• Omdat Naomi het wilde :'D.
    I was kidding :'D


    That is a perfect copy of reality.

    CrueIIa schreef:
    "Nu moet ik verplicht Sal bellen, iets waar niemand zin in heeft. Ik bereid me alvast voor op eventuele scheldpartijen, maar vooral geschreeuw voordat ik Sal's nummer intik. Hij zal waarschijnlijk bezig zijn en niet opnemen. Iets waar ik heel erg op hoopte."
    HAHAHAHAHA.
    Hij drukt waarschijnlijk op het rooie knopje, ten minste, de eerste keer. Als ze nogmaals belt, neemt hij wel op.
    Maar ik denk wel dat ik hem op zijn mobiel ga laten kijken, (Sorry Cheryl, hij heeft geen zin meer in seks), dan neemt hij sowieso wel op als hij Amy's naam ziet. Hij weet immers ook wel dat er niet uit blijdschap naar hem wordt gebeld, haha.



    Ehehe. Forgive me ;p


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Hebben jullie ook dat jullie de hele tijd op de verkeerde app drukken op jullie tablet/mobiel? :'D.

    Eh, nee? Mijn beeldscherm van Q schiet de hele tijd weg, dat is ergerlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb heel vaak dat ik gewoon een topic aanklik maar dat internet daar niet naar toe gaat. wanneer ik met mijn mobiel op Q zit.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Eh, nee? Mijn beeldscherm van Q schiet de hele tijd weg, dat is ergerlijk.



    Mijn mobiel is de laatste tijd zo sloom dat ik geërgerd raak en snel ga klikken waardoor mijn mobiel zelf een app gaat kiezen :')


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb op mijn mobiel nergens last van als ik op Q zit, op de tablet wel. Dan verspringt het scherm de hele tijd.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Alvast voor straks: ergens waar Félice heen kan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ergens heb ik zin om gelijk terug te reageren, maar ik ga eerst wachten op anderen, hehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Ergens heb ik zin om gelijk terug te reageren, maar ik ga eerst wachten op anderen, hehe.


    Doe maar? Ik schrijf straks toch met Elijah. ;p Dus veel maakt het niet uit of je nu voor me bent of niet, haha.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Neal schreef:
    (...)

    Doe maar? Ik schrijf straks toch met Elijah. ;p Dus veel maakt het niet uit of je nu voor me bent of niet, haha.



    Dan wordt het wel een kort ding, weyhey.


    That is a perfect copy of reality.

    Caim schreef:
    Alvast voor straks: ergens waar Félice heen kan?


    Normaal gesproken zou ik zeggen dat ze wel naar Elijah en Alvera mag maar iets in me zegt dat het nu niet het beste moment is hehe. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Neal schreef:
    (...)

    Normaal gesproken zou ik zeggen dat ze wel naar Elijah en Alvera mag maar iets in me zegt dat het nu niet het beste moment is hehe. :'D


    Jua, Félice gaat wel loner zijn, zowat iedereen is al wel ergens meebezig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    Jua, Félice gaat wel loner zijn, zowat iedereen is al wel ergens meebezig.


    Je kan naar het noorden gaan met Felice. Daar heb ik ook nog een persoon over :')


    That is a perfect copy of reality.

    Caim schreef:
    (...)
    Jua, Félice gaat wel loner zijn, zowat iedereen is al wel ergens meebezig.

    Als Sal het nieuws hoort, kan Sal wel tegen haar zeggen dat ze nieuwe mokkels moet zoeken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er zijn toch nog meer personage dan alleen de vijf van ons? Misschien dat Félice anders naar een van de andere kan gaan?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Felicé kan naar de bendes gaan hehe.


    That is a perfect copy of reality.