• Toestemming
    Hey Huginn,

    hierbij heb je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes,
    Yoda





    Jury Fafnir:
    - Arquilegia Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Valkyries Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Piaffe Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rawiyah Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Pennybags
    - nuzzlenarry Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014
    - Draconian Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - Enface Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Jury Medousa
    - Einmana Opdracht 1||Opdracht 2
    - Rava Opdracht 1 Uitstel tot 29-03-2014
    - minerva66 Opdracht 1Uitstel tot 29-03-2014

    Gediskwalificeerd:
    - LeChouChou - Plagiaat
    - DiCaprio - uitschrijving
    - Tolkien - uitschrijving
    - NotYourHero - gemiste deadline
    - Curuxa Opdracht 1 - uitschrijving



    De opdrachten

    1e Opdracht, Afgerond
    Voor deze opdracht moeten jullie een fantasywezen (een bestaande, denk aan draken, eenhoorns, zeemeerminnen, ect) nemen en deze op een hele andere wijze tekenen. Dus het standaard beeld veranderen.
    Laat je fantasie de loop!

    Voorbeeld:




    Succes allemaal!

    De opdracht mag ingeleverd worden bij Huginn of in het tekentopic.



    2e Opdracht, Inleveren 22-03-2014 voor 23:59
    Deze opdracht is behoorlijk veelzijdig, ik ben van mening dat elk persoon een hele andere style heeft dus zou ik daarvan meer willen zien. Maar deze opdracht heeft natuurlijk wel een thema. Ik ben geïnspireerd door het aankomende thema van de elf fantasy fair, koning arthur. De opdracht is daarom als volgt:

    Teken iets wat te maken heeft met de middeleeuwse periode. Maar in wat je tekent ben je vrij. Teken een jonkvrouwe, een gebouw, een vecht scene of juist een ridder alleen. Het staat je helemaal vrij wat je tekent, zolang het aansluit bij de middeleeuwse periode!

    Succes allemaal!

    De opdracht mag worden ingeleverd bij Huginn of in het tekentopic.


    Er zullen in totaal 5 opdrachten komen, elke ronde zal 2 weken duren.
    Als je de deadline niet haalt moet je voor de uiterste inleverdatum uitstel aanvragen. Als je uitstel krijgt zal dit 1 week zijn.
    Wanneer je, geen uitstel vraagt word je na de uiterste inleverdatum gediskwalificeerd.


    Regels
    - Pleeg geen plagiaat
    - Houd je aan de opdracht
    - Heb respect voor andermans werk
    - Geen ruzie op wat voor manier ook
    - Vraag op tijd uitstel aan.
    Bij overtreding van de regels volgt diskwalificatie


    Prijzen

    1e Prijs - Een maand lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    2e Prijs - Twee weken lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel
    3e Prijs - Een week lang reclame van een creatie naar keuze op mijn profiel

    Wanneer er een gelijkspel is, zal de plek worden bepaald met nog een opdracht.


    De Story

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 21:33 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mag de ridder ook een vrouw zijn? Though vrouwen geen rol hadden... Ik kan geen mannen tekenen...


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    Mag de ridder ook een vrouw zijn? Though vrouwen geen rol hadden... Ik kan geen mannen tekenen...


    Joan 'd arc? never heard of her ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    (...)

    Joan 'd arc? never heard of her ?

    Nope? Ff opzoeken

    EDIT: Okey, maar mag ik haar dan afbeelden met pijl en boog?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 20:33 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    (...)
    Nope? Ff opzoeken

    Jeanne d'arc *
    You shitting me? o.o I loooove her.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Jeanne d'arc *
    You shitting me? o.o I loooove her.

    Soreeeh
    Ik ben ook nog maar een dommig klein aardappeltje (:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    (...)
    Soreeeh
    Ik ben ook nog maar een dommig klein aardappeltje (:

    Hehehe. Don't mind. Ik vind 't in ieder geval epic dat je haar gaat doen ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jeanne d'arc is goed, maar beperk de fantasy een beetje =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb nog altijd geen inspiratie :'D Maar goed, dat maakt niet uit, want de tijd heb ik er ook nog niet voor gehad XD
    Ik zou dus voor de zekerheid wel maximum uitstel willen, als dat kan...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Voor de belangstellende ^^ ik was ff doelloos aan het doedelen. Hij is niet helemaal correct (verhoudingen en shizzel) maar ik vind hem toch redelijk gelukt. Al had ik geen zin meer in schaduwen enzo.





    Daarnaast kon ik mn goede gum niet vinden T_T, dus had ik een hele oude die vlekte als de motherfucker...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Medousa schreef:
    (...)
    Jeanne d'arc *
    You shitting me? o.o I loooove her.


    oeps omg! >_<
    het is idd Joan of Arc (jeanne d'arc) my fail, again


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Jeanne d'Arc is awesome! Daarom had ik r ook als username. Maar dat kwam ook door de boekenserie de Geheimen van de Onsterfelijke Nicolas Flamel, waar ze in voor komt (er komen ook allemaal awesome goden en godinnen in voor). Die serie moet je echt lezen.
    Anyway, Jeanne d'Arc was een ridder geval, dus had ze als wapen een zwaard. Je zou wel een ander vrouwtje met pijl en boog kunnen tekenen. Er waren heus vrouwen die zich als man voordeden.

    Ik denk dat ik een heksenverbranding ga tekenen ofzo.
    Moet het eigenlijk middeleeuwen in Europa zijn? Of kan het ook ergens anders?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eindelijk! Ik heb er echt uren aan gewerkt, vooral de digitale edit was een ramp, maar hij is af!

    Ik heb voor monnik gespeeld en ook meteen voor het eerst een serieuze poging tot kalligrafie gedaan. De tekst staat in Jesaja 40:31, ik heb voor de tekst de Delftse Bijbelvertaling uit 1477 (Een middeleeuwse vertaling dus) gebruikt. In de NBV staat:

    ''Maar wie hoopt op de HEER krijgt nieuwe kracht:
    hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar,
    hij loopt, maar wordt niet moe,
    hij rent, maar raakt niet uitgeput.''

    Referenties die ik heb gebruikt kan je hier , hier en hier vinden.



    En voor linkje: klik!

    En nu ga ik echt slapen hoor!

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 0:18 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik vraag maar alvast om uitstel, want komende week gaat een drukke week worden, dus ik ben bang dat ik dan niet aan tekenen ga toekomen.


    Stenenlikker

    Rawiyah schreef:
    Jeanne d'Arc is awesome! Daarom had ik r ook als username. Maar dat kwam ook door de boekenserie de Geheimen van de Onsterfelijke Nicolas Flamel, waar ze in voor komt (er komen ook allemaal awesome goden en godinnen in voor). Die serie moet je echt lezen.
    Anyway, Jeanne d'Arc was een ridder geval, dus had ze als wapen een zwaard. Je zou wel een ander vrouwtje met pijl en boog kunnen tekenen. Er waren heus vrouwen die zich als man voordeden.

    Ik denk dat ik een heksenverbranding ga tekenen ofzo.
    Moet het eigenlijk middeleeuwen in Europa zijn? Of kan het ook ergens anders?
    middeleeuwen =) ik heb geen plaats genoemd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    Mijn inzending! Het is een middeleeuwse jurk :3


    take me back to the basics and the simple life