• We are the champions, my friend
    and we'll keep on fighting
    till the end
    We are the champions
    We are the champions
    No time for losers
    'Cause We are the champions
    Of the world


    - we are the champions, Queen



    Ergens in deze wereld is een plekje, met diverse jonge atleten. Junioren ook wel genoemd. Diverse kinderen van 15 tot 20, die uitblinken in die ene sport.
    Elk kind apart is uit huis weggerukt om te trainen, trainen en nog meer trainen. School? Daar heb je geen tijd voor. Vrienden? Die heb je niet nodig, enkel je traingenoten. Uitgaan? Ben jij gek straks krijg je een blessure en ben je niet fit de volgende dag.
    Nee, het geen wat voorop staat is trainen in de sport waarin jij uitblinkt, wedstrijden winnen. Maak je land trots, en laat iedereen zien dat jij het persoon bent dat jou land verdedigd tegenover de anderen.
    Niet iedereen zal hier vrijwillig zitten, ja sommige zullen ervoor kiezen om dit te doen, maar anderen zijn gedwongen bezig, je hebt het talent, dus gebruik het, Verspil het niet, laat zien dat jij een betere bent.


    Het gaat dus kort gezegd om een, nog onbepaald aantal, kinderen tussen de 15 en 20 jaar die zijn gezien tijdens het beoefenen van hun sport. Deze kinderen hebben 3 dagen gehad, om hun spullen te pakken, afscheid te nemen en te verhuizen naar deze plek,

    het gebouw zelf en de omgeving bevatten alle faciliteiten die je nodig zult hebben om jou sport te beoefenen.


    Ik heb geen limiet in personage's maar zorg er alsjeblieft een beetje voor dat jongens/meisjes gelijk blijven :)
    max 4 personage's per persoon
    Maar zorg dan ook dat je dit aankunt zonder ze te verwaarlozen

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    - Liefde ruzie drama, alles mag zolang het maar tussen de personages blijft een geen ruzie onderling
    -Géén ruzie in deze RPG!


    wat wil ik zoiezo weten bij je personage?

    Nou, iig welke sport hij/ zij beoefent. Maakt niet uit wat, als is het tapdancen, er zijn ook meerdere personen bij 1 sport mogelijk, van mijn part gaan we allemaal rondjes schaatsen...
    In elke sport kun je immers uitblinken :)


    leiding
    John Smith patoloog
    Emma Jane Gibbs - abbysciuto

    Meisjes stop op de meisjes!
    - Laurinda Pearl Appelboompje
    -Abigail Pierce Appelboompje
    -Dena Fields Patoloog
    -Vanilla GrayPatoloog
    -Olivia "Liv" Elena O'Connor annexelsa
    -Audrey Gwendolyn Henderson rawiyah
    - Dahlia Sijnders 220912



    Jongens
    -Jeremy Devoné Appelboompje
    -Ethan Brooks Patoloog
    -Timothy Hale Abbysciuto
    - Jackson Rigsby abbysciuto
    -Jayden Sam Footter Kathe
    -Jason Danny Jones Rayhi


    have fun :)





    Het idee is een beetje gebasseerd uit het gedrild sporten in sommige landen, maar wat fantasie, omgooien en wegwerpen van de realiteit gooide dit eruit

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 16:46 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mag ik een meisje reserveren?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    kathe schreef:
    geslacht mannelijk
    naam Jayden Sam Footter - beter bekend als Jay
    sport BMX - fietscross - stunten
    leeftijd 17
    uiterlijk Jayden heeft donkerblond haar, blauwgrijze ogen en is ongeveer 1 meter 80 lang . Hij is ietsjes getint, hij wordt snel bruin van de zon en houd deze bruinheid lang op zijn lijf ;3 (zie foto bij foto's in spoiler) Hij draagt tijdens het fietsen natuurlijk een speciaal pak met helm en handschoenen, maar in zijn vrije tijd, vooral joggingbroeken en shirts, of truien. Nogal relaxte kleren. Hij draagt ook veel petjes en vesten. Hij is ook schoenengek.
    innerlijk en historie Jayden is een doorzetter en is zo ook aan de top gekomen. Sinds hij kan fietsen, doet hij ook aan BMX. Hij heeft nooit getwijfeld aan zijn sport en doet er alles voor. Hij is internationaal bekend geweest als klein kind toen hij voor de eerste keer mee deed aan een wedstrijd in het buitenland. Deze bekendheid zette verder niet door. Jayden leeft bijna alleen maar voor zijn fiets. ( zijn nummer is 477)
    Jayden kan echt heel erg lui zijn en slaapt ook best graag, maar zodra het op sporten aan komt, is hij ultrafanatiek! Hij is altijd nieuwsgierig naar nieuwe sporten en dingen ontdekken. Hij probeert van alles en heeft dan ook veel schrammen en blauwe plekken, toch laat hij zich niet kennen en traint altijd door. Zijn sport kost klauwen met geld en dat wordt allemaal betaald door zijn vader. Zijn moeder vond deze sport altijd al een beetje engig.
    Hij kan erg flirterig zijn maar interesseert zich eigenlijk alleen voor meisjes, als zij zijn fiets bewondert of zijn kunnen. Hij is in dat opzicht een beetje te gehecht aan zijn fietsen. Het is een sociale jongen en haalde vroeger al net zoveel kattenkwaad uit als nu. Hij is erg gevat en lacht bijna altijd.
    extra Hij is erg atletisch aangelegd en kan naast BMX'en ook hard rennen en is best wel lenig.
    foto's





