• Gedeeltelijk gebaseerd op Desperate Housewives.
    Het spijt me voor de lengte, trouwens.

    Allison Lane staat bekend als de meest interessante straat van heel Engeland. Iedereen kent iedereen en er is altijd wel een nieuw gerucht of drama te vinden.
    In Allison Lane wonen vijf families die ieder op hun eigen manier door het leven gaan, terwijl geheimen en mysteries zich achter iedere deur schuilhouden. De familie Styles staat bekend als het gezin dat veel te vroeg in een serieuze relatie is gestapt. En nu ook nog eens duidelijk wordt dat Harry graag een kindje wilt, blijken er grote meningsverschillen tussen het kersverse koppel te ontstaan. Kunnen ze het samen eens worden over hun kinderwens?
    Familie Malik daarentegen heeft alle zaken netjes op een rijtje staan. Beiden hebben een goede baan en hun liefdesrelatie is nog nooit zo goed geweest, maar zodra hun dochter huilend aankondigt dat ze zwanger is geraakt van de zoon van familie Payne, slaat de stemming direct om en is de goede sfeer ver te zoeken. Vooral als dan ook nog blijkt dat de meningen over de zwangerschap drastisch verschillen... Zal er voor abortus gekozen worden, of legt iedereen zich erbij neer dat het kind nou eenmaal bij de familie hoort?
    De familie Horan is net nieuw in de straat en blijkt een erg gezellige familie te zijn, maar natuurlijk kun je niet ongestraft in Allison Lane gaan wonen. Niall blijkt de aanstaande vrouw van Louis Tomlinson namelijk te kennen, maar weigert eerlijk toe te geven dat hij op het begin van zijn relatie is vreemdgegaan met haar.
    De familie Tomlinson lijkt de enige familie te zijn waar alles nog koek en ei is, totdat Nialls vriendin argwaan begint te krijgen en naar uitleg vraagt, aangezien Niall zo vreemd reageert. Als Louis' aanstaande eerlijk toegeeft dat ze een nacht met Niall heeft gespendeerd toen ze Louis nog niet kende, begint Louis zich erg vijandig tegenover Niall te gedragen, maar hij begint zijn aanstaande ook te wantrouwen. Gaat de bruiloft nog wel door? En hoe zal Nialls vriendin reageren?

    Al deze drama's, mysteries en familievetes vormen de straat Allison Lane, de straat die bekend staat om zijn sappige roddels en dramatische avonturen.


    Regels
    • Er is een minimum van tweehonderd woorden.
    • Maximaal twee personages - mannelijk en vrouwelijk - per persoon.
    • Ga alleen OOC als dit dringend is. Gesprekken kun je in gastenboeken houden.
    • Mary Sue’s en/of Gary Stu’s zijn ten strengste verboden.
    • Als je voor een langere tijd afwezig bent, gelieve dit eventjes te melden.
    • Bij onduidelijkheden of problemen, aarzel niet om het aan te geven!
    • Bromances zijn niet geoorloofd.
    • *Gedurende de RPG blijft het zomer, mits anders wordt aangegeven.
    • *Als er om een samenvatting wordt gevraagd, geef deze dan ook. Wees ook niet bang om hulp te bieden als iemand moet inspringen.


    Rollen:
    Jongens:
    Harry Edward Styles [1,3] • Bergling
    Zayn Javadd Malik [1,4] • Lacey
    Liam James Payne [1,4] • KiliOfDurin
    Niall James Horan [1,10] • LucilIe
    Louis William Tomlinson [1,3] • Keaton

    Meisjes:
    Hailey Olivia Styles-Summers [1,1] • Lacey
    Amory Gisella Malik-Da Leigh [1,6] • Whisperings
    Alaska 'Ally' Mills [1.6] • Pudge
    Meriélle 'Méri' Nael Jones • [1,7] Lorum
    Alexis Bianca Payne-Dourdan [1,10] • LucilIe

    Overigen:
    Safiya Amirah Malik [1,3] • SnowfIake
    Zoya Rosa Styles-Malik [1,5] • KiliOfDurin
    Drake Justin Payne [1,2] • PresIey
    Marcel Ashton Styles [1,5] • NiaIler


