• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan. Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid. Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard. De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven. Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten. Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn. Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten. Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water. Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier

    Personages

    Allie - 23 - zeemeermin [Alicia]
    Athiabbe Duskfury - 21- halfwolf [Alicia]
    Baiel - 23 - nereïde [Marjanne]
    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens [Marjanne]
    Cordelia Duskfury-Grecia - 22 - zeemeermin [Rosanne]
    Emily Grecia - 23 - zeemeermin [Marjanne]
    Enaid - 97 - ederos [Alicia]
    Erich Yaroslav – vampierachtige [Natas]
    Ferapyle - ? - sater [Natas]
    Glaie - ? - nereïde [Marjanne]
    Gyab Duskfury - 20 - halfwolf [Alicia]
    Haliae – 10 – geest [Marjanne]
    Javelin Ash - 21 - halfwolf [Marjanne]
    John ? - ? - mens [Marjanne]
    Kato Duskfury - 23 - halfwolf [Alicia]
    Leona - 27 - trol [Natas]
    Liae - 0 - halfwolf/meermin [Alicia/Rosanne]
    Limany Redfinder - 23 - halfwolf [Alicia]
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde [Marjanne]
    Masrl – 28 – Peregrinus [Marjanne]
    Meller Wartons - 14 - mensee [Marjanne]
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens [Natas]
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter [Alicia]
    Nykin Duskfury - 1 - halfwolf/meermin [Alicia/Rosanne]
    Oliver May - 24 - mendax [Marjanne]
    Pagelino Duskfury - 13 - halfwolf [Alicia]
    Patja Duskfury - 10 - halfwolf [Alicia]
    Peikka - 31/32/33 - follet [Alicia]
    Prahi - 29 - Syrene [Alicia]
    Qako Duskfury - 27 - halfwolf [Alicia]
    Russel Wartons - 22 - mensee [Marjanne]
    Rodey Diablo - 23 - bosduivel [Alicia]
    Satyr - 21 - sater [Natas]
    Stimpy - 1 - eekhoorn [Rosanne]
    Tari - 19 - elf [Marjanne]
    Venomis - 24 - dracaena [Natas]
    Weather - 20 - Treeture [Marjanne]
    Wyatt - 24 - waternimf [Alicia]
    Yati Stormghost - 23 - halfwolf [Alicia]
    Zipp - 4- bosduivel [Alicia]

    Overig Jill - 22 - mendax [Rosanne]


    Vorige schrijftopics: 1, 2, 3, 4

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 21:29 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Cordelia knikte. 'Ja, hij had eigenlijk alleen afgesproken met zijn collega's. Qako en Yati, later zijn de anderen er bij gekomen.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Oh, een mannenavondje dus,' grinnikte Emily. 'Zouden wij ook eens moeten doen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Laten we dan maar uitchecken,' zei hij. 'Nu kan het nog.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Winnie knikte en vloog Wyatt om de hals toen ze op stonden. 'Dank je Wyatt. Dat je me mee neemt. Het betekent heel veel voor me.'

    --

    Cordelia knikte grijnzend. 'Ja, dat zou gezellig zijn.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily klom iets meer overeind. 'Ik meen het, dat moeten we doen!' Ze begon met de hand waarin ze Liae niet vast had te tellen. 'Athi, jij, ik, Limany, we kunnen Javelin uitnodigen, Ariana...' Ze keek op. 'Vergeet ik iemand?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia vond het maar niets dat ze Limany ook wilde uitnodigen. Moest ze gezellig gaan zitten doen met haar?
    'We zouden Michelle kunnen vragen. Ze werkt in de bibliotheek, ze is heel aardig.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Prima, vragen we Michelle ook!' Ze grijnsde breed. 'Dan moeten we even een datum plannen en ik moet het wel van tevoren weten, want anders wil Baiel me vast niet laten gaan.' Ze legde Liae voorzichtig weer terug in de wieg.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia knikte. 'Dat is wel handig ja, want Kato heeft ook vaak avonddienst.' Dan moest het maar op een avond waar hij vrij was.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'En anders kan Meller vast wel oppassen!' Het was een verstandig meisje. 'We moeten maar meteen een datum plannen!'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Cordelia knikte, al was het net zo handig als Kato er gewoon zou zijn. 'Misschien moeten we eerst maar vragen of iedereen er voor in is? En wanneer ze 's avonds tijd hebben?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Wyatt grinnikte en kuste haar kruin.
    'Hoe -eh - hoe ben je van plan te reizen?' wilde hij weten zodra ze naar de receptie liepen. 'Ik neem aan dat je niet onder water kunt ademen.'
    Zelf was hij van plan geweest om gewoon weer terug te zwemmen, maar dat was voor Winnie niet haalbaar. Hij vond het niet erg, omdat hij geen zin had om die hele afstand in zijn eentje af te leggen, maar het reizen via de mensenwereld zou lastig worden.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik kan met je mee reizen. Jij zwemt, ik vlieg er boven,' zei ze opgewekt. 'Al wordt dat wel uitkijken, het is niet de bedoeling dat iemand me ziet.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Wyatt haalde zijn schouders op. Als ze dat vaker deed, vertrouwde hij erop dat ze wist wat ze deed.
    'Goed.'
    Ze pakten vlug hun spullen in en checkten uit.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik heb wel regelmatig pauzes nodig,' zei Winnie, toen ze naar buiten liepen. Ze legde haar tas om haar schouder. 'Ik kan niet langer dan een paar uur vliegen. Hoe ver is Hawaï eigenlijk? De reis?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nou, dat kunnen we maar beter zo snel mogelijk checken, dan!' Emily knipoogde. 'Heb je nu even de tijd?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain