• Omdat Naomi het wilde :'D.
    I was kidding :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    Felicé kan naar de bendes gaan hehe.


    Daar zat ik eerst ook aan te denken ja, maar de Lopezjes moeten zich bezig houden met die ontvoerde prostituee en van die andere bende wordt er niet echt gereageerd. Misschien gaat ze Alessa opzoeken, om te kijken waar Elijah meebezig is om binnen te halen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    En anders wil ik eventueel alsnog wel een personage aanmaken waar Félice zich om kan bekommeren? Newby-prostituee?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Godallemachtig. Wil mijn school mijn rug dood hebben ofzo? 14 boeken. Goddamnit.


    That is a perfect copy of reality.

    Caim schreef:
    (...)

    Daar zat ik eerst ook aan te denken ja, maar de Lopezjes moeten zich bezig houden met die ontvoerde prostituee en van die andere bende wordt er niet echt gereageerd. Misschien gaat ze Alessa opzoeken, om te kijken waar Elijah meebezig is om binnen te halen :')


    Ik vind alles prima, hehe.


    That is a perfect copy of reality.

    Heey ik heb hrt de afgelopen dagen echt druk gehad. Vanaf morgen avond ben ik weer actief!x


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wie is er nu aan de beurt?
    En bij Februo? [Ik weet dat dit niet het topic daarvoor is, maar geen zin om terug te zoeken.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wacht op Neall


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    CrueIIa schreef:
    Wie is er nu aan de beurt?
    En bij Februo? [Ik weet dat dit niet het topic daarvoor is, maar geen zin om terug te zoeken.]


    Ik moet schrijven hier, dus dat doe ik asap c:


    That is a perfect copy of reality.

    Eavan schreef:
    Ik wacht op Neall


    Ik weet het sorry! Maar de laatste paar dagen ben ik erg druk bezig geweest waardoor ik oververmoeid ben en ook halfjes ziek. Dus ik probeer zo snel mogelijk een post te schrijven maar het lukt me niet echt om daar atm de concentratie voor te vinden. Maar het komt er sowieso nog deze week aan!

    CrueIIa schreef:
    Wie is er nu aan de beurt?
    En bij Februo? [Ik weet dat dit niet het topic daarvoor is, maar geen zin om terug te zoeken.]


    Bij Februo weet ik het eerlijk gezegd niet. Is Angel niet aan de beurt ofzo? Riv is al lang buiten dus is het niet aan mij om te schrijven.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik wil graag met Sal reageren :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Ik wil graag met Sal reageren :/


    Sorry. Sorry. Sorry.

    Ik ga nu wat schrijven voor je c:


    That is a perfect copy of reality.

    Meh, had ik net zo goed niet net kunnen schrijven voor Félice.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    Meh, had ik net zo goed niet net kunnen schrijven voor Félice.


    Ik heb Felice er in verwerkt en Amy niet meer laten bellen. Zo kunnen Sal en Félice gewoon verder gaan met waar ze mee bezig waren c:


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Ik heb Felice er in verwerkt en Amy niet meer laten bellen. Zo kunnen Sal en Félice gewoon verder gaan met waar ze mee bezig waren c:


    Yaay, dat vind ik heel lief van je c:
    Al denk ik dat Sal alsnog wel wegracet naar het prostitueehuis xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sal is gonna be furious, daar niet van, but eh. I guess he'll stalk Elijah, and when that bastard doesn't answer his phone...
    Well - Félice should just seduce him so he won't worry anymore. More importantly; won't hit someone. *-*


    Quiet the mind, and the soul will speak.