• Ik heb echt een probleem, mijn 'thuislaptop', is inmiddels aardig oud en ik gooi hem het liefst kapot tegen de muur. Het rotding valt om de minuut uit en raakt ontzettend snel oververhit. Mijn 'schoollaptop' is na een jaar ook al ontzettend traag en het duurt drie kwartier eer dat deze fatsoenlijk is opgestart. Deze werkt nog wel goed voor de rest en ik wil hem verkopen als ik er een nieuw bestuurssysteem heb opgezet. Voor mij is hij gewoon te klein omdat ik er teveel mee moet doen. Ik kan voor een paar weken wel mijn tablet gebruiken, maar het is niet handig. Maar ik heb dus niet veel geld aangezien ik een student ben, ik betaal mijn verzekeringen en schoolgeld, maar ik hou weinig in de maand over, laat staan om te sparen. Werk zoeken doe ik al, maar het heeft tot nu toe geen vruchten afgeworpen. Nu heb ik dus een nieuwe laptop nodig, het liefste voor zowel thuis als op school. Ik heb tot nu toe 200 euro op mijn spaarrekening en mijn ouders zijn wel bereid om bij te betalen, maar ook niet het hele ding. Dus nu is mijn vraag aan jullie, weten jullie voor mij een laptop die geschikt is voor zowel thuis als op school (Hij moet dus niet te zwaar zijn, en niet te klein.) voor een fatsoenlijke prijs?
    Jullie zouden me echt uit de brand helpen aangezien ik langzamerhand depressief wordt van beide laptops. Alvast bedankt!

    Oh misschien ook wel handig, Chromebooks zijn wel goed en goedkoop maar mijn school ondersteunt het systeem niet dus dat gaat helaas niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zou de aanbiedingen bij de media markt in de gaten houden. Heb mijn laptop voor 300/400 (weet het precieze bedrag niet meer) euro gekocht en doet het prima. (Is trouwens een compac)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Is het niet gewoon een idee om van alles op je laptop een back-up te maken en hem dan terug te zetten op fabrieksinstellingen? Dan je spullen er weer op (ook eens uitzoeken haha, kan ook wat schelen) en kijken of hij sneller is.


    Your make-up is terrible

    Ik heb een sony vaio, was 600 euro, maar van deze laptop wordt je echt gelukkig en gaat ook lang mee. Ik noem hem altijd de macbook onder de windows computers.


    ©1998

    Assassin schreef:
    Is het niet gewoon een idee om van alles op je laptop een back-up te maken en hem dan terug te zetten op fabrieksinstellingen? Dan je spullen er weer op (ook eens uitzoeken haha, kan ook wat schelen) en kijken of hij sneller is.


    Op mijn mini laptop heb ik nooit wat gedownload alleen Word geïnstalleerd en toen deed hij het ook gewoon, dus daar staan alleen wat aantekeningen op. En bij mijn grote laptop heb ik dat al gedaan, uitgesorteerd en op een stick gezet, en helemaal gereboot. Het ligt gewoon aan dat pokkending.
    Weet je goeie laptops? D:
    @ Phallon; Ik wil wel aanbiedingen in de gaten houden maar zoals ik zei heb ik een paar weken, en ik betwijfel of er dan al aanbiedingen zijn voor laptops die geschikt zijn voor mij.
    @ Alpha; Ik heb niet bepaald goede ervaringen met Vaio's, plus ze zijn te zwaar en voor wat ik ermee heb meegemaakt vind ik ze te duur voor die ondingen.

    Ik zoek dus dingen als Acer en Asus.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 15:29 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Op mijn mini laptop heb ik nooit wat gedownload alleen Word geïnstalleerd en toen deed hij het ook gewoon, dus daar staan alleen wat aantekeningen op. En bij mijn grote laptop heb ik dat al gedaan, uitgesorteerd en op een stick gezet, en helemaal gereboot. Het ligt gewoon aan dat pokkending.
    Weet je goeie laptops? D:
    @ Phallon; Ik wil wel aanbiedingen in de gaten houden maar zoals ik zei heb ik een paar weken, en ik betwijfel of er dan al aanbiedingen zijn voor laptops die geschikt zijn voor mij.
    @ Alpha; Ik heb niet bepaald goede ervaringen met Vaio's, plus ze zijn te zwaar en voor wat ik ermee heb meegemaakt vind ik ze te duur voor die ondingen.

    Ik zoek dus dingen als Acer en Asus.


    Neem dan een Acer, Asus is echt een slecht merk. Ik heb trouwens nog nooit iemand gehoord die niet blij was met zijn Vaio, bovendien is die van mij helemaal niet zwaar, maar dat zijn mijn ervaringen.


    ©1998

    AIpha schreef:
    (...)

    Neem dan een Acer, Asus is echt een slecht merk. Ik heb trouwens nog nooit iemand gehoord die niet blij was met zijn Vaio, bovendien is die van mij helemaal niet zwaar, maar dat zijn mijn ervaringen.


    Sorry, met het gewicht was ik even in de war. Maar buiten dat ik geen goede ervaringen mee heb, kon ik er ook niet genoeg mee voor wat ik thuis doe, zeg maar.
    En ik denk ook dat het een Acer wordt, misschien een Toshiba, maar ik kijk nog wel
    Toch bedankt voor je hulp! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik zal een Acer nemen als ik jou was. Of een Dell, maar niet de touchscreen, die ding is echt zo'n rotproduct.


    -

    Herrera schreef:
    Ik zal een Acer nemen als ik jou was. Of een Dell, maar niet de touchscreen, die ding is echt zo'n rotproduct.


    Touch was ik sowieso niet van plan, haha, denk dat het inderdaad een Acer gaat worden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ga naar de Media Markt, daar hebben ze zo'n actie dat laptops 300 of 400 euro zijn


    Edit: ik heb zelf trouwens een Samsung Ativ nogwattes, hij werkt super goed, is binnen 8 seconden volledig opgestart en heeft Windows 8.1, super fijn ding, ik kan hem wel aanraden (hij is ook niet te groot, volgens mij 11 inch) maar hij valt helaas wel buiten je budget denk ik, hij was zo'n €750

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 15:52 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vincie schreef:
    Ga naar de Media Markt, daar hebben ze zo'n actie dat laptops 300 of 400 euro zijn


    Bij Saturn ook zag ik net! (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb een Asus laptop die al 4 jaar oud is en hij doet het nog steeds prima.=) Hij was maximaal 700 euro maar ik denk dat hij onderhand wel in prijs is gezakt omdat er nieuwe laptops op de markt zijn gekomen. Het is trouwens ook gewoon een normaal formaat en de enige kuren die ik heb is dat de accu vrij snel kapot was, maar dat kwam omdat ik hem altijd aan de lader had, voor de rest is hij aardig snel, opstarten duurt hooguit drie minuten.


    You were born original, don't die as a copy.

    Phallon schreef:
    Ik zou de aanbiedingen bij de media markt in de gaten houden. Heb mijn laptop voor 300/400 (weet het precieze bedrag niet meer) euro gekocht en doet het prima. (Is trouwens een compac)


    Dat kan best, maar meestal zitten er niet al te goede dingen in dan. (cat)


    Your make-up is terrible

    Mijn Asus was behoorlijk prijzig, maar ik heb hem nu al 3 jaar en hij is nog net zo snel als toen ik hem kreeg.
    Zoals hier boven ook al ergens staat, goed de mediamarkt in de gaten houden op aanbiedingen.

    EDIT: Saturn en Kijkshop hebben soms ook wel goede laptops voor een lage prijs

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 19:52 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    Koop een Acer! Ik had precies hetzelfde probleem, mijn laptop was ontzettend sloom en viel al na een half uurtje uit omdat hij oververhit was. Toen heb ik voor ongeveer 300 euro een Acer gekocht en die is prima.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    hummm ik heb een tablet van Microsoft een Surface om precies te zijn,- en je kan hier alles mee doen zoals wat je met een laptop kan.
    Hij heeft alleen geen dvd ingang, en voor zover ik weet ook geen ingang voor SD kaartjes.
    Maar hij is klein en makkelijk mee te nemen voor school, er staat als je hem koopt al een Microsoft pakket op.
    Dus geschikt voor studenten.

    Ik heb hem bij de media markt gekocht voor 395 of 495 euro dat weet ik niet meer precies.
    Je moet er alleen wel een toetsenbord van 99 euro bij kopen

    Edit: laat maar nu ik je verhaal overlees zie ik dat je echt een laptop zoekt :Y)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:00 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about