• De tijd tussen een verloving en een huwelijk is een drukke tijd, maar ook een van de mooiste. Elke dag is een dag dichter naar de grote dag. Louis Tomlinson en zijn toekomstige partner Harry Styles kunnen daar maar al te goed over mee praten, want zij zitten zelf in deze tijd. Beide zijn ze druk bezig met het regelen voor alles wat hun dag perfect zou moeten maken. Maar ondertussen zijn ze beide ook druk bezig met het regelen van de vrijgezellenparty en de huwelijksreis. Deze mogen natuurlijk ook niet ontbreken.
    De uitnodiging zijn de deur pas uit en de nodige telefoontjes om hulp in te schakelen. Zowel de vrienden als familie van de jongens schieten te hulp, steken de handen uit de mouwen, maar is dat wel zo slim geweest? Was het de verkeerde keuze geweest? Ontstaan er nieuwe relaties tijdens de opbouw naar de grote dag? Komen vriendschappen op sterk te staan tijdens het feesten? Hoe zit het met de ouders die hier op tegen zijn? En wat als blijkt dat iemand in het midden de bruiloft probeert te verpesten, omdat diegene met zijn gevoelens in de knoop zit? Valt de dag in het water of weet iedereen zich in te houden, om het perfect te laten verlopen?



    Rollen:
    [Naam - Speler]
    Het koppel:
    - Harry Edward Styles - Bergling
    - Louis William Tomlinson - KiliOfDurin

    Vrienden en familie:
    - Liam James Payne - Kendizzzzle
    - Niall James Horan - Legolas
    - Zayn Javadd Malik - Knetterdisco
    - Marcel Styles - SnowfIake
    - Shaney April Styles - Whisperings
    - Jeremy Darren Tomlinson - Oceanus
    - Sarah Felicia Tomlinson - Malcolm


    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin of Nialler maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het Begin:
    Harry en Louis zijn thuis in Manchester hun trouwdag, vrijgezellenfeestjes en huwelijksreis aan het plannen. Ondertussen zijn de anderen ook bezig met dingetjes voor de trouwdag of drama's in hun eigen leven. De trouwerij is over 1 maand en de spanningen beginnen nu zeker langzaam aan hoog op te lopen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'Lijkt me super, bij mij, maar het is wel veel om te regelen. En weet je zeker dat je dit huis voor mij op zou willen geven?' vraagt hij. Ik prik hem in zijn buik. 'Tuurlijk Zaynie. Ik zou wel meer voor je opgeven dan alleen een huis,' zeg ik tegen hem. Hij gaat op de bank liggen met zijn hoofd op mijn schoot. Ik aai hem over zijn hoofd en denk rustig na. 'Wanneer wil je het de anderen bekend maken?' Ik haal mijn schouders op. 'Zeg jij maar. Mijn maakt het niet heel veel meer uit,' zeg ik. 'Weet jij misschien iets dat we voor Lou en Hazza kunnen doen? Een leuk cadeau, een verrassing, weet ik veel. We laten ze gaan bungeejumpen!" grinnikt hij. Ik grinnik terug. 'Damn it, daar hebben we geen geld voor. Maar.. Weet jij iets anders dan?' Ik denk even na. 'Uhm... Misschien iets wat we dan met zijn vijven kunnen doen, wij, Liam, Harry en Louis?' stel ik voor. Het klinkt wel als een leuk idee. 'En dan wil Liam waarschijnlijk ook wel meebetalen,' stel ik voor. Ik begin na te denken over iets wat we met zijn vijven kunnen gaan doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles
    Een zachte, en vooral gefrustreerde grom rolde over mijn lippen door zijn wraakactie. Louis speelde dit altijd heel erg vals, zo kon ik het ook. Ik gaf hem een tik tegen zijn neus en pruilde even, hij wist dat ik het haatte om me onderdanig op te moeten stellen. Op zijn tijd was het niet erg, maar over het algemeen was ik daar veel te dominant voor. Daarom was ik ook blij dat het gesprek werd afgekapt en mijn plan uitgevoerd kon worden. Hier had ik namelijk nooit een nee op gehoord. Dus stond ik op en maakte alvast mijn weg richting boven, waar ik halverwege al zijn armen om me heen voelde. Een korte rilling ging door me heen, het was namelijk zo dat zijn handen nu niet echt de warmste waren. 