• Hi.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 22:11 ]


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:
    Er zijn hier flessen drank. Fuck.


    Whutwhut.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Er zouden er drie ofz zijn omdat ze 16 is geworden, maar hier staat een hele collectie en ze hebben allemaal spellen zoals 'drink roulette'


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    Er zouden er drie ofz zijn omdat ze 16 is geworden, maar hier staat een hele collectie en ze hebben allemaal spellen zoals 'drink roulette'


    Hahaha :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dat is, ik heb niet het idee dat jij hwt type bent dat boor haar loo gaat zuipen en strippoker gaat spelen, balen. Drank kan zo heersend zijn in de sfeer.


    Reality's overrated.

    Keaton schreef:
    HAHA NAAR DE POLITIE.


    ECHT?


    Reality's overrated.

    Ik heb MM nog steeds niet goed gezien. :')


    Reality's overrated.

    Ik weiger te drinken, zelfs geen frisdrank want ze gooien alles door elkaar. Don't worry, ik pas wel op mezelf. ;')


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ja, want ze stelen de politieboot van die politie man volgensmij.


    Danmarks Dynamite.

    Mijn co-auteur is er dus mee opgehouden en ik heb een nieuwe nodig. Hmm.


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    Ik weiger te drinken, zelfs geen frisdrank want ze gooien alles door elkaar. Don't worry, ik pas wel op mezelf. ;')


    Goed zo Nessie.


    Reality's overrated.

    Ik lust niet eens frisdrank. Lol.


    Reality's overrated.

    Maar ik heb momenteel iets van, doe wat je wil maat hou mij erbuiten. Ik ben alleen wel bang dat het uit de hand gaat lopen..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    OEF. ME STARTS TO LOVE BASTILLE/DAN <3


    That is a perfect copy of reality.

    Escada schreef:
    Maar ik heb momenteel iets van, doe wat je wil maat hou mij erbuiten. Ik ben alleen wel bang dat het uit de hand gaat lopen..


    Begrijpelijk.


    Reality's overrated.

    Keaton schreef:
    Ja, want ze stelen de politieboot van die politie man volgensmij.

    Ja. Ik denk het. Of naja. De enige dingen waar ik zeker van ben in die clip is dat Louis awkward naast een zoenend koppel zat, Liam een te pittige saus at en toen geblust werd, dat ze die boot stolen van een agent, op wagentjes van oude mensen reden en dat Liam ongelooflijk sexy was. Like always.


    Reality's overrated.