• Bijna alle meiden willen graag een vest van hun vriendje Ja ik ben ook zo cliché, het is gewoon fijn om te knuffelen okay
    Maar wat ik me nou afvraag: Is er iets wat jongens graag van hun vriendin krijgen/hebben?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik hoef geen vest van mijn vriend hoor. Zijn kleren zijn wel gemakkelijk als ik bij hem blijf slapen en ik ben iets vergeten, of ik moet even op pad (en dan krijg ik een vest van hem). =P

    Mijn vriend ziet graag lingerie, voornamelijk slipjes. (Boxers niet x'D) Maar nu ook weer niet dat hij die achteraf houdt ofzo. =P
    Als wij weggaan en ik heb zin om hem te teasen, dan geef ik hem soms op het begin van de avond (als we al weg zijn van thuis) een slipje. Oh, wat krijg ik hem dan gek. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vond dat altijd heeeeeeeeeeerlijk...en mocht het pas terug geven als het naar mij rook ><


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik krijg altijd mijn eigen t-shirt van Nikki terug nadat ze hem een hele week 's avonds heeft gedragen. Hij ruikt dan heerlijk naar haar :3 I don't care that it's weird, it very calming.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    thoughtful schreef:
    (...)

    Haha, ja en de slip dan om het af te maken [:


    Hey, het zit lekker 8D

    Vipera schreef:
    (...)
    Dat zou wel een origineel Valentijns cadeau zijn.


    Het zou een iets subtielere manier zijn om te zeggen...


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn ex had een dino onesie van me gekregen. Hij heeft me moeten zweren dat 'ie die niet weggooit, dat ding is zo cute.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 0:11 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik slaap altijd in de shirts van mijn vriend.
    Maar andersom heb ik echt geen idee.


    Bad decisions make good stories.

    Misschien een mankini?


    Tijd voor koffie.

    DarkSavior schreef:
    Ik krijg altijd mijn eigen t-shirt van Nikki terug nadat ze hem een hele week 's avonds heeft gedragen. Hij ruikt dan heerlijk naar haar :3 I don't care that it's weird, it very calming.
    Weird? Not at all. Zo zijn mijn vriend en ik ook, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    In zijn pyjama slapen was heerlijk :3
    en ik denk dat zo'n dingen leuker zijn voor meisjes dan voor jongens, hoewel hij ook wel blij was toen zijn auto naar mij rook.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Rivaille schreef:
    (...)Weird? Not at all. Zo zijn mijn vriend en ik ook, haha.
    Some people find it very very strange ;x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Some people find it very very strange ;x
    ZE ZIJN ZELF RAAR.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik had het hem ook al een keer gevraagd maar hij had geen idee. Al zou hij het wel leuk vinden iets van mij te hebben, al wilt hij het liefst nog steeds een foto :') Heb alleen geen foto's van mijzelf -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik draag nooit kleding van mijn vriend. :')
    OT: Geen idee eigenlijk. Mijn vriend wil voornamelijk liefde van mij terug.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hehe, zelf doe ik ook super graag de kleren van mijn vriendje aan, dus ik begrijp wat je bedoelt (; als ik bij hem ben, ga ik altijd op zijn hoofdkussen liggen, zodat 'ie 's ochtends of de nacht erna op een kussen kan liggen dat naar mij ruikt (: misschien dat eens proberen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yup, heb net nog zijn vest gekregen hihi.
    Hij ontvangt graag video spelletjes en eten haha. :3