'Ik heb altijd gelijk,' mompelde ik met een kleine grijns, om vervolgens door te lopen richting de badkamer. Daar maakte ik me voorzichtig los uit zijn greep, waar hij waarschijnlijk niet al te blij mee was, om mijn shirt uit te kunnen trekken. Wat uitdagend trok ik een wenkbrauw naar hem op met een scheve grijns, dit was te leuk om snel te doen. Ik wist namelijk hoe slecht de jongen er tegen kon als ik dit op mijn langzaamst deed. Om diezelfde reden ging ik rustig verder met mijn skinnies, waar ik nog eens extra rustig mee door ging. Nadat dat eindelijk voorbij was en ik alleen nog boxers voor hem stond drukte ik grinnikend een licht kusje op zijn lippen, licht genoeg zodat mijn lippen de zijne maar net raakten. Dit soort dingen kon ik eeuwig volhouden, en dat wist Louis ook. Dat was dus precies wat ik ging doen, tijd rekken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik wist dat Harry graag de overhand wilde hebben. Dat had hij eigenlijk ook altijd, maar vandaag was ik in zo'n bui dat ik zelf de teugels in mijn handen zou willen houden en hij maar weer eens zijn hoofd zou moeten buigen in de bochten die ik aangaf. Meestal was de badkamer toch echt zijn terrein, maar vandaag had ik zin om eens gek te doen en die rollen eens mooi om te draaien. Ik grinnikte bij zijn woorden. "mocht je willen." kaatste ik terug terwijl ik met hem mee de badkamer in liep. Daar wist hij zich los te maken, wat een beetje protest van mij opleverde, maar toen ik zag dat hij aan een striptease begon ging ik er eens goed voor zitten op de koele badkamervloer. Hij wist hoe verschrikkelijk ik het vond als hij zo langzaam deed en het liefst zou ik nu gewoon zijn kleren aan flarden scheuren en nog voor de douch aan ging hem over de toilettafel heen buigen, maar ik bleef rustig zitten kijken. Hij was aan de andere kant ook best leuk om een keer een striptease te krijgen van iemand die je echt heel erg leuk vind. Zijn vederlichte kusje vond ik minder. Ik wist nu wel zeker dat hij dit zoveel mogelijk ging uitmelken zodat hij weer de dominantie zou krijgen en onder het hete water alles met me kon doen wat zijn hartje begeerde. Vandaag even niet. met een lichte grom krabbelde ik weer op en ik kwam heel dicht bij hem staan, zodat mijn adem op zijn nek sloeg, maar ik raakte hem overal net niet aan. Ik liet mezelf langzaam voor hem op mijn knieen zakken, zonder dat we elkaar ook maar met een haartje aanraakte, maar meer dan een haartje paste er ook niet tussen de afstand tussen onze lichamen. Toen ik op mijn knieen tussen zijn benen zat kon ik zo precies op de lichte bobbel in zijn boxer blazen terwijl ik met twee grote onschuldige ogen naar boven keek.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik rolde wat met mijn ogen door zijn antwoord, alsof dat ooit ging gebeuren. Op de badkamer kreeg ik het verwachte protest, maar dat verdween redelijk vlug zodra ik me begon uit te kleden en hij ging op de grond zitten toekijken. Hij ging z'n gang maar, het was niet alsof ik dit nooit had gedaan. Het verbaasde me hoe goed hij zichzelf onder controle hield, meestal was het -het tegenovergestelde ervan. Na mijn kusje stond hij met een grom gefrustreerd op en kwam nu wel naar me toe. Met afwachtende oogjes keek ik Louis aan, en werd met de seconde ook ongeduldiger toen hij niks deed. Een smekend piepje verliet mijn mond, en ik kreeg de neiging om het heft in eigen handen te nemen en naar voren te leunen, wat me ook weer de leidende positie zou geven. Al kreeg ik er de kans niet voor door zijn handelingen die volgden. Ik was gedwongen om even naar adem te happen, maar ik had het nog niet opgegeven, daar had ik zo mijn laatste dingetjes voor. Zacht grommend vocht ik mijn vingers door zijn haren en trok hem eraan omhoog. 'Zo werkt het hier niet en dat weet je,' mompelde ik, met een licht dreigende ondertoon. Toch ging ik hem absoluut niet zijn zin geven, dus drukte ik alleen maar een kusje op zijn wang, om me vervolgens om te draaien richting de cabine en de kraan met warm water open te draaien. Zo rustig mogelijk wachtte ik af tot het op de juiste temperatuur was, maar de frustratie begon langzamerhand de overhand over mijn gedachten te nemen. Het water was naar mijn smaak nu wel warm genoeg en ik trok het laatste kledingstuk dat mijn lijf nog bedekte uit. Voorzichtig stapte ik eronder en keek even om naar de jongen. 'Kom je nog?' vroeg ik met een speelse grijns, na al zijn geplaag ging ik absoluut niet langer rekken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.
    Ik rolde wat over de bank. Elke seconden ging ik anders liggen of zitten, en een kreun van verveling verliet mijn mond. Ja, ik was aan mijn rust toe, maar ik verveel me ook gauw, ik kan gewoon niet stil zitten. Waarschijnlijk was Sarah nu onderweg, maar toch, ik verveel me momenteel elke seconde. Ik had geen idee wat ik kon doen om dat te verhelpen. Ik wou weer recht gaan zitten, maar ik viel met een bonk op de grond, typisch. Een kreun verliet mijn mond, en ik hoorde de deurbel. Ik kroop er heen omdat ik te lui was om op te staan, en Sarah was het toch al gewend dat ik gestoord ben. Kruipend deed ik de deur open, en stond toen toch maar op. 'Hey' zei ik en liet haar binnen waar ik haar een knuffel gaf, en sloot de deur achter haar. Ik liep de woonkamer binnen, en gooide gauw nog wat dingen in de prullenbak en wasmand. 'Sorry dat het hier zo'n puinhoop is' grinnikte ik. Eigenlijk had ik op moeten ruimen, maar daar was ik ook te lui voor. Nou ja, ik zou het straks wel een keer opruimen.


    How far is far

    Louis Tomlinson
    Ik grijnsde toen hij moest happen naar adem door mijn reactie. Ik had toch nog wel een paar trucjes waarmee ik de overhand kon krijgen. Hij was het er duidelijk niet mee eens en dat mocht mijn haar ook merken, maar ik gaf niet op. Zijn licht drijgende toon deed me alleen onschuldig kijken, met wel een beetje kippenvel in mijn nek door zowel opwinding als nervoziteit. "Zo werkt het vandaag wel." zei ik brutaal terug voor ik mijn tong kinderachtig uitstak. Door zijn kusje op mijn wang piepte ik weer even. Hij wist dat ik dat alleen maar uitlokken vond. Ow nee, ik ging hem echt niet de dominante zijn vandaag. Toen hij zich naar de douch draaide en voorover boog gaf ik hem speels een tik op zijn mooie bips. "ik zou me toch maar voorbereiden, Hazza." zei ik uitdagend. Hij was nu waarschijnlijk even sexueel gefrustreerd als ik op dit punt, maar ik had mijn kleren nog aan en kon het verbergen in mijn vrij strakken broek die alles binnen hield. Bij hem was het maar al te goed te zien in zijn boxers en al helemaal toen hij zijn boxer uit deed. Bij zijn woorden trok ik een wenkbrauw op. Nu kon ik nog even doorplagen, hoe graag ik nu bovenop hem zou duiken. "Dat wil je wel he, liefje?" zei ik terwijl ik weer zo extreem dichtbij kwam staan zonder hem aan te raken. "Maar volgens mij heb ik nu de kaarten in haden die bepalen of dit een koude of een warme douche gaat worden voor jou. Dus er staat wat tegenover... En jij weet precies wat." Ik grijnsde speels en uitdagend en gaf hem nog een tik op zijn billen om het hem nog iets duidelijker te maken. Ik wilde zo graag, maar ik wilde niet zoals altijd toegeven. Vandaag niet. Vandaag was ik een keer de man des huizes en als hij daar iets aan wilde veranderen had hij niet met dit spelletje moeten beginnen... Of mij eerst moeten laten strippen, want ik gaf zoizo makkelijker toe als ik naakt was.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:01 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Zijn brutale weerwoord negeerde ik maar, veel goeds zou er anders niet van komen als het wel deed. Proberend mezelf een beetje bij elkaar te houden draaide ik de douchekraan open, en liet een wat verraste piep horen door zijn tik. Zijn woorden daarentegen lieten me lichtjes grijzen en me weer richting hem omdraaien. 