• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Feaser schreef:
    Waar praten we over o.O




    Hahaha over het vrouw zijn, over de rode feestweek van de maand ect x)

    Goed, wie kan ik beschrijven in mijn volgende post?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Goed, wie kan ik beschrijven in mijn volgende post?


    Je mag wel Evangelia maar ik weet niet of je dat wel wil 8]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Chiroptera schreef:
    Goed, wie kan ik beschrijven in mijn volgende post?


    Audrick of Sky heb ik nog in de aanbieding.


    Happy Birthday my Potter!

    Philip mag ook altijd (:

    Calorae schreef:
    (...)
    Je mag wel Evangelia maar ik weet niet of je dat wel wil 8]

    Haha hoezo zou ik dat niet willen? :p. Goed, dan ga ik even kijken waar je personage is en dan stuur ik haar daar naartoe :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er iemand die met Audrick of Sky wilt praten vandaag of morgen? Want anders stuur ik ze alvast naar de eetzaal en laat ik ze wel wat tegen elkaar of verzonnen personen zeggen :')

    Iedereen heeft tot en met morgen om aan te komen. Anders moet de aankomst in de post die ze naar de eetzaal leidt of zijn ze gewoon wat aan de late kant!


    Happy Birthday my Potter!

    Guys ik heb problemen met mijn laptop en als het goed is word dat vandaag opgelost


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    XLaheyX schreef:
    Guys ik heb problemen met mijn laptop en als het goed is word dat vandaag opgelost

    Ik wacht nog even je post af tot vanavond, om evt nog een laatste keer te reageren, maar in m'n volgende post gaat Lexi dus wel verder naar haar slaapkamer en daarna naar de eetzaal ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik schrijft me uit. Sorry!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Ik schrijft me uit. Sorry!


    Oké, jammer :c

    De dochter van Poseidon staat (na overleg) nu gereserveerd voor BarnOwl ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik wacht nog even je post af tot vanavond, om evt nog een laatste keer te reageren, maar in m'n volgende post gaat Lexi dus wel verder naar haar slaapkamer en daarna naar de eetzaal ^_^


    ik heb nu weer internet (geen idee voor hoe lang dus ik maak even een post snel. En anders verzin je maar iets hoe ze reageert mag van mij


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    dus.... avond eten tijd?

    WenseKronik schreef:
    dus.... avond eten tijd?


    Tja, denk het zomaar wel. Ik ga even een post maken voor Sky en Audrick en daarna komt er een aankondiging dat het diner begint en iedereen geacht wordt naar de eetzaal te komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Voor de mensen die behoefte hebben aan een gesprekspartner tijdens het avondeten, jullie zijn welkom om bij Sky of Audrick te gaan zitten. Ze bijten niet...


    Happy Birthday my Potter!