    voor meer foto's pb me (: of vraag er naar xD




    Ben jij dat op die foto's?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 20:44 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Mamo schreef:
    Mag ik een meisje reserveren?



    staat erbij


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    AbbySciuto schreef:
    (...)


    Ben jij dat op die foto's?



    Hahah nee, ik ben het meisje op mijn profielfoto (:

    Dit is mijn broer :'D


    Go Dutch.

    kathe schreef:
    (...)


    Hahah nee, ik ben het meisje op mijn profielfoto (:

    Dit is mijn broer :'D


    Leuk!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Naam: Elle Louise Filmore
    Leeftijd: 19
    Sport: Elle rijdt paard. Ze doet aan eventing (Dressuur, Cross Country en springen), met haar eigen paard Calimero Z (afgekort als Cal.)
    Uiterlijk: Elle heeft lichtblonde haren, die ze bijna altijd los heeft, tenzij ze op een paard zit, dan heeft ze haar haren vast. Ze heeft blauwe ogen. Ze is niet heel erg lang, namelijk 1.66 meter. Ze heeft een slank lichaam. Elle is natuurlijk wel gespierd, vooral in haar armen en haar benen. Ze draagt vaak strakke broeken, met losse shirts. Vaak loopt ze de hele dag rond in haar paardrijkleding. Ze draagt vaak wel make-up. Zonder mascara en foundation gaat ze niet de deur uit.
    Innerlijk: Elle heeft twee hele verschillende kanten: een lieve kant en een uitdagende kant. Ze is echt een schat. Je kan haar alles toevertrouwen, ze zal het nooit doorvertellen. Ook staat ze altijd voor iedereen klaar. Als ze om iemand geeft zal ze ook echt voor diegene door het vuur gaan. Ze doet bijna geen vlieg kwaad. Ze houdt wel van een uitdaging, ze is niet snel uit het veld te slaan. Ook daagt ze zelf mensen ook vaak uit. Ze zoekt graag wel grenzen op bij mensen. Ze kan ook een hele flirt zijn. Elle is heel vastberaden, als ze iets wilt, krijgt ze het ook. Ze kan niet goed tegen haar verlies. Als ze tijdens een wedstrijd geen podiumplaats heeft gehaald kan ook haar hele week en soms zelfs haar hele maand verpest zijn. Ze geeft echter niet snel op, ze vecht door tot het einde.
    Historie: Elle is de jongste uit een gezin van zes personen. Ze heeft drie oudere broers. Haar ouders zijn nog altijd gelukkig getrouwd. Toen Elle zeven was kreeg haar vader een hartinfarct, sindsdien kan hij niet meer fulltime werken, veel werkgevers willen hem dus niet meer aannemen. Elles moeder is altijd huisvrouw geweest. Ze had vier kinderen om voor te zorgen, dus een baan zat er voor haar niet in. Doordat er dus geen inkomstenbron meer was, had het gezin ook nauwelijks iets om uit te geven. Ze moesten elke munt omdraaien. Elle had al van kleins af aan een obsessie met paarden. Altijd als ze een paard zag begon ze te gillen. Na veel zeuren had ze haar ouders eindelijk zover dat ze op paardrijden mocht. Ze was toen acht. Haar ouders konden het nog net betalen, maar ze moesten er wel hun jaarlijkse vakantie voor opgeven. Elle bleek een natuurtalent. Al snel reed ze wedstrijden en ze werd alsmaar beter. Haar ouders zagen hier wel een inkomstenbron in en investeerden dus behoorlijk in Elle. Ze kieperden alle spaarpotten om, zodat Elle vier keer in de week les kon krijgen en ze ook met de beste kleding en spullen kon rijden. Elle werd echt tot het uiterste gedreven. Haar ouders pushten haar enorm. Inmiddels is Elle op zo’n niveau dat ze behoorlijk wat prijzengeld binnensleept, maar haar ouders vinden het nog niet genoeg. Daarom hebben ze haar naar dit instituut gestuurd.
    Extra: Elle is biseksueel


    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 18:34 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik reserveer toch nog een meisje


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wanneer gaan we beginnen???


