• Gedeeltelijk gebaseerd op Desperate Housewives.
    Het spijt me voor de lengte, trouwens.

    Allison Lane staat bekend als de meest interessante straat van heel Engeland. Iedereen kent iedereen en er is altijd wel een nieuw gerucht of drama te vinden.
    In Allison Lane wonen vijf families die ieder op hun eigen manier door het leven gaan, terwijl geheimen en mysteries zich achter iedere deur schuilhouden. De familie Styles staat bekend als het gezin dat veel te vroeg in een serieuze relatie is gestapt. En nu ook nog eens duidelijk wordt dat Harry graag een kindje wilt, blijken er grote meningsverschillen tussen het kersverse koppel te ontstaan. Kunnen ze het samen eens worden over hun kinderwens?
    Familie Malik daarentegen heeft alle zaken netjes op een rijtje staan. Beiden hebben een goede baan en hun liefdesrelatie is nog nooit zo goed geweest, maar zodra hun dochter huilend aankondigt dat ze zwanger is geraakt van de zoon van familie Payne, slaat de stemming direct om en is de goede sfeer ver te zoeken. Vooral als dan ook nog blijkt dat de meningen over de zwangerschap drastisch verschillen... Zal er voor abortus gekozen worden, of legt iedereen zich erbij neer dat het kind nou eenmaal bij de familie hoort?
    De familie Horan is net nieuw in de straat en blijkt een erg gezellige familie te zijn, maar natuurlijk kun je niet ongestraft in Allison Lane gaan wonen. Niall blijkt de aanstaande vrouw van Louis Tomlinson namelijk te kennen, maar weigert eerlijk toe te geven dat hij op het begin van zijn relatie is vreemdgegaan met haar.
    De familie Tomlinson lijkt de enige familie te zijn waar alles nog koek en ei is, totdat Nialls vriendin argwaan begint te krijgen en naar uitleg vraagt, aangezien Niall zo vreemd reageert. Als Louis' aanstaande eerlijk toegeeft dat ze een nacht met Niall heeft gespendeerd toen ze Louis nog niet kende, begint Louis zich erg vijandig tegenover Niall te gedragen, maar hij begint zijn aanstaande ook te wantrouwen. Gaat de bruiloft nog wel door? En hoe zal Nialls vriendin reageren?

    Al deze drama's, mysteries en familievetes vormen de straat Allison Lane, de straat die bekend staat om zijn sappige roddels en dramatische avonturen.


    Regels
    • Er is een minimum van tweehonderd woorden.
    • Maximaal twee personages - mannelijk en vrouwelijk - per persoon.
    • Ga alleen OOC als dit dringend is. Gesprekken kun je in gastenboeken houden.
    • Mary Sue’s en/of Gary Stu’s zijn ten strengste verboden.
    • Als je voor een langere tijd afwezig bent, gelieve dit eventjes te melden.
    • Bij onduidelijkheden of problemen, aarzel niet om het aan te geven!
    • Bromances zijn niet geoorloofd.
    • *Gedurende de RPG blijft het zomer, mits anders wordt aangegeven.
    • *Als er om een samenvatting wordt gevraagd, geef deze dan ook. Wees ook niet bang om hulp te bieden als iemand moet inspringen.


    Rollen:
    Jongens:
    Harry Edward Styles [1,3] • Bergling
    Zayn Javadd Malik [1,4] • Lacey
    Liam James Payne [1,4] • KiliOfDurin
    Niall James Horan [1,10] • LucilIe
    Louis William Tomlinson [1,3] • Keaton

    Meisjes:
    Hailey Olivia Styles-Summers [1,1] • Lacey
    Amory Gisella Malik-Da Leigh [1,6] • Whisperings
    Alaska 'Ally' Mills [1.6] • Pudge
    Meriélle 'Méri' Nael Jones • [1,7] Lorum
    Alexis Bianca Payne-Dourdan [1,10] • LucilIe

    Overigen:
    Safiya Amirah Malik [1,3] • SnowfIake
    Zoya Rosa Styles-Malik [1,5] • KiliOfDurin
    Drake Justin Payne [1,2] • PresIey
    Marcel Ashton Styles [1,5] • NiaIler


