hulp nodig? Want volgens mij is voor de meeste vanavond de deadline van de rol.


    Ah, well, ik heb nog niet echt inspiratie voor zijn geschiedenis... Kijken of ik er vanavond nog wat van kan maken.


    Stenenlikker

    Doe maar ja, het zou zonde zijn als je het niet afkrijgt voor de deadline.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Momenteel ben ik niet op de laptop, maar vanavond is mijn charactersheet sowieso klaar! ;D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    Voor degene die hun rol nog moeten invullen/bezig zijn. Lukt het? Hebben jullie hulp nodig? Want volgens mij is voor de meeste vanavond de deadline van de rol.


    Ik heb al aardig wat alleen ben aan het klooien met zijn karakter en geschiedenis. :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zeg het maar als jullie hulp nodig hebben ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik een vrouw?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ja, natuurlijk! Ik zal zo alles bijwerken :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dan nog ongeveer twee toch Chiroptera? Of wilde je eerder beginnen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Plaats mij maar bij wat je nog nodig hebt (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Zoals t er nu naar uit ziet, hebben we nog één man en één vrouw nodig. Dus je kan kiezen :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Dan nog ongeveer twee toch Chiroptera? Of wilde je eerder beginnen?

    Ja, klopt nog twee. Maar ik heb mijn zusje, NCIS, over gehaald! :D

    @ Baggins: Yeuy! Je doet mee. Mijn zusje heeft alleen het laatste meisje gereserveerd.. dus jij krijgt een jongen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol'd. Overgehaald. Haar Gechanteerd. Komt op hetzelfde neer.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    Lol'd. Overgehaald. Haar Gechanteerd. Komt op hetzelfde neer.:')

    Ze heeft mij ook gechanteerd, poepie, dus je bent niet de enige. ;x. That's just how she rolllss.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben in de war... wie is nou zusje van wie? O.o

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 18:00 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Ik ben in de war... wie is nou zusje van wie? O.o

    Hahaha.
    NCIS en ik zijn de zussen van Lolicia, het topicmaakster. Lolicia is leuker dan degene die ze nu heeft.


    Quiet the mind, and the soul will speak.