• Omdat Naomi het wilde :'D.
    I was kidding :'D


    That is a perfect copy of reality.

    mijn topics en ik zal vandaag een post voor samuel hebben geschreven!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Anders kunnen we al schrijven dat Elanore is gekaapt? Tenzij we allemaal willen wachten op de post van Pwettyness en RonaIdo.
    Maar ik stel voor dat oftewel Elijah of Sal een telefoontje krijgt van één van de andere prostituees en dat zij dan zegt dat dus Elanore is 'gestolen'. Het is niet dat we eigenlijk echt rekening moeten houden met hun posts en dan kunnen we zo allemaal verder gezien Eavan en ik hebben besloten dat Alvera zal dienen als de vervanging. ;p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Inamabilis schreef:
    mijn topics en ik zal vandaag een post voor samuel hebben geschreven!


    Yay :3


    El Diablo.

    @ Killian; Alvera dienen als vervanging?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    @ Killian; Alvera dienen als vervanging?


    Ja, Elijah zal dan waarschijnlijk zeggen dat hij nog een back-up plannetje heeft. En dit is dan Alvera. :'p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Het spijt me mijn post is een beetje flut. Ik ben echt net wakker.. en ik ga denk ik zo weer slapen aangezien ik heel de middag heb geslapen.

    Lang leven de projectweek!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mijn! o.o


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KilIian schreef:
    (...)
    Ja, Elijah zal dan waarschijnlijk zeggen dat hij nog een back-up plannetje heeft. En dit is dan Alvera. :'p

    Wie is Alvera?

    En mijn post is er eindelijk. Het duurde effe, want ik schreef het op mijn mobiel.
    Please say so als er iets niet klopt of whatever, want ik wist niet echt meer wat. En ik weet ook niet of jullie het wel goed vonden (Killian en Cheryl).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alvera is mijn personage ^^
    Ze is op dit moment nog een pooierloze prostituee, maar Elijah gaat haar binnen halen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    KilIian --> Neal

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 13:00 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Meneertje Conroy wilde blijkbaar niet dat Félice een geweldige nacht zou beleven. Ik kon de grijns niet meer van mijn gezicht slaan en toen het stelletje voorbij kwam, keek ik hen grijnzend aan. “Veel plezier deze nacht, tortelduifjes.”

    Hahaha, Sal zou dat absoluut niet accepteren van zijn o-zo lieftallige broertje. Gaat hij simpel zíjn eigendom aanmoedigen om een leuke nacht te beleven met iemand anders, pfffsh.

    Dat was al meermaals gebleken toen ik en Félice nogal joviaal met elkaar omgingen. De jaloerse bok. Stiekem moest ik er wel mee lachen. Mijn kille broertje kon jaloers uit de hoek komen. Wie had ooit gedacht dat hij gevoelens had?

    Hij wil alleen duidelijk maken dat Félice van hem in, hij kan er niets aandoen dat ze een eigen willetje heeft, damnn.

    Het werd nog maar eens duidelijk dat tact allesbehalve zijn sterke punt was. Zelfs als ik aan de telefoon was, moest hij zo nodig zijn grote mond opzetten en konden we bijna door de mand vallen.

    Hahaha lolol, hij heeft ook bepaald geen tact, nee. Ik zal eens effe wat terugschrijven vandaag of morgen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hahaha, Sal zou dat absoluut niet accepteren van zijn o-zo lieftallige broertje. Gaat hij simpel zíjn eigendom aanmoedigen om een leuke nacht te beleven met iemand anders, pfffsh.


    En dat is dan ook precies de reden waarom Elijah het in eerste instantie doet, haha. :'D
    Ik heb blijkbaar Sal dus op de juiste manier afgebeeld. I'm glad you like it. ;p

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 20:42 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    “Wat zeg je ervan dat we die grote mond ergens anders voor gebruiken?” Ja wat? Ik bleef een man en hoewel mijn eerste plan inhield dat ik haar enkel ging ontvoeren, kon ik er even goed ook gebruik van maken, niet waar?

    _O__O_
    Ik moet echt stoppen met lezen en gewoon een rol afmaken. ;x.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    _O__O_
    Ik moet echt stoppen met lezen en gewoon een rol afmaken. ;x.


    Hahaha. Je ziet dat Elijah en Sal familie van elkaar zijn. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Iemand die een idee heeft om in mijn beginpost te gooien voor Amy? Mijn hersens werken echt niet mee :')


    That is a perfect copy of reality.