'Daar heb ik wel hulp bij nodig,' reageerde ik onschuldig, toch zou ik blijven proberen mijn dominantie terug te winnen. De badkamer en douche bleef mijn terrein als ik daarop me onderdanig op ging stellen had ik een probleem, want dan dacht hij dat hij dit vaker kon flikken wat niet het geval was. In bed en op de bank kon hij met me doen wat hij wilde, maar hier niet. Ik ontdeed nezelf van mijn boxers en ging onder de warme stralen staan, gefrustreerd door het feit dat hij weer zo dichtbij kwam staan maar weigerde me aan te raken. Louis zijn woorden die volgden lieten een rilling over mijn ruggengraat lopen, ik kon er gewoon niet meer tegen dus was er geen andere keus meer dan opgeven. Voor deze ene keer dan. 'Nee, ik heb echt geen idee. Misschien dat een demonstratie mijn geheugen wat opfrist?' Ik beet kort op mijn lip door de tik die weer volgde, jammer genoeg kon ik niet ontkennen dat ik af en toe heel fijn vond om gedomineerd te worden, maar toegeven ging ik dat niet. Nu pas viel me op dat de jongen nog steeds volledig was aangekleed, en ondertussen was ik al doorweekt dankzij het water. Ik liet mijn natte handen onder zijn vest door glijden, wetend dat dit een zwak punt van hem was. 'Dit is niet echt eerlijk, hè? Hier moet iets aan gedaan worden,' mompelde ik verleidelijk. De neiging om hem met kleren en al bij te trekken was groot, maar iets zei me dat ik dit niet wilde overslaan. Terwijl mijn handen bleven waar ze waren keek ik op naar de jongen, afwachtend wat zijn volgende stap was.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Zijn gepiep klonk als muziek in mijn oren, maar zijn semi-onschuldige woorden op dit moment wonden me eigenlijk alleen maar erger op en frustreerden me vooral heel erg. Wat was ik blij dat ik hele strakke boxers aan had en een wijd voetbalbroekje zodat er niets ook maar een beetje zichtbaar was. Harry gaf zich nooit makkelijk gewonnen, daarom was hij ook meestal de dominante, maar soms had ik zo'n dag als vandaag dat ik de rollen wilde omdraaien, dat ik de man van het huis wilde zijn, maar dat ging altijd heel moeilijk en de helft van de tijd won hij alsnog, maar vandaag wilde ik hem echt niet laten winnen. Hij stapte onder de douche met een vraag die mij weer macht in handen gaf. Zijn antwoord deed me grijnzen en zijn gezicht als reactie op de tik die ik hem als antwoord op zijn achterwerk gaf maakte het alleen maar beter. "Zie je wel dat je het best fijn vind als ik een keer de touwtjes in handen heb." zei ik met een grijns van oor tot oor. Toch was ik het al snel weer die op z'n onderlip moest bijten. Harry begon nu echt het zware geschut in te zetten. Zijn warme natte handen gleden over mijn borst en zijn stem verleidde me. Zo goed mogelijk probeerde ik mijn hoofd erbij te houden. Het lukte eigenlijk helemaal niet, maar ik had een aantal kleine troeven achter de hand zoals deze: Harry's o zo gevoelige nek. Mijn handen legde ik op zijn kletsnatte borst en ik boog mijn hoofd een stukje om met mijn lippen net boven zijn nek te blijven hangen. "Bedenk nu goed wat je doet, lieverd." ademde ik tegen zijn nek, net hard genoeg voor hem om te horen, voor ik mijn lippen op de zachte en gevoelige huid van zijn nek drukte om het bloed op die plek rustig omhoog te zuigen. Zo kon iedereen wel degelijk zien dat hij mijn eigendom was en ik niet wilde dat anderen zo aan hem zaten. Hij was namelijk mijn verloofde en ik ging hem met niemand anders delen. Ik wist wel dat ik hem nu behandelde als een vierjarige die een autotje likte zodat niemand anders ermee zou spelen, maar goed. Dan moesten anderen maar niet met hem willen spelen. Daarbij was dit iets waar hij een zwak voor had. Het was niet echt een teken van dominantie van mij, maar