    Het begin:
    Het is een zomerse, zaterdagochtend in Allison Lane. De bewoners van de straat hebben al de hele week naar het weekend uitgekeken en nu het zover is, blijven ze niet stil in hun knusse optrekje zitten. Mensen gaan bij elkaar op bezoek, gaan er samen op uit en anderen besluiten om de middag in de tuin door te brengen. De temperatuur ligt rond de vijfentwintig graden en er is geen wolkje aan de lucht, hoewel het gevaar en drama nog niet is geweken. Integendeel zelfs.
    Je bent helemaal vrij om te beslissen wat je met je personage gaat doen. Hou het gezellig en maak er een leuk weekend van, of laat ophef ontstaan door de familieproblemen op te rakelen. Wees creatief!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 18:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    "Als je dit of iets anders niet wil moet je het gewoon zeggen," mompelde Liam tegen haar lippen voor hij zacht in haar onderlip beet.
    Ze knikte, glimlachte tegen zijn lippen aan en opende haar mond voorzichtig een heel klein beetje. Je zou zeggen dat het irritant was, telkens dat overbezorgde, telkens maar zeggen dat ze het maar moest zeggen als ze het niet wou. Maar het was lief, zijn zorg voor haar liet haar alleen maar weten dat hij echt om haar gaf. Het moedigde haar juist aan. Zorgde dat ze door durfde te gaan. De hand die eerst wat met het water en schuim had gespeeld legde ze op zijn hand en teder begon ze met haar duim ook over de huid hier te strelen. Haar hand ging naar zijn bruine haar, al begon de kleur wat weg te vagen en plaatst te makken voo een aantal grijze haren, gleed hier doorheen, naar zijn achterhoofd. Ze kriebelde de hoofdhuid wat met haar lange, slanke vingers, maar gleed al snel weer af naar zijn nek, waar ze haar hand neerlegde. Ze voelde haar wangen rosig worden, deels omdat dit toch best heel ver was voor haar doen en ze van binnen toch wel aardig warm werd.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Toen ze haar mond opende liet ik langzaam mijn tong naar binnen glijden om deze rond de hare te wikkelen. Het voelde heel fijn om haar de leiding te laten nemen. Ik stuurde misschien wel een beetje, maar zij nam het initiatief. Dat was echt lang geleden en ik was er eigenlijk best blij mee. De laatste keer was volgens mij de nacht dat we Drake hadden gemaakt. Ik had altijd meer dan een kind gewilt, maar het was anders gelopen en nu werden we toch langzaam oud. Het zou nu nog wel kunnen, maar ik zou echt niets pushen. Het gebeurde of het gebeurde niet en met allebei de situaties had ik vrede. Ik genoot van het gevoel van haar handen die door mijn niet extreem lange licht krullende en langzaam grijs wordende haren gingen. Het voelde echt heel goed. Mijn handen bleven ondertussen haar rug strelen. Mijn ene hand liet ik dat doen, amar langzaam liet ik mijn andere hand omhoog naar haar wang glijden. Ik wilde namelijk best verder, maar niet hier in bad. Dat was nou niet heel romantisch, handig en bovenal fris. Nee, ik zou haar wel naar de slaapkamer tillen als ze dat wilde en er klaar voor was. Dat ik een kantoorbaan had en een van mijn grootste hobbies grasknippen met een nagelschaartje was, betekende niet dat ik neit ook wat aan mijn lichaam deed, want daar was ik nog best trots op, ookal droeg ik bijna elke dag een pak erover.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Toen ze haar lippen uit elkaar bracht, liet hij langzaam zijn tong haar mond binnen glijden, om zijn tong om de hare te wikkelen. Dit was zoveel voor haar dat ze bijna daardoor alleen al in een paniekaanval uitbarstte. Spontaan ineen zou kruipen, nog heviger begon te trillen, schudden, haar armen om haar lichaam zou slaan en misschien zelfs beginnen te gillen. Haar hysterie lag niet erg ver weg en ze was erg bang zomaar uit te barsten, misschien maakte dat haar alleen maar banger. Ze haalde diep adem door haar neus, in en uit, in en uit. Ze voelde de rust weer enigszins terugvloeien.
          Zijn ene hand bleef haar rug strelen en zijn andere hand gleed omhoog, naar haar wang. Ze trok hem nog dichter naar hem toe en rilde lichtjes. Ze voelde zich zo fijn in zijn sterke armen, het was haar veilige haven. De plek waar ze zich het fijnst voelde, eigenlijk ook de enige plek waar de enorm drukkende kwetsbaarheid weg leek te vagen. Haar vingers bleven over zijn nekhuid trippelen en haar mondhoeken krulden lichtjes omhoog. Ze glimlachte niet zo vaak, en anders was deze slechts geforceerd, maar deze was echt. Ze hield zo veel van hem, haar gezin ketende haar vast aan het leven, liet haar zo veel beter voelen. Maar het gevoel dat ze hen, en dan vooral Liam, tekort deed was er altijd.


    Reality's overrated.