• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mag je alle opdrachten digitaal maken? Dan zou ik eventueel wel tijd kunnen maken en mee kunnen doen, anders niet.
    M'n hoofd staat er echt niet naar om traditioneel te tekenen en om me in alle bochten te moeten wringen om dat voor elkaar te krijgen aangezien ik niks van m'n tekenspullen kan laten liggen.
    Ik kan het beter even op voorhand vragen dan dat ik tijdens de wedstrijd hierdoor moet afhaken ^_^

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 18:05 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Mag je alle opdrachten digitaal maken? Dan zou ik eventueel wel tijd kunnen maken en mee kunnen doen, anders niet.
    M'n hoofd staat er echt niet naar om traditioneel te tekenen en om me in alle bochten te moeten wringen om dat voor elkaar te krijgen aangezien ik niks van m'n tekenspullen kan laten liggen.
    Ik kan het beter even op voorhand vragen dan dat ik tijdens de wedstrijd hierdoor moet afhaken ^_^
    Van mij mag het, eigenlijk wilde ik niets digitaal doen, maar dat was ik vergeten vanaf het begin in de post te zetten =)
    Dus ja je mag het digitaal maken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zou ik mogen jureren? Ik teken graag en het lijkt me erg leuk om te doen!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Pennybags schreef:
    Zou ik mogen jureren? Ik teken graag en het lijkt me erg leuk om te doen!
    Ja hoor ^^ ik zal je erbij zetten


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    -

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 18:39 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De eerste opdracht staat nu online!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ow dat is echt fijn, ontzettend bedankt :3

    En goodie! Een fantasy opdracht :3
    That's gonna be fun, al heb ik nog totaal geen idee wat ik wil gaan doen :'D Ik vind het in ieder geval echt een leuke opdracht!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Kan ik nog meedoen? :3


    help

    Tolkien schreef:
    Kan ik nog meedoen? :3
    jep


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Super leuke opdracht ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Hmmm... zou ik wel een kleine opmerking mogen plaatsen in verband met het jureer gedeelte? Het is aan jezelf wat je doet, en doe je er niks mee, is dat voor mij even goed en het is dus zeker niet als kritiek of gemeen bedoeld of iets dergelijks, gewoon mijn mening die er uiteindelijk toch niet bepaald toe doet aangezien het jouw wedstrijd is. Maar ik zou het toch gewoon graag kwijt willen...

    Zelf ben ik niet zo'n voorstander dat elk jurylid 3 tot 4 personen krijgt toegewezen. Dit om de simpele reden dat ieder lid iets anders jureert, de ene strenger is/ kan zijn met punten geven dan de ander, en daarbij is het ook nog smaak en voorkeur die meespeelt.
    Dit was me al opgevallen bij eerdere wedstrijden en ik zeg er verder dus ook niks van en uiteindelijk begrijp ik ook zeker wel dat het op deze manier voor de juryleden minder werk is, maar zelf ben ik dus wel van mening dat de puntentelling niet helemaal eerlijk verloopt hierdoor...
    Zelf zou ik dan ook eerder voorstellen dat ieder jurylid een bepaald deel beoordeeld van alle inzendingen. Dus de ene beoordeelt bijvoorbeeld de originaliteit, de ander de algemene look, de derde op details en kleurwerk en dan natuurlijk of er zich gehouden is aan de opdracht - en ik weet niet op welke punten je nog meer beoordeeld, maar dat kan je verdelen en combineren.


    Zoals ik al zei, het is jouw wedstrijd en jij moet doen waar je je goed bij voelt en je moet je dus verder ook zeker niks van mijn mening aantrekken, want ik begrijp dus ook zeker wel waarom je voor deze manier kiest (;
    Je moet dus maar gewoon bezien wat je met m'n mening doet. Je hoeft er dus ook zeker geen gehoor aan te geven of jezelf te verantwoorden als je bij je eigen manier blijft, want het is van mijn kant zeker niet de bedoeling om de betweter of iets dergelijks uit te hangen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het is een goede suggestie, echter had ik dit dan van af het begin anders moeten doen. Dus toen ik alles voorbereidde, nu is het echt te veel werk om te veranderen.
    Echter, kijk ik wel alle beoordelingen na. Als ik het ergens niet mee eens ben ga ik in overleg met het jurylid. Uiteindelijk heb ik het laatste woord in de beoordelingen ;)

    p.s. je bent geen betweter, je bent gewoon iemand die een mening neerlegt en daarnaast een goed alternatief! dus nee ik ben blij met je feedback en zal het voor een volgende wedstrijd zeker meenemen!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 19:15 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    Het is een goede suggestie, echter had ik dit dan van af het begin anders moeten doen. Dus toen ik alles voorbereidde, nu is het echt te veel werk om te veranderen.
    Echter, kijk ik wel alle beoordelingen na. Als ik het ergens niet mee eens ben ga ik in overleg met het jurylid. Uiteindelijk heb ik het laatste woord in de beoordelingen ;)

    p.s. je bent geen betweter, je bent gewoon iemand die een mening neerlegt en daarnaast een goed alternatief! dus nee ik ben blij met je feedback en zal het voor een volgende wedstrijd zeker meenemen!

    Ik heb er ook zeker wel het vertrouwen in dat het goed komt (;
    En ik kan er dus ook zeker wel in komen dat het te veel werk is om al die voorbereidingen opnieuw te doen. Ik ben in ieder geval wel blij om te horen dat je m'n mening op prijs stelt (flower)

    En ik ben al een beetje inspi aan het zoeken voor de eerste opdracht, gewoon omdat ik hem echt awesome vind :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik heb er ook zeker wel het vertrouwen in dat het goed komt (;
    En ik kan er dus ook zeker wel in komen dat het te veel werk is om al die voorbereidingen opnieuw te doen. Ik ben in ieder geval wel blij om te horen dat je m'n mening op prijs stelt (flower)

    En ik ben al een beetje inspi aan het zoeken voor de eerste opdracht, gewoon omdat ik hem echt awesome vind :3

    Ik sta altijd wel open voor meningen en suggesties. Zeker wanneer ze zo netjes zijn verwoord als de jouwe ^^

    Ik ben echt ontzettend benieuwd naar ieders creaties!
    En heel erg blij dat jullie de opdracht leuk vinden!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)
    Ik sta altijd wel open voor meningen en suggesties. Zeker wanneer ze zo netjes zijn verwoord als de jouwe ^^

    Ik ben echt ontzettend benieuwd naar ieders creaties!
    En heel erg blij dat jullie de opdracht leuk vinden!

    Meh, ik kom niet verder dan een yeti in een tutu om te tekenen :'D
    Misschien dat ik die 'humorkant' op ga als ik niks beters vind, want het zelf vind ik veel te geweldig, maar ik ben nu eenmaal een meer serieus persoon XD
    Afin, we zullen wel zien wat het gaat worden XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”