met wat geluk zorgde er dit voor dat hij zoals eigenlijk altijd erg opgewonden raakte. Dan zou ik de macht kunnen grijpen die ik meestal na het eerste aanzetje weggaf, maar vandaag zou ik de macht stevig in mijn handen houden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 11:23 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik wist dat ik hem bijna over de rand wist te jagen met mijn antwoord en dat het niet lang meer ging duren voordat ik hem daar ook echt overheen kreeg. Nadat ik eindelijk mijn kans had gekregen om onder de douche te kunnen gaan staan, probeerde ik heel hard te doen of zijn woorden me niks deden, maar dat deden ze wel degelijk. Ik knikte wat twijfelend bij zijn opmerking, het was niet alsof ik dat nog kon verbergen. Toch kreeg ik weer een beetje hoop door zijn reactie op mijn natte handen tegen zijn borst aangedrukt en ik grijnsde lichtjes. Een grijns die al vrij snel weer verdween toen hij naar me toeleunde en nog iets zei, om vervolgens zijn lippen tegen mijn nek aan te drukken. Ik moest heel hard op mijn lip bijten om maar geen geluid te geven, want dat gaf hem macht, daarom zou het me ook niets verbazen als ik nu mijn lip stuk beet. Mijn nagels pinde ik hard in zijn borst, niet om hem pijn te doen of om hem te laten stoppen, het was gewoon een automatische reactie en gaf me wat houvast. Dat kon ik namelijk wel goed gebruiken op dit moment, aangezien dit een van mijn gevoeligste plekken was. Op een gegeven moment kon ik er echt niet meer tegen en duwde ik Louis wat van me af. Ik wierp een blik naar de spiegel, die nu beslagen was door de hitte en het water, en zelfs dan was het te zien dat de plek in mijn nek goed zichtbaar werd. 'Moest dat nou echt?' klaagde ik zachtjes. Het was onmogelijk om te verbergen in publiek, want het was een beetje raar om midden in de zomer met een coltrui of een sjaal te lopen. Helaas had het niet alleen effect gehad op mijn huid, maar op mijn hele stemming, en dat wist de jongen dondersgoed. Ook was het nog steeds oneerlijk dat ik hier naakt voor hem stond en hij volledig aangekleed was, al wist ik daar wel iets op. Ik verplaatste mijn handen naar beneden en onder zijn voetbalbroekje en boxer door, zodat ze op de huid bij zijn heupen lagen. Mijn lippen bracht ik richting zijn oor. 'Ik weet wel dat je het wilt, dus kun je dat ook prima laten zien,' zei ik op fluistertoon, doelende op zijn kleding. En als ik hem hier niet mee over de rand kreeg wist ik het ook niet meer.


    Because I love him, do I need another reason?

    Sarah Felicia Tomlinson.

    De deur word opengedaan door een kruipende Liam en grijnzend trek ik één wenkbrauw op. Als hij opstaat en ik dan het goede uitzicht heb op zijn bovenlichaam wiebel ik met mijn wenkbrauw. "Se-xy," grijns ik.
          "Hey," zegt hij en laat me binnen, waar hij me een knuffel geeft en dan weer de deur sluit, om vervolgens naar de woonkamer te gaan. Grinnikend verontschuldigd hij me voor de puinhoop.
          Glimlachend haal ik mijn schouders op. Hij weet dat als iemand hier overal een zooi van weet te maken ik dat ben, en dat is geen kwestie van overdrijven, maar de waarheid. Eigenlijk is het nog steeds raar, een relatie hebben, het feit dat iemand me leuk vind, of nou ja, dat dacht ik dan. Misschien komt hij zomenteen wel achter de bank vandaan springen: 'Surprise, het was allemaal een grapje, ik hoop dat je hebt kunnen lachen.' Niet dus. Of: 'Je bent erin getrapt, alsof iemand ooit op een wicht als jij zou kunnen vallen.' Het zou me niet verbazen.
