• Ik heb echt een probleem, mijn 'thuislaptop', is inmiddels aardig oud en ik gooi hem het liefst kapot tegen de muur. Het rotding valt om de minuut uit en raakt ontzettend snel oververhit. Mijn 'schoollaptop' is na een jaar ook al ontzettend traag en het duurt drie kwartier eer dat deze fatsoenlijk is opgestart. Deze werkt nog wel goed voor de rest en ik wil hem verkopen als ik er een nieuw bestuurssysteem heb opgezet. Voor mij is hij gewoon te klein omdat ik er teveel mee moet doen. Ik kan voor een paar weken wel mijn tablet gebruiken, maar het is niet handig. Maar ik heb dus niet veel geld aangezien ik een student ben, ik betaal mijn verzekeringen en schoolgeld, maar ik hou weinig in de maand over, laat staan om te sparen. Werk zoeken doe ik al, maar het heeft tot nu toe geen vruchten afgeworpen. Nu heb ik dus een nieuwe laptop nodig, het liefste voor zowel thuis als op school. Ik heb tot nu toe 200 euro op mijn spaarrekening en mijn ouders zijn wel bereid om bij te betalen, maar ook niet het hele ding. Dus nu is mijn vraag aan jullie, weten jullie voor mij een laptop die geschikt is voor zowel thuis als op school (Hij moet dus niet te zwaar zijn, en niet te klein.) voor een fatsoenlijke prijs?
    Jullie zouden me echt uit de brand helpen aangezien ik langzamerhand depressief wordt van beide laptops. Alvast bedankt!

    Oh misschien ook wel handig, Chromebooks zijn wel goed en goedkoop maar mijn school ondersteunt het systeem niet dus dat gaat helaas niet.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Zoals al eerder genoemd aanbiedingen in de gaten houden een vriendin van mij kocht een Laptop met 50% korting die ging van 800 naar 400 euro. Maar voor de rest zit ik ook nog voorlopig met de meest slechte computer die ik ooit gehad heb opgescheept. Dus ik ben niet de beste in deze dingen.

    Edit: O, ja je zou het bij een bedrijf kunnen kijken. Mijn vader werkt bij een bedrijf dat in computers handelt (en andere electronica) en die hebben vaak over dit kan ik dat voor veel minder aanschaffen, maar werkt wel als je de juiste mensen kent (; (o god dat klinkt raar.)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 20:11 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''