• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb zojuist mijn beoordelingen voor deze ronde afgemaakt. Vanaf morgen ben ik op werkweek naar Israël, dus ik kan (waarschijnlijk) niet online komen. Dus ik wilde even vragen, activeert een ander mijn beoordelingen voor me wanneer de uitslagen bekend worden gemaakt (geen idee of dat is afgesproken, eigenlijk). Daarbij kan ik dus hoogstwaarschijnlijk mijn beoordelingen deze week niet meer toelichten als jullie er vragen over hebben. Hopelijk hebben jullie daar wat begrip voor! (:


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    De eerste opdracht is officieel afgerond.
    Wij van de jury gaan nu beoordelen en verwachten dit zo snel mogelijk af te hebben!

    De 2e opdracht staat online de uiterste inleverdatum is 22-03-2014
    Lever op tijd in en vraag op tijd uitstel!

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 1:44 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Pennybags schreef:
    Ik heb zojuist mijn beoordelingen voor deze ronde afgemaakt. Vanaf morgen ben ik op werkweek naar Israël, dus ik kan (waarschijnlijk) niet online komen. Dus ik wilde even vragen, activeert een ander mijn beoordelingen voor me wanneer de uitslagen bekend worden gemaakt (geen idee of dat is afgesproken, eigenlijk). Daarbij kan ik dus hoogstwaarschijnlijk mijn beoordelingen deze week niet meer toelichten als jullie er vragen over hebben. Hopelijk hebben jullie daar wat begrip voor! (:
    Ik activeer alles wanneer elke beoordeling is gemaakt, de andere jury leden hebben zonet een pbtje ontvangen van mij.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    well yeah, jammer .. ik ben echt gewoon een ramp met deadlines T.T
    maar vooralsnog ;3 vond het wel een leuke opdracht c:
    had een japanse tattoo stijl midgard serpent (Norse mythology)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Deze opdracht is echt awesome! En ik lief de king Arthur Legendes :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oeh me likey de 2e opdracht. Ik ga mijn best doen om er optijd aan te beginnen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind die tekening van NotYourHero echt epic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    Ik vind die tekening van NotYourHero echt epic.


    Thanks !:$, moest iets met mn tijd doen , maarja op een of andere manier weet ik genoeg altijd alles uit te stellen en mis ik nét de deadlines,, you know me
    maar dat is 9 uur aan tekening ff voor de info ;3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    oh en ik ga lekker rebels ook al lig ik er uit , mee blijven doen ^^ deze 2e opdracht is awesome en ik heb al een idee c: (in tegenstelling tot vorige keer)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Misschien een rare vraag, en misschien staat het ergens in de regels maar heb ik er overheen gelezen... is het toegestaan om eerder gemaakte tekeningen in te leveren?

    [ bericht aangepast op 10 maart 2014 - 16:19 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Medousa schreef:
    Ik vind die tekening van NotYourHero echt epic.

    Jaa, vind ik ook!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Einmana schreef:
    Misschien een rare vraag, en misschien staat het ergens in de regels maar heb ik er overheen gelezen... is het toegestaan om eerder gemaakte tekeningen in te leveren?
    nope


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ok, thanks!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wat gaan jullie eigenlijk tekenen? :3 ik ben nieuwsgierig.


    take me back to the basics and the simple life

    Jammer dat Hannibal niets met de Middeleeuwen te maken heeft, anders had ik twee vliegen in één klap :')
    Maar ik weet nog niet precies, denk wel iets met ridders ofzo.


    Stenenlikker