• Ik ben echt enorm laat met mijn beugel en heb hem nu ongeveer 10 dagen, maar mijn achterste blokje doet nog steeds pijn waardoor er blaren in mijn mond komen..

    Had dit ook bij de andere kant, die draad is afgeknipt, maar ik zou liever niet weer naar de tandarts willen om te klagen :$

    Wie heeft tips?


    I will always strive to live within the light.

    Cassia schreef:
    Heb je geen was meegekregen?
    Ik weet nog toen ik mijn beugel had, dat mijn orthodont me was had gegeven om over mijn beugel te plakken op de plaatsen waar ik zulke blaren/aften kreeg.
    Persoonlijk heb ik het nooit gebruikt aangezien ik het maar niets vond, dus ik weet ook niet goed of het ook helpt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Orenda schreef:
    Wauw, nu begin ik me echt af te vragen of het 'wax' of 'was' is. Ik dacht wax, maar ja, never mind. :'D


    Wax is om je benen mee te harsen, was is om je beugel mee af te plakken. En dit is gelukkig niet hetzelfde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Wax is om je benen mee te harsen, was is om je beugel mee af te plakken. En dit is gelukkig niet hetzelfde.


    Je moet het ook zeker niet gebruiken voor het zelfde, eerst je benen waxen, en dat die strip in je mond stoppen xD


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Elke nacht voordat je gaat slapen, moet je was op de plekken leggen waar het zeer doet.
    Ik heb zelfs nog steeds littekens aan de binnenkant van mijn onderlip die mijn blokbeugel én slotjes hebben aangericht.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik kwam nog even melden dat ik een afspraak heb gemaakt, en de draad inderdaad te lang was. Nu heb ik er (gelukkig) geen last meer van :D


    I will always strive to live within the light.