    Het begin:
    Het is een zomerse, zaterdagochtend in Allison Lane. De bewoners van de straat hebben al de hele week naar het weekend uitgekeken en nu het zover is, blijven ze niet stil in hun knusse optrekje zitten. Mensen gaan bij elkaar op bezoek, gaan er samen op uit en anderen besluiten om de middag in de tuin door te brengen. De temperatuur ligt rond de vijfentwintig graden en er is geen wolkje aan de lucht, hoewel het gevaar en drama nog niet is geweken. Integendeel zelfs.
    Je bent helemaal vrij om te beslissen wat je met je personage gaat doen. Hou het gezellig en maak er een leuk weekend van, of laat ophef ontstaan door de familieproblemen op te rakelen. Wees creatief!

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 18:36 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Liam Payne
    Toen Alexis toch wat leek te relaxen in mijn armen wist ik weer waarom ik bleef proberen haar uit haar schulp te halen. Het voelde gewoon heel goed als ze me wel vertrouwde. De warmte die ze me gaf liet me helemaal gloeien van binnen. Ik dronk rustig mijn thee terwijl ik rustig mijn tuin en mijn vrouw observeerde. Beiden waren ze mooi, maar niets of niemand was mooier dan mijn vrouw. Ze was de liefde van mijn leven en ondanks dat ik niet altijd kreeg wat ik verlangde uit de relatie. Toch hield ik erg veel van haar. Bij het kleine kusje op mijn wang keek ik verrast naar haar, maar wel met een vrolijke glimlach. "Dank je." zei ik zacht tegen haar voor ik een kusje op haar lippen drukte en verder ging met thee drinken. De thee maakte me rustig en Alexis blijkbaar ook, want dit deed ze eigenlijk nooit. Spontaan was mijn vrouw heel weinig, ze was er veels te nerveus voor meestal, zeker op zulke dagen, dus elk klein beetje spontaniteit probeerde ik zo veel mogelijk aan te moedigen. Extreem spontaan was ik ook niet, maar toch wel wat meer. Ik dronk rustig verder. "Wil je dat ik vanavond bij je blijf? Of ga ik met Drake naar de wedstrijd?" vroeg ik rustig. Het maakte me weinig uit. Ik zou bij haar blijven als ze wilde en anders zou ik een vader zoon avondje hebben met Drake.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Verrast keek hij naar haar en met een kleine blos glimlachde ze. "Dank je," zei hij zacht voor hij een kusje op haar lippen drukte en zijn thee verder dronk. "Wil je dat ik vanavond bij je blijf? Of ga ik met Drake naar de wedstrijd?" vroeg hij rustig.
          Ze twijfelde, ze wou zo graag dat hij bij haar bleef, maar begreep ook dat ze hem die avond met hun zooon moest gunnen, Drake was tegenwoordig al zovaak weg. Je kon alles van haar zeggen, maar egoïstisch was ze niet, dus koos ze niet voor zichzelf, maar voor haar man en zoon. "Ga maar," zei ze, al klonk het ietwat vertwijfelend. "Heb een leuke avond," voegde ze er nog aan toe, ze hoopte echt dat ze plezier hadden samen. Ze hield van haar zoon en man en wenste ze bovenal het beste toe. De twee mannen gingen haar boven alles, zelfs haar eigen leven. Zou het nodig zijn zou ze voor ze sterven.
          Alexis kamde met haar vingers wat door haar lange, blonde haar en nam toen de laatste paar slokken van haar thee. Ze genoot van de warme stralen van de zoon, van Liam's warmte, van Liam.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 16:23 ]


    Reality's overrated.

