• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hmm, ik wil wel jurylid zijn. Als het kan teminste :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    AgeQuodAgis en Calorae jullie staan erbij!
    Ik vroeg jullie ook even toe als co whriters aan de story

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 15:40 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Kan ik ook meedoen????


    Echte vrienden zie je niet; zij staan achter je.

    oja ik heb nog een vraag, bij de regels staat plagiaat alleen ik weet niet wat dat betekent.
    Sorry klink ik nu heel dom :$


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Rava schreef:
    Kan ik ook meedoen????

    Je staat erbij

    LeChouChou schreef:
    oja ik heb nog een vraag, bij de regels staat plagiaat alleen ik weet niet wat dat betekent.
    Sorry klink ik nu heel dom :$

    plagiaat is het kopiëren van andermans werk


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    omg yeey eindelijk een teken wedstrijd waarbij ik optijd bij ben! Ik zou heeeel graag mee willen doen als dat kan!!
    :) xx

    Yaay, ik wil graag meedoen ^^ Nu wel even de tijd ervoor vinden/vrijmaken, maar dat gaat me vast wel lukken :Y)


    Stenenlikker

    Ik ben heel benieuwd wat het eerste thema is ^^


    You're imperfections makes you beautiful, they make you who you are ~ Demi lovato

    Mag ik meedoen?


    take me back to the basics and the simple life

    Jullie staan allemaal op de lijst ^^
    Het is wachten op nog 1 jurylid en dan kunnen we beginnen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik doe mee c:


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Ik wil wel jureren, maar ik denk niet dat ik er tijd voor zal hebben... ik volg deze wedstrijd wel (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    Ik wil wel jureren, maar ik denk niet dat ik er tijd voor zal hebben... ik volg deze wedstrijd wel (:

    Jammer maar dan wacht ik toch liever op iemand die wel zeker weten tijd heeft ^^ super dat je hem wel volgt!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hmm, not sure.
    Denk dat ik wel mee doe.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Hmm, not sure.
    Denk dat ik wel mee doe.
    Dus moet ik je wel of niet op de lijst zetten?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.