• Je mag hier alles kwijt wat je kwijt wil. Ga dus niet teveel offtopic in het speeltopic aub c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ja, ik ken het gevoel (mijn WisB is dramatisch). Mijn tip is een goed boek of een goede film met een grote reep chocolade c; En daarna fijn verder met al die andere toetsen :p


    haha chocola!
    (Net nu ik tegen mezelf heb gezegd dat het niet mag, maar er ligt nog een halve reep in de kast ;o)

    Ik zie nu ook dat mannetje uit sponsbob voor me... chocolaaaaaaa *internal scream*

    ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Castor schreef:
    Wat Jafar zegt: chocolade. Want chocolade helpt altijd. (':


    En wat als je geen chocolade lust/mag ?(cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    En wat als je geen chocolade lust/mag ?(cat)


    Ik wist dat iemand dat zou gaan zeggen. Correctie: chocolade helpt bijna altijd.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 20:34 ]

    Castor schreef:
    (...)

    Correctie: chocolade helpt bijna altijd.


    Ah, veel beter :'] Sorry kon die vraag gewoon niet laten :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Ah, veel beter :'] Sorry kon die vraag gewoon niet laten :'D


    Haha, toen ik het schreef dacht ik al dat iemand dat zou gaan vragen. (':

    In elk geval werkt het voor mij uitstekend ^-^


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Calorae schreef:
    (...)

    Ik vind hoe je haar neerzet zo leuk :3 En ja ze is geweldig.

    Hehe, oké. Thanks ^^ Hoezo eigenlijk zo'n pijn dan? ;o.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Calorae schreef:
    (...)

    En wat als je geen chocolade lust/mag ?(cat)


    ik mag het helaas niet hebben, maar het is zo verdomt lekker xD


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Hehe, oké. Thanks ^^ Hoezo eigenlijk zo'n pijn dan? ;o.


    Huh wiedewat waar? :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)
    Huh wiedewat waar? :'D

    Jij schreef iets met vergaan van de pijn en over de grond kruipen. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Jij schreef iets met vergaan van de pijn en over de grond kruipen. :'D


    Ow :'} als ik mijn periode heb dan ben ik echt doodziek. :'] -en tja ik heb dus momenteel mijn periode- en als ik dan in mijn bed lig en iemand die mij stoort of aanraakt vliegt door het raam (cat) Maar mijn moeder had het ook en mijn oma had ook hetzelfde. Het zit in de familie :'D Maar erg leuk is het niet (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Calorae schreef:
    (...)

    Ow :'} als ik mijn periode heb dan ben ik echt doodziek. :'] -en tja ik heb dus momenteel mijn periode- en als ik dan in mijn bed lig en iemand die mij stoort of aanraakt vliegt door het raam (cat) Maar mijn moeder had het ook en mijn oma had ook hetzelfde. Het zit in de familie :'D Maar erg leuk is het niet (cat)


    Ah, naar. Ik crepeer altijd van de buikpijn, waar ik ondertussen redelijk goed mee om kan gaan, maar verder heb ik gelukkig niks. Slik jij dan ook de pil door, zodat je maar eens in de zeven weken de feestweek hebt? (als je dat niet doet, raad ik je aan dat met je huisarts te bespreken. Het is heel handig als je het mij vraagt)


    Happy Birthday my Potter!

    Calorae schreef:
    (...)

    Ow :'} als ik mijn periode heb dan ben ik echt doodziek. :'] -en tja ik heb dus momenteel mijn periode- en als ik dan in mijn bed lig en iemand die mij stoort of aanraakt vliegt door het raam (cat) Maar mijn moeder had het ook en mijn oma had ook hetzelfde. Het zit in de familie :'D Maar erg leuk is het niet (cat)

    I know the feeling op het moment (cat)
    Ik zit dus echt op iedereen te vitten en heb pijnen tot en met.
    Maar goed, bij mij is het niet zozeer een 'gewoonte', gelukkig. Ik heb 5 jaar lang een spiraaltje gehad, en heb dus ook 5 jaar lang geen menstruatie en die shitzooi gehad... en gezien dat dat kreng er sinds vorige week uit is, moet ik dus voor het eerst in 5 jaar tijd een bloeding krijgen, al de shizzleshit die eraan vast hangt van buien en pijn. Niet bepaald een pretje, i can tell you that :'D
    Maar goed, maandstonden zijn hoe dan ook een bitch :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Waar praten we over o.O


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Calorae schreef:
    (...)

    Ow :'} als ik mijn periode heb dan ben ik echt doodziek. :'] -en tja ik heb dus momenteel mijn periode- en als ik dan in mijn bed lig en iemand die mij stoort of aanraakt vliegt door het raam (cat) Maar mijn moeder had het ook en mijn oma had ook hetzelfde. Het zit in de familie :'D Maar erg leuk is het niet (cat)

    Hahaha. :x Ooh zo! Lolol. Ik snap 'm al. Nou, dan heb ik nog geluk dat ik er niet zó'n erge last van heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.