• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:44 ]


    Your make-up is terrible

    SherIock schreef:
    Jemig, wat een rottig mens. Ik zag laatst ook al zo'n leuke belediging- Oh ja, Faalhaas. Faalhaas en zweefteef; Mijn woordenschat gaat erop vooruit :Y)

    Faalhaas gebruik ik al jaren though.

    Witchking schreef:
    (...)
    Faalhaas gebruik ik al jaren though.

    Nice, ik las hem laatst ergens, volgens mij was het op Quizlet. Het zou best 'ns kunnen dat ik hem van jou heb.


    Tijd voor koffie.

    the fuck, wil ik hier mijn wachtwoord wijzigen op een site, aanvaard hij gewoon een normale letter van mijn toetsenbord niet. Vreemde site, weer niet raar dat onze school daar mee werkt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kijkt iemand Bates Motel (serie)? Ik wil net beginnen met de serie, maar hoor graag ervaringen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Khaleesi schreef:
    Kijkt iemand Bates Motel (serie)? Ik wil net beginnen met de serie, maar hoor graag ervaringen.


    Nee, maar ik heb er wel positieve dingen over gehoord.


    Your make-up is terrible

    God, ik heb zo'n hekel aan bellen.
    Ik heb een sollicitatiebrief gestuurd per mail naar een bedrijf voor mijn stage voor volgend schooljaar en nu hebben ze mij afgewezen omdat ze geen geschikte stage voor mij hebben daar. En mijn ouders willen nu dat ik naar ze opbel en vraag waarom ze mij niet willen aannemen en dergelijke...
    Echter heb ik echt een soort vrees voor bellen. En ik heb het al uitgesteld naar vandaag want ik moest het eigenlijk gisteren doen, en mijn moeder gaat zo kwaad worden als ik het niet nu doe. Ze begrijpt niet dat ik hier echt zo erg mee zit.

    Leraar tegen leerling die hem knuffelt: 'Keer terug naar de hel, satan'
    Hilarisch. Ik krijg er nog steeds lachstuipen van :'D


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    Leraar tegen leerling die hem knuffelt: 'Keer terug naar de hel, satan'
    Hilarisch. Ik krijg er nog steeds lachstuipen van :'D

    Whut, waarom knuffelde ze(?) hem dan? (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geen idee. Het was 2 jaar geleden op een open dag van het 4e gymnasium (een school in Amsterdam)
    Ik heb nog wel een paar lerearenquotes...


    I dress to kill, but tastefully

    Haha, oké. Nooit meegemaakt, gelukkig, maar tijdens Latijn hebben we wel vaak heeeeel vreemde conversaties. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn latijndocente is zo'n $%#@!&%&*^ onze docent frans is echt geniaal ;)

    'Als je dit huiswerk niet kan maken, heb je een hersentransplantatie nodig.'' -frans
    'Ik hoop dat jullie beter tekenen met tekenen dan hier want dit lijkt nergens op' -science
    'Geen mensen vermoorden met je kont, dat is niet aardig.' -frans
    'Twee dingen in het leven zijn heel belangrijk: slapen en frans-huiswerk maken. en eten. wacht even, dat zijn er drie.'' -frans
    'Ja, iedere ochtend drink ik een toverdrank, als ik dat niet doe, ga ik er uitzien als jullie latijndocente.. En dat wil je niet.'' -nederlands
    'Dit vind ik wel niet zo aardig. Het mag niet gezellig zijn.'' -wiskunde
    'Gansterrrs!' -L.I/ Computerkunde
    'Verder heb ik wel een leven hoor....' -aardrijkskunde
    'Eigenlijk ben je gewoon leerling en moet je gewoon naar mij luisteren. Pech gehad, helaas, zo is het leven.' -grieks

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 16:49 ]


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    Mijn latijndocente is zo'n $%#@!&%&*^ onze docent frans is echt geniaal ;)

    'Als je dit huiswerk niet kan maken, heb je een hersentransplantatie nodig.'' -frans
    'Ik hoop dat jullie beter tekenen met tekenen dan hier want dit lijkt nergens op' -science
    'Geen mensen vermoorden met je kont, dat is niet aardig.' -frans
    'Twee dingen in het leven zijn heel belangrijk: slapen en frans-huiswerk maken. en eten. wacht even, dat zijn er drie.'' -frans
    'Ja, iedere ochtend drink ik een toverdrank, als ik dat niet doe, ga ik er uitzien als jullie latijndocente.. En dat wil je niet.'' -nederlands
    'Dit vind ik wel niet zo aardig. Het mag niet gezellig zijn.'' -wiskunde
    'Gansterrrs!' -L.I/ Computerkunde
    'Verder heb ik wel een leven hoor....' -aardrijkskunde
    'Eigenlijk ben je gewoon leerling en moet je gewoon naar mij luisteren. Pech gehad, helaas, zo is het leven.' -grieks

    Haha, dat zijn geniale uitspraken. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Er zijn er nog meer, maar die ben ik vergeten (Ja, ik weet nog wél dat ze er waren, maar ik ben vergeten hoe ze luidden. Snap je het nog?)
    Goed, even een suffe vraag: hoe maak je zo'n cheerleader-smiley?


    I dress to kill, but tastefully

    Daarvoor moet je GM hebben.


    Your make-up is terrible

    En het is weer eens dodelijk stil op het forum. Where is everyone?