          Langzaam zet ik een paar stappen in zijn richting en leg mijn handen op zijn ontblote borstkas. Mijn hoofd breng ik dicht bij dat van hem en ik glimlach verleidelijk. Tussen mijn wimpers door kijk ik hem aan. Maar, inplaats van mijn lippen op die van hem te drukken, plaats ik een kus op zijn mondhoek, draai me om en ga op de bank zitten.


    Reality's overrated.

    Louis Tomlinson
    Mijn lippen in zijn nek hadden het gewenste effect. Ik zoog nog wat aan zijn nek met een grijs op mijn gezicht terwijl zijn nagels zich in mijn borst boorden. Een zachte kreun werd gesmoord door zijn nek, maar het laatste stukje werd hoorbaar toen hij me van zich af duwde. Bingo. Hij balanseerde nu echt op het randje. Net als ik, maar dat was minder zichtbaar. Hij kon het namelijk niet verbergen. Ik keek trots naar de plek in zijn nek en zijn staat in het algemeen. Zijn gemor deed me grinneken. "Probeer me niet wijs te maken dat je het niet heerlijk vond, want je lichaam zegt meer dan 1000 woorden." zei ik met een scheve grijns. Toen hij zijn handen onder mijn broekje en boxer op mijn heupen schoof hapte ik naar adem. Hij speelde het erg vals en aan zijn woorden te horen wist hij het maar al te goed. Het kippenvel stond over mijn hele lichaam. Ik wilde hem zo graag. Ik kon niets anders dan toch wat toegeven. Nogsteeds wilde ik de dominante zijn, maar het vechten erom werd me erg vermoeiend. Waarom was ik nou zo snel opgehitst? Ik duwde hem wat van me af, terug onder de douche. Het voelde erg onnatuurlijk om te doen, maar mijn kleren moesten eerst uit. Ik ritste mijn vest los en legde die op de wastafel. Mijn voetbalbroekje volgde, waardoor ik nu alleen nog in mijn knalgroene boxer stond. Mijn ogen gleden over Harry's lichaam en ik kreeg toch nog een idee. "Kan je me even helpen, Hazza? Jij bent hier duidelijk veel beter in dan ik." zei ik met een grijns. Dit was een gok. Ofwel ik zou hierna hem onder de duim krijgen, of hij mij. Het kon nu echt alle kanten op, behalve een onschuldige. Langzaam werd het warmer in de badkamer, niet alleen door hete douchewater. De sexuele frustratie was hoger dan we het meestal lieten komen, dus het was ook vrij onbekend terrein. Toch wilde ik graag dominantie hebben over deze situatie. Normaal was Harry het die mij leidde door dit soort situaties, zeker in de badkamer, wat echt zijn terrein was. Ik zou dat niet van hem afnemen, al wilde ik hem nu laten zwichten, maar het was zijn idee geweest om naar de douche te gaan, dus hij mocht niet zo morren. Ik haalde nog een hand door mijn roodbruine lokken en wachtte tot Harry op een of andere manier zou reageren.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    De sidderingen golfden door me heen als reactie op zijn lippen, al maakte het geluid dat over lippen rolde veel goed. Ik duwde hem van me af en pruilde een beetje door de trots die van zijn gezicht af te lezen was. 'Dat zei ik toch ook niet, het mocht alleen best wat minder zichtbaar.' Kort wreef ik over de nu zeer gevoelige plek in mijn nek, om vervolgens aan mijn wraak te beginnen. Het kippenvel stond duidelijk op zijn huid, wat me zacht liet grinniken en drukte een klein kusje in zijn nek, als plagerijtje. Eigenlijk wilde ik mijn handen hem nog meer laten frustreren, maar daar kreeg ik de kans niet voor toen hij me achteruit weer onder de stralen duwde. Geamuseerd keek ik toe terwijl hij zijn vest en broek uitdeed, en trok een wenkbrauw op toen hij daarna stopte. Zijn woorden daarentegen maakte een hoop duidelijk, waardoor een lichte grijns zich rond mijn lippen vormde. Louis stelde vaak verkeerde vragen, maar dit was toch wel het toppunt, want hierdoor wist ik dat ik makkelijk de overwinning binnen kon slepen. Langzaam verplaatste ik me naar de kleinere jongen en legde mijn handen op zijn heupen. 