• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Bedankt voor de beoordeling, ondanks dat ik geen hoog cijfer heb :]


    take me back to the basics and the simple life

    Vexatious --> Arquilegia


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Kan ik nu nog om uitstel vragen? ( sorry ik ben vreselijk laat :( ) Ik voel me @$*!# en ik moet nog iets inleveren voor school. Als het niet mag omdat het laat is dan is het mijn eigen schuld en dan snap ik dat. Oké, nou ik hoop dat het mag : ) x

    nuzzlenarry schreef:
    Kan ik nu nog om uitstel vragen? ( sorry ik ben vreselijk laat :( ) Ik voel me @$*!# en ik moet nog iets inleveren voor school. Als het niet mag omdat het laat is dan is het mijn eigen schuld en dan snap ik dat. Oké, nou ik hoop dat het mag : ) x
    Je stond er al bij =) volgens mij had je het al gevraagd.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fafnir schreef:
    (...)Je stond er al bij =) volgens mij had je het al gevraagd.

    Klopt ^^ Vorige bladzijde.
    I'm curious naar de andere werken :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Inspiratie, kom tot mij!
    Meh, ik ben dus nog steeds inspiloos en de tijd werkt ook nog eens ontzettend tegen -.-
    Maar goed, zal wel goed komen, I hope :Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Inspiratie, kom tot mij!
    Meh, ik ben dus nog steeds inspiloos en de tijd werkt ook nog eens ontzettend tegen -.-
    Maar goed, zal wel goed komen, I hope :Y)


    Same here


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik weet niet of het mag, maar ik kan jullie wel wat ideeen geven?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan ik nog meedoen?


    welkome to my garden of fantasy

    sorry mag ik ook uitlstel. Ik heb het zo druk met werk dat ik er niet aan gekomen ben 0m het te maken


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.

    Haha, ik vroeg in die vorige eigenlijk niet om uitstel, maar oke die vraag is nu ook weer beantwoord ;) Dankjewel! Hopelijk krijg ik het af sinds ik druk ben met leren voor de toetsweek volgende week.. :) xx

    Medousa schreef:
    Ik weet niet of het mag, maar ik kan jullie wel wat ideeen geven?

    Het spijt me maar liever niet. Vind ik niet zo eerlijk voor de mensen die nu iets hebben ingeleverd en hard hebben moeten na denken.

    annickemiek schreef:
    Kan ik nog meedoen?

    Nee dat kan niet meer.

    minerva66 schreef:
    sorry mag ik ook uitlstel. Ik heb het zo druk met werk dat ik er niet aan gekomen ben 0m het te maken

    Je staat erbij

    nuzzlenarry schreef:
    Haha, ik vroeg in die vorige eigenlijk niet om uitstel, maar oke die vraag is nu ook weer beantwoord ;) Dankjewel! Hopelijk krijg ik het af sinds ik druk ben met leren voor de toetsweek volgende week.. :) xx

    Succes!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Hier is mijn inzending. Het heeft niet helemaal met de Middeleeuwen te maken, maar ik kampte gewoon met inspiratieloosheid om wat origineels te maken en ik had dit idee nog in mijn hoofd zitten.
    Om er maar weer een verhaaltje aan vast te plakken, zodat het wat meer bij het thema past: In het begin van de Middeleeuwen waren de (restanten van) wegen nog erg onveilig, vanwege rovers en alles. Mijn tekening moet zo'n rover/bandiet voorstellen, die de wegen onveilig maakte. Het hertengewei is trouwens gewoon een masker, maar dat was dus deel van mijn droom.

    Dit idee heb ik trouwens uit een droom, waar zo'n ruiter in voorkwam. Het vreemde is echter dat ik de persoon die het moest voorstellen in mijn droom, veel eerder met zijn beide benen op de grond zie staan met een groot slagzwaard in zijn handen. Hmm, je brein doet vreemde dingen 's nachts, haha.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 21:52 ]


    Stenenlikker

    Ik ben nog altijd inspiloos, is dat niet erg :'D
    En de tijd ga ik ook niet echt hebben, dus ik mag van geluk gaan spreken als ik nog iets van een schets krijg gemaakt :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Het spijt me echt heel erg, maar ik wil me uitschrijven.
    Ik heb nooit inspiratie, en ik stel alles uit. Het is vervelend voor ons allebij als ik er in blijf.
    Sowieso kan ik niet goed tekenen, dus gaat er ook geen concurentie weg.
    Nogmaals sorry, ik snap dat je het telleurstellend vind dat er weer iemand weg gaat.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.