    • Mills > Pudge.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Liam Payne
    Het kostte even voor ze antwoord gaf, maar toen kreeg ik toch een twijfelachtige toestemming. Ik glimlachte en drukte een kusje op haar neus. "Dat moet wel lukken. Zal ik een pretzel voor je meenemen naar huis?" vroeg ik bij haar lieve woorden. Met mijn vingers speelde ik met wat plukjes van haar prachtige blonde lokken. Ik dronk ondertussen mijn mok neer en zette die toen weg. Toen die van haar ook leeg op detuintafel stond nam ik een klein risico en trok haar om schoot waar ik haar heel dicht tegen mijn borst hield om haar warmte te voelen. Zacht begon ik kusjes in haar nek te drukken. Ik zou snel genoeg merken als ze het niet prettig vond, maar het leek toch of ze onder haar angst ook naar warmte en intimiteit verlangde. Ik kende haar verhaal, haar verleden, maar keer op keer, dag op dag, probeerde ik te bewijzen dat ze altijd veilig zou zijn bij mij. Veilig om alles te vragen en alles te doen wat ze wilde. Alles wat ze wilde en alles wat ze niet wilde. Ik wilde haar niets opdringen, wat soms erg lastig was en me ongelukkig liet voelen omdat ik ook naar dingen verlangde, maar dit soort momenten maakten alles de moeite waard.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Liam glimlachde en drukte een kusje op haar neus. "Dat moet wel lukken. Zal ik een pretzel voor je meenemen naar huis?" vroeg hij.
          Alexis glimlachde ook en knikte. "Graag, bedankt." Liam was echt ontzettend lief en ze zou hem dan ook nooit meer kwijt willen. Liam speelde met wat plukjes van haar, haar. Ook hij dronk zijn mok thee op en al voor Alexis deze weg kon zetten deed hij het zelf. Toen ook die van haar op de tuintafel stond trok Liam haar op zijn schoot. Alexis verstijfde, al waren het slechts een paar seconden, toen kroop ze tegen zijn warme lichaam aan. Zacht begon Liam kusjes in haar nek te drukken en even sknakte ze naar adem. Ze vond het inderdaad een beetje eng, maar ze kon niet zeggen dat ze er niet van genoot, dat deed ze namelijk echt. Ze besloot voor het goede gevoel te gaan en sloot haar ogen. Toen ae haar nek wat in zijn richting boog viel haar blonde haar over haar schouder en ze schrok een beetje van de kriebel. Het stelde haar gerust dat ze wist dat Liam zou stoppen als ze dat wou en eigenlijk voelde dit goed. Ze zocht zijn hand en verstrengelde hun vingers. Zijn hand pakken deed ze niet zo vaak, ze vond het eng, maar nu ze het deed was dat helemaal niet zo gruwelijk als ze dacht.


    Reality's overrated.

    Niall James Horan.

    Met een pruillipje kijkt mijn Ally me aan, om dan weer haar lippen op die van mij te drukken. "Geen idee," mompelt ze tegen mijn lippen aan en geeft dan wat kusjes in mijn nek. "Ik wilde eigenlijk wat lezen, maar ik vind het leuker om met jou wat te doen," zegt ze met een grijns.
          Ik glimlach en sla mijn armen stevig om haar middel. "Hmm," mompel ik genietend van het heerlijke moment. Met tegenzin laat ik mijn meisje los en sla mijn benen over het bed. Mijn voeten op de koele vloer laten even een frisse rilling door mijn lichaam gaan en langzaam kom ik overeind. "Zal ik eens ontbijt op bed gaan maken voor het mooiste meisje in deze wereld?" In slechts mijn grijze boxershorts schuifel ik voetje voor door de slaapkamer en grijp een misschien iets te vaak gedragen shirt van de stoel. Ik haal een hand door mijn vuilblond geverfde haar en dender dan onhandig van de trap af, naar de keuken beneden. Daar aangekomen kan ik het niet laten eerst zelf een boterham te smeren en op te eten, met het etenswaar nog in mijn mond maak ik een halfvol glas sinaasappelsap - de sinaasappels zijn op eer ik klaar ben -, twee croissantjes en nog een paar simpele boterhammen. Ik schenk nog een glas melk in en kijk dan tevreden naar het resultaat. Misschien is het niet perfect, maar oké. Ik zeg ook niet dat ik zo perfect ben.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 17:03 ]


    Reality's overrated.