'Jou wil ik altijd helpen,' mompelde ik zacht en drukte een kus op zijn sleutelbeen. Een stukje lager deed ik precies hetzelfde, zo ging ik telkens een beetje naar beneden, tot mijn lippen bij de rand van zijn boxer waren beland en ik op mijn knieën voor hem zat. Onschuldig bleef ik hem aankijken terwijl mijn vingers zich rond het elastiek van de boxer krulden en hem tergend langzaam naar beneden trokken. Voor de rest raakte ik Louis niet aan, maar zodra ik het ding volledig naar beneden had getrokken drukte ik mijn lippen tegen zijn linkerheup en zoog daar zachtjes het bloed omhoog. Ik deed dat soort dingen nooit in zijn nek of daar ergens, maar rond zijn heupen en benen. Mijn blik verliet de zijne nog steeds voor geen seconde, zijn reactie peilend. De kans was groot dat ik mijn dominantie nu terug won, maar ik wist niet of hij nog een plan had dus kon ik het niet met zekerheid zeggen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik kreeg nog een kusje in mijn nek en wist dat ik hem nu weg moest duwen om niet op mijn knieen te belanden. Ik drukte hem dus met tegenzin weg en trok rustig mijn vest en voetbalbroekje uit zodat ik alleen in mijn groene strakke boxer stond. Ik voelde Harry's ogen op mijn lichaam branden en ging zelf met mijn ogen over zijn goddelijke lichaam. Ik zag hem grijnzen toen ik vroeg of hij me wilde helpen. Ik wist dat ik het heel gevaarlijk speelde. Hij kon zo de dominantie grijpen, maar dat zou ik ook kunnen doen op dit moment. Het lag er erg aan wat hij zou doen. Hij kwam naar me toe en mijn ademhaling werd bijna vanzelf wat zwaarder. Zijn woorden deden me grijnzen, maar mijn hart begon wel harder te kloppen. Zijn lippen over mijn lichaam maakten me helemaal gek en dat wist hij. Ik moest hard op mijn lip bijten om niet te grommen of te kreunen. Ik wilde hem niets geven, maar het was zo moeilijk. Ik haakte mijn vingers in zijn krullen toen hij zijn vingers achter mijn boxerband haakte. Hij ging voor mij veel te langzaam. Pestkop. Uiteindelijk was het ding helemaal uit en ik wilde hem net richting de douche duwen toen hij zijn lippen op mijn heup drukte. Waar ik hem om mijn vinger wond met een zuigplek in zijn nek, deed hij dat bij mij met zo'n zelfde plek op mijn heupen. Nu gromde ik wel en ik trok hem aan zijn krullen wat omhoog en naar achteren. Ik wilde hem hier en nu meteen en dit was de druppel geweest. Ik haalde mijn handen uit zijn haren en liet mijn koele vingers over zijn hete huid naar zijn heupen glijden. Daar liet ik mijn handen liggen. "Niet zo slim." was hetgeen wat ik nog uit mijn mond kreeg voor ik hem omdraaide en een hand middenop zijn rug legde om hem lichtelijk ruw de douche in te buigen in zijn moment van onoplettendheid. Zo regende het warme water neer op zijn rug en mijn hand, maar meer nog niet. Onze douch was normaal net lang genoeg, maar zo in de breedte en met Harry die langer was dan ik was het net te klein en stonden onze voeten dus buiten de douche. Dat werd dwijlen, maar dat gaf echt niet. "Zet je schrap, schat. Dit neem je nu niet meer van me af." zei ik de gevaarlijke woorden voor ik mijn heupen vast zacht tegen zijn achterwerk drukte.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Een zelfvoldaan glimlachje verscheen rond zijn lippen toen ik zag hoeveel moeite hij moest doen terwijl mijn lippen over zijn lichaam gleden. Dat was ook de reden dat ik expres iets langzamer deed dan normaal, puur en alleen om hem over de rand te jagen, wat me ook aardig lukte gezien zijn vingers die zich in mijn haar haakten en de zachte grom die hij liet horen toen ik verder ging bij zijn heup. Misschien was ik nu te ver gegaan, wat Louis ook liet merken door me omhoog te trekken aan mijn haren, waardoor ik zacht gromde door de pijn die het veroorzaakte. Schuin keek ik hem aan bij