• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    wuaaw ik wil ook meedoen als er nog plaats is
    Mischiend at ik het over het hoofd heb gezien, maar hoe moeten we de creaties inleveren?


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    minerva66 schreef:
    wuaaw ik wil ook meedoen als er nog plaats is
    Mischiend at ik het over het hoofd heb gezien, maar hoe moeten we de creaties inleveren?

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    oke jeej ben erbij
    nog een vraagje
    mag het alleen met potlood getekend zijn of moet het ingekleurd zijn?


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    minerva66 schreef:
    oke jeej ben erbij
    nog een vraagje
    mag het alleen met potlood getekend zijn of moet het ingekleurd zijn?

    Zo lang het maar getekend is, denk zelf maar wat mooi is en wat past =)
    Ik kan jou niet verplichten iets in te kleuren, maar als een andere deelnemer iets inlevert wat wel is ingekleurd het zijn dat die deelnemer meer punten ontvangt.
    Maar dat ligt er helemaal aan, of het ook past in de tekening. ect.

    je staat trouwens op de lijst

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 19:31 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)
    Zo lang het maar getekend is, denk zelf maar wat mooi is en wat past =)
    Ik kan jou niet verplichten iets in te kleuren, maar als een andere deelnemer iets inlevert wat wel is ingekleurd het zijn dat die deelnemer meer punten ontvangt.
    Maar dat ligt er helemaal aan, of het ook past in de tekening. ect.

    je staat trouwens op de lijst


    oke dankjewel:) Ik zal eraan denken.


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    minerva66 schreef:
    (...)

    oke dankjewel:) Ik zal eraan denken.
    succes! ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    wauw, vette opdracht ! wel lastig,, aangezien dit al heel veel gedaan is door mensen ;p


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    wauw, vette opdracht ! wel lastig,, aangezien dit al heel veel gedaan is door mensen ;p

    Ik wilde ook wat moeilijker beginnen :P
    Aan de andere kant kan je ook heel veel doen met je eigen creativiteit.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)
    Ik wilde ook wat moeilijker beginnen :P
    Aan de andere kant kan je ook heel veel doen met je eigen creativiteit.


    so true ! daarom vind ik m ook juist vet ;p maar nouja moeilijk omdat er al zoveel ideeën bestaan ook bedoelde ik is het lastig om niet per ongeluk iets te kopieeren,

    maar ik heb al wel wat ideetjes ^^


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Kan ik ALSJEBLIEFT er nog bij :3


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik kan niet tekenen maar ik vind dit soort wedstrijden altijd wel leuk. Ik doe dus ook niet mee. Maar wat dat jureren betreft, je zou je jury kunnen laten rouleren. Een groepje deelnemers heeft dus per opdracht een ander jurylid. Is maar een idee. ^^ Ik ben heel erg benieuwd naar wat mensen hiervan kunnen maken, fantastische eerste opdracht. Ik ben dol op fantasy. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    AnnaxElsa schreef:
    Kan ik ALSJEBLIEFT er nog bij :3
    Je staat erbij


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Huginn schreef:
    (...)Je staat erbij

    Dankje!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Misschien is dit een super domme vraag. Maar we moeten tekenen en jureren???


    Echte vrienden zie je niet; zij staan achter je.

    Rava schreef:
    Misschien is dit een super domme vraag. Maar we moeten tekenen en jureren???
    nee... jij moet tekenen die naam boven het rijtje jureert je


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.