    KiliOfDurin schreef:
    Zoya Rosa Styles-Malik
    Marcel had gelijk. Een nachtje kon geen kwaad, al voelde ik me wel schuldig dat ik ze voor een nachtje alleen met Marcel mijn kinderen afscheepte naar mijn zwager. Ik keek nog even naar hem en liep toen de woonkamer in. Ik begon een beetje met Hailey te kletsen en toen kwam het onderwerp op waar ik het eigenlijk niet over wilde hebben: Mijn werk en de komende uitzending. Marcel, die gelukkig naast me was komen zitten, keek wat verbaast. Ik leunde licht tegen hem aan en kneep zacht in mijn bovenbeen. "Dat heb je geweten, schatje." zei ik zacht. Ik wist dat hij het vast ook niet leuk vond. We hadden het geweten toen ik aan de academie begon. Ik zou uitgezonden worden, dat zoizo, of ik zou in eigen land moeten werken. Maar dat was niet waarschijnlijk. Bij Hailey haar woorden keek ik wat dankbaar op, maar toch bleef ik dicht tegen Marcel aan zitten. Zijn warmte deed me goed. "Ik weet niet of ik zo graag gepromoveerd wordt." mompelde ik zacht, waardoor alleen Marcel het zou kunnen horen. Promotie zou betekenen dat ik sneller uitgezonden zou kunnen worden. Al was het ook mogelijk dat ik een positie op Heathrow zou krijgen en dan hoefde ik niet weg. Maar die kans was echt ongelofelijk klein. Ik liet mijn ene hand op Marcel's been liggen en dronk langzaam wat slokjes thee. Bij Hailey's vraag knikte ik en ik slikte mijn thee door. De warmte deed me goed, ondanks het warme weer. "Landmacht inderdaad." zei ik terwijl mijn ogen even naar de kinderen die content en rustig zaten te spelen en te brabbelen. Ik glimlachte bij hun gespeel en nam nog een slokje thee. "En hoe zit het nou met jou baan?" vroeg ik oprecht geïnteresseerd terwijl ik iets dichter tegen Marcel aan leunde. Ik had hem gewoon even nodig om alle vervelende gedachten van me af te zetten.


    Liam Payne
    Alexis zei dat ze graag wilde dat ik een pretzel zou meenemen. Ik glimlachte en speelde met haar mooie lange blonde haren. "Komt voor elkaar, liefje." zei ik voor ik mijn thee leegdronk en de mok op het tafeltje zette. Toen die van haar ernaast stond trok ik haar op schoot. Even voelde ik haar in mijn armen verstijven, maar al snel kroop ze toch dichter tegen me aan. Bij dat teken zette ik zacht een kusje in haar nek. Ze hapte naar adem, maar toen ik er nog twee zette relaxte ze weer en boog zelfs haar nek wat naar me toe. Weer leek ze wat te schrikken, maar dit was van korte duur gelukkig. Elke keer dat ze leek te schrikken of te verstijven stopte ik even, maar nu ze weer relaxte ging ik verder met haar zachte nek bekleden met kleine kusjes. Zelf bleef ik even hangen toen ze onze handen verstrengelde. Door de verrassing merkte ik niet dat ik zacht aan haar huid zoog. Dit deed ze namelijk eigenlijk nooit. Toen ik mezelf met een glimlachje herstelde en nog een kusje op dezelfde plek drukte zag ik dat er een klein rond rooiig plekje over was gebleven. Het was lang geleden dat ik ook maar zo'n plek achter had gelaten op iemand. Nog voor mijn relatie met Alexis. Zeker wel meer dan 20 jaar geleden, want we waren deze winter 20 jaar samen. Ik had daar een weekje weg voor ons tweeën geplant in het geheim. De tweede week van december, de week voor de winterstop, zodat ik geen nieuwe schema's hoefde te maken voor de week erna die alle spelers vrij zouden hebben voor de feestdagen. Drake zou dan een week alleen zijn, maar ik zou wel aan een van de buren vragen of hij daar kon blijven. Mogelijk Zayn, al wilde ik eerst weten hoe het precies zat tussen Drake en Safiya. Voor nu maakte ik me er geen zorgen om en speelde rustig met mijn vrouw haar vingers terwijl ik kusjes in haar nek drukte.