zijn handen die naar mijn heupen gleden, het koele ervan voelde prettig tegen mijn verhitte huid. Zijn woorden lieten mijn ogen groot worden en me beseffen dat ik verloren had. Hij draaide me om en drukte me half tegen de koele muur aan, om vervolgens een aantal zachte vloeken over mijn lippen te laten rollen. Automatisch kromde ik mijn wat onder zijn aanraking en zocht steun tegen de muur met mijn handen. Heel vervelend, want ik had nergens houvast aan, wat ik normaal gesproken altijd wel had. Ik begreep niet hoe Louis dit deed met de talloze keren dat hij degene was die tegen muur was gedrukt. Ik knikte vlug bij de woorden die volgden en als het kon had ik mijn nagels nu door de muur heen gedrukt. Ik liet een geluidje horen dat als zachte kreun kon worden opgevat toen ik zijn heupen al van achter me voelde, dit ging pijn doen, ik had geen kans gehad mezelf voor te bereiden en dit ging ik morgen heel goed voelen. Maar ik had de strijd al opgegeven en wilde niet langer wachten, dus beet ik alvast hard op lip en sloot mijn ogen om het in ieder geval een beetje tegen te gaan. 'Schiet op,' wist ik nog uit te brengen, het klonk meer als wanhopig gesmeek dan ik had gewild, maar daar was niks meer aan te doen. Het kon me ook niet veel schelen op dit moment. Ik wist dat het niet heel lang ging duren, want door de frustratie die hij al bij me had opgewekt kon ik niet al te lang meer volhouden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson

    Ik hoorde hem grommen toen ik hem aan zijn haren van mijn heupen vandaan haalde. Ach, hij kon het aan. Mijn handen liet ik over zijn lichaam glijden, wat zijn gezicht deed veranderen. Nu dacht hij dat hij gewonnen had en lette niet op. Mijn woorden leken hem te verrassen. Ik draaide hem om en boog hem voorover tegen de muur. De muur waartegen hij mij zo vaak had gedrukt. Hij leek het er moeilijk mee te hebben om zijn grip te vinden. Als hij zou vallen kon ik hem waarschijnlijk wel opvangen en anders moest hij het maar gewoon beter proberen. Zelfs mij lukte het, dus hem vast ook. Hij leek zich nu wel over te geven aan mij. Wat kon ik genieten van dit soort momenten af en toe. Ik vond het ook heerlijk als hij de touwtjes in handen nam, maar soms had ik hier gewoon behoefte aan. Ik drukte mijn heupen tegen zijn achterste en schuurde een beetje om het nog even te rekken. Harry klonk nu heel ongeduldig. Ik grijnsde en legde nu mijn beide handen op zijn heupen. Heel langzaam kwam ik in hem om hem even weer te laten wennen. Het ging vrij makkelijk omdat hij al nat was door het douchewater. Dit was wel even geleden, dus zeker in het begin zou ik wel rustig aan doen. Hij mocht hier ook van genieten zo onder de douche. Langzaam begon ik te stoten en kreunen begonnen over mijn lippen te rollen. Dit voelde zo goed. Zonder dat ik er eigenlijk erg in had voerde ik het tempo langzaam maar zeker op. Het water kletterde op ons neer en ik werd gevult met euforische gevoelens. Ik voelde het water van zijn rug over mijn heupen naar beneden op de badkamervloer stromen, maar ik kon me er nu echt geen zorgen over maken. Dit voelde gewoon te goed. Ik verplaatste een hand zodat die op zijn schouder lag om te zorgen dat hij niet tegen de muur zou klappen. Mijn tempo lag nu namelijk best hoog en ik had geen intentie om langzamer te gaan. Met mijn andere hand gleed ik omlaag en begon hem in hetzelfde ritme af te trekken terwijl ik vrij luid extatisch kreunend door ging. De buren waren er inmiddels wel aan gewend, maar in het begin hadden we wel een aantal keer vragen en politie gehad omdat de buren dachten dat we elkaar mishandelden of hier een roedel wilde honden hielden, maar niets was minder waar, al klonk het soms wel zo.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 16:33 ]


    Bowties were never Cooler