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    (...)

    Leuk!


    Haha leuk als in hij is knap of leuk dat hij mijn broer is of leuk van mijn profielfoto hahaha ;D


    Go Dutch.

    kathe schreef:
    (...)

    Haha leuk als in hij is knap of leuk dat hij mijn broer is of leuk van mijn profielfoto hahaha ;D


    De laatste twee c:


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    (...)

    De laatste twee c:


    Hahaha
    someone here likes someone ;3


    Go Dutch.

    Mag ik een meisje reserveren?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mag ik een meisje?

    Naam:Audrey Gwendolyn Henderson
    Leeftijd: 16
    Sport: Boogschieten
    Uiterlijk: Audrey heeft donkerblond/bruin natuurlijk golvend haar en donkerbruine, bijna zwarte ogen. Ze is redelijk slank, en ongeveer 170. Ze draagt meestal simpele, comfortabele kleren, en ze heeft bijna altijd wel een beetje make-up op, gewoon wat mascara en oogpotlood. Voor haarzelf, niet voor anderen. Het maakt haar namelijk niets uit wat anderen van haar vinden


    Innerlijk: Je kan Audrey niet de wet voorschrijven, dat hebben de meeste mensen wel door. Niet dat ze dan een scène gaat schoppen, ze weigert het gewoon te doen, en trekt haar eigen plan. Audrey is opzich aardig, als je haar niet in de wegloopt. Ze is redelijk impulsief, maar niet onhandig in wat ze doet. Als Audrey niet boogschiet, leest ze, of tekent ze iets. Audrey is luxe gewent, maar ze kan ook prima zonder.
    Verleden: Audrey is opgegroeid in een van de rijkste families van Engeland. Ze is al op jonge leeftijd gaan boogschieten met een zelfgemaakte boog. Toen ze er aanleg voor bleek te hebben, stuurde haar ouders haar naar de boogschietclub, waar ze steeds beter werd.
    Ze heeft 3 broers (24, 21, 14) en 2 zussen (19, 14), en ze woonde samen met haar grootouders, ouders en neefje in het landhuis van haar vader.
    Extra: Audrey heeft vier ratjes, Voya, Sem, Bommo en Leah

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 9:00 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Naam:Audrey Gwendolyn Henderson
    Leeftijd: 16
    Sport: Boogschieten
    Uiterlijk: Audrey heeft donkerblond/bruin natuurlijk golvend haar en donkerbruine, bijna zwarte ogen. Ze is redelijk slank, en ongeveer 170. Ze draagt meestal simpele, comfortabele kleren, en ze heeft bijna altijd wel een beetje make-up op, gewoon wat mascara en oogpotlood. Voor haarzelf, niet voor anderen. Het maakt haar namelijk niets uit wat anderen van haar vinden


    Innerlijk: Je kan Audrey niet de wet voorschrijven, dat hebben de meeste mensen wel door. Niet dat ze dan een scène gaat schoppen, ze weigert het gewoon te doen, en trekt haar eigen plan. Audrey is opzich aardig, als je haar niet in de wegloopt. Ze is redelijk impulsief, maar niet onhandig in wat ze doet. Als Audrey niet boogschiet, leest ze, of tekent ze iets. Audrey is luxe gewent, maar ze kan ook prima zonder.
    Verleden: Audrey is opgegroeid in een van de rijkste families van Engeland. Ze is al op jonge leeftijd gaan boogschieten met een zelfgemaakte boog. Toen ze er aanleg voor bleek te hebben, stuurde haar ouders haar naar de boogschietclub, waar ze steeds beter werd.
    Ze heeft 3 broers (24, 21, 14) en 2 zussen (19, 14), en ze woonde samen met haar grootouders, ouders en neefje in het landhuis van haar vader.
    Extra: Audrey heeft vier ratjes, Voya, Sem, Bommo en Leah


    Zo is Audrey wel goed volgensmij

    Wanneer beginnen we?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.