    Bowties were never Cooler

    Alaska 'Ally' Mills.

    Glimlachend slaat hij zijn armen om mijn middel – waardoor zijn lichaamswarmte mij verwelkomt. "Hmm," mompelt hij. Plotseling staat hij op, alleen gehuld in een grijze boxershort, pakt hij zijn shirt beet. "Die hoef je niet aan te doen hoor," zeg ik snel, waarna mijn mondhoeken omhoog krullen.
    "Zal ik eens ontbijt op bed gaan maken voor het mooiste meisje in deze wereld?" Hoewel het niet echt een vraag is, zegt hij het toch. Niall maakt geweldige ontbijten, simpel maar geweldig, misschien omdat hijzelf ook wel van eten houdt. Na een tijdje sta ik op en gris ik Niall's vest van de grond af, om die om mij heen te slaan. Het nachtjurkje dat ik aan heb zwiert met elke stap rond mijn lichaam, waardoor ik na een tijdje alleen maar rondjes aan het draaien ben. Ik ben gemakkelijk te amuseren, ik kan mezelf zo ook al een uur bezig houden.
    Ik loop naar het raam toe en open die een beetje zodat er wat zonnestralen naar binnen schijnen. Daarna loop naar het bed toe en ga weer onder de dekens liggen – maar nu Niall weg is, is het helaas niet meer zo warm. De vest van Niall is ietsje te groot voor me, wat ik juist lekker vind, maar toch rol ik de mouwen op. Als het goed zit doe ik ook de rits dicht waarna ik op mijn zij ga liggen en naar buiten kijk.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    Toen Liam aan haar nek begon te zuigen piepte ze een klein beetje, al was het ergens een halve kreun. Dat was iets wat hij nog nooit bij haar heeft gedaan en dat begreep ze dan ook helemaal, ze was nou eenmaal niet makkelijk, helemaal niet zelfs. Liam liet los en drukte dan nog een kusje op die plek. Alexis gaf een klein kneepje in zijn hand en het liefst zou ze ook hem laten genieten op de manier dat zij dat deed, haar lippen op de zijne drukken, in zijn nek, zijn hals, op zijn nog altijd stevige borstkas. Maar ze was nog niet helemaal uit haar schulp, het was voor haar al heel wat om hem zo dicht bij haar te hebben op dit soort dagen. Ze vond het al vrij lastig om Liam's bewegingen niet met Maxim handen om haar naakte lichaam, bij zijn stoere persoonlijkheid zou je ook mannelijke handen verwachten, maar ze waren juist heel vrouwelijk. Slank, lang. Liam had grote mannelijke handen, en ze probeerde zich op de feiten als zijn prachtige bruine ogen te richten, zijn zachte haar. Liam, haar man. Ze concentreerde zich op zijn bewegingen en ontspande zich meer dan in een hele tijd.

    [Sorry, ik had de post op mijn computer staan, maar wegens logeren had ik geen computer. Maar goed, ik ben dus weer terug]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik hoorde haar piepen toen ik vrij prongelijk, van haar plotse actie vooral, een zuigzoentje in haar nek drukte. Ik trok voorzichtig terug en drukte er nog een zacht kusje op voor ik verder ging met kleine kusjes in haar nek te drukken. Ik glimlachte weer bij een kneepje in mijn hand. Nogsteeds stond ze vrij strak van de spanning, maar langzaam ontspande ze toch. Mijn vrije hand gleed langzaam naar haar rug en begon daar haar ruggegraat te strelen. "Zal ik anders zoeen fijn bad voor ons laten vollopen?" vroeg ik aan haar. Ze was meer ontspannen dan normaal, maar voor mijn gevoel nogsteeds niet comfortabel genoeg met zichzelf en de situatie om verder te gaan. Dat was nog een reden van het ene kind, hoewel we super blij waren met Drake had ik er altijd wel meer gewilt. Niet dat ik dat ooit liet doorschemeren, want ik wilde geen druk op mijn vrouw leggen. Ik wilde Alexis nergens toe dwingen en deed ook niets meer dan dit als ze niet geheel ontspannen was. Dat gebeurde als we geluk hadden eens per jaar en in het begin van onze relatie en ons huwelijk ging het makkelijker dan nu. Toch bleef ik proberen haar te laten ontspannen, hoe vaak ook mijn acties voor niets waren. Ze bleef mijn vrouw en ik hield van haar no matter what.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Dourdan.

    De hand die ze niet vasthad gleed langzaam naar haar rug en hij begon haar ruggengraat te strelen. "Zal ik anders zo een fijn bad voor ons laten vollopen?" vroeg Liam aan Alexis. Ze knikte. "Ja, lekker," zei ze zachtjes, maar genietend. Ze draaide haar hoofd even om en legde haar handen op zijn wangen, haar lippen drukte ze even liefdevol op die van hem en glimlachte hem toen toe, dankbaar voor zijn liefde, voor zijn geduld met haar, en omdat ze zoveel van hem hield. HIj had zo'n warm hart, was zo lief, hij was gewoon perfect. In alle opzichten. Ze wou hem nooit meer kwijt.
          Toen stond ze op entrok hem ook overeind. Zachtjes drukte ze een kusje op zijn neus. "Bedankt voor je geduld met me," glimlacte ze. Ze kende niemand behalve Liam die zoveel moeite voor haar zou doen, zich zo voor haar zou in houden, het maar zou blijven proberen. Nee, anderen zouden het nog geen dag met haar uithouden. Zeker gezien haar af en toee plotselinge uitbarstingen.

    [Sorry, ik krijg hem niet langer.]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen ze toestemde met mijn bad idee. Misschien zou ze vandaag dan toch helemaal relaxen? Ik bleef heel stil zitten toen ze haar warme handen op mijn wangen legde en genoot van de kus die ze op mijn lippen drukte. Het voelde zo fijn als ze genoeg los kwam om zelf wat initiatief te nemen. Tuurlijk deed ik alles met liefde en bleef ik altijd proberen, maar vaak kreeg ik er minder dan neits voor terug. Ja, een koude douche. Meer niet. Ik was altijd iemand geweest met niet een extreem hoge sexdrive, maar toch wel een gezonde normale voor een man. Ik had dus ook echt wel dagen dat het hoerenkot erg aanlokkelijk leek, maar ik vond het niet kunnen. Ik was getrouwd. Dan ging ik neit met andere dames slapen. Ik liet me door haar rechtop trekken en glimlachte bij het kusje op mijn neus. ik drukte er zacht een op haar kin. "Met alle liefde." zei ik naar waarheid, hoe moeilijk het soms ook was. Ik pakte haar hand en nam haar mee naar binnen. "Geef me een momentje, liefje. Ik zal het bad klaarmaken." Ik drukte nog een kusje op haar lippen en liep toen snel naar boven. Daar deed ik het bad aan en deed er flink wat heerlijk geurend schuim in. Daarna pakte ik wat waxinelichtjes en verspreidde die door de badkamer en stak ze aan terwijl het bad volliep. Toen die eenmaal vol was deed ik de kraan dicht en keek even naar de sfeervol verlichtte kamer. Ja, dit was goed. "Kom je, schatje?" riep ik omlaat terwijl ik bij de deur op haar wachtte.


    Bowties were never Cooler

    Alexis "Alex" Bianca Payne-Doudan.

    Hij liet zich door haar overeind trekken, glimlachte toen ze een kusje op zijn neus gaf en hij drukte er een op haar kin. "Met alle liefde." Hij pakte de hand van zijn vrouw en nam haar mee naar binnen. "Geef me een momentje, liefje. Ik zal het bad klaarmaken." Hij drukte een kusje op haar lippen en liep toen naar boven.
          Alexis glimlachte naar hem en ging toen naar de keuken, ze bedacht dat ze na het bad een uitgebreide lunch zou maken, of Drake, die tegenwoordig steeds vaker van huis was, zou komen wist ze nog niet, maar ze zou ook voor hem eten klaamaken. Ze zette alvast het benodigde klaar en toen ze Liam's stem hoorde begon ze een beetje zenuwwachtig te worden, ze was als de doods voor water, vroeger had zelfs een bad haar naar het dak gejaagd, nu ging het bad wel, maar iets groters dan dat, ze begon al te trillen als ze eraan dacht. Een warm bad daarintegen kon op zijn tijd nog wel lekker zijn, al was ze meer van het douchen, een bad met Liam daarintegen zou heerlijk zijn. Dat hoopte ze dan.
          Rustig liep ze naar boven, naar de badkamer en glimlachte toen ze de waximlichtjes en het volle bad zag, ja, Liam was echt geweldig.


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ik wist dat Alexis niet zo van water hield, maar meestal als ik een bad maakte voor haar, zeker nu, vond ze dat wel prettig. Toen alle waxinelichtjes stonden en brandden legde ik nog twee handdoeken neer en toen riep ik haar. Ik hoorde haar rustig de trap op komen en deed vast het grote licht uit. Toen ik de glimlach op haar gezicht zag glimlachte ik ook. "Ga jij er vast in? Ik ben er zo." fluisterde ik in haar oor voor ik met een kusje op haar wang richting onze slaapkamer vertrok. Daar pakte ik een boxer voor mij en schoon ondergoed voor haar. Het was toch wel netjes om dat klaar te leggen, al zag ik haar natuurlijk liever zonder. Ik had er nogsteeds hoop in vandaag, maar alles kon ook zo omslaan en dan stond ik straks weer onder de ijskoude douche na dit hopelijk heerlijk warme bad. Daar keek ik dus zeker niet naar uit, maar toch liep het vaak zo af. Toch had ik nog hoop voor vandaag. Tot nu toe leek ze namelijk heel fijn te relaxen onder mijn handen. Nu maar hopen dat deze trend zich door zou zetten en ze straks niet zo maar weer dichtsloeg. Ik begreep het wel en kon ermee omgaan, maar toch was het niet fijn. Toch hield ik dat voor haar achter. Anders ging ze zichzelf straks nog tot dingen dwingen, wat ik echt niet wilde. Ik deed mijn schoenen en sokken vast uit en maakte het bovenste knoopje van mijn overhemd open voor ik terug liep naar de badkamer. "Mag ik erbij komen, Lexi?" vroeg ik met een glimlachje


    Bowties were never Cooler

    Safiya Malik
    'Je bent veels te lief, Draakje, en daar twijfel ik ook niet aan,' zei ik toen de jongen over zijn lippen liet rollen dat hij me beschermde tegen de beesten en sneeuwstormen. Ik boog me voorover, om een zacht kusje tegen zijn wang te drukken en klemde me daarna weer als een koala aan hem vast. 'Je krijg zoveel knuffels als je wilt, dat weet je,' verliet mijn mond en sloeg mijn armen nog steviger om hem heen, als teken dat ik het meende. Iets wat zeker niet onverstandig was door zijn reactie, want ik had geen zin om van de trap te vallen. Niet dat ik eraan twijfelde dat -dat zou gebeuren en dat was ook de reden van mijn volgende reactie. 'Je bent wel mijn gestoord,' fluisterde ik zachtjes in zijn oor. Zo zacht dat het bijna onhoorbaar werd, omdat mijn ouders het niet hoefde te weten. 'En je bedankje krijg je later wel,' voegde ik er nog aan toe, wetende dat het nu niet ging lukken. Zeker niet omdat we al boven aan waren gekomen, dus ook bij mijn ouders. 'Naar de koninklijke, witte slaapkamer, de noordpool is het als bekend, en de locatie erna weet je ook,' antwoordde ik lachend, om mijn kin op zijn schouder te leggen, mijn hoofd tegen de zijne. Ik moest er nog altijd aan wennen dat we nog steeds niet alles konden maken zodra onze ouders erbij waren, maar misschien was dit gedrag nog maar beter ook.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer