• We are the champions, my friend
    and we'll keep on fighting
    till the end
    We are the champions
    We are the champions
    No time for losers
    'Cause We are the champions
    Of the world


    - we are the champions, Queen



    Ergens in deze wereld is een plekje, met diverse jonge atleten. Junioren ook wel genoemd. Diverse kinderen van 15 tot 20, die uitblinken in die ene sport.
    Elk kind apart is uit huis weggerukt om te trainen, trainen en nog meer trainen. School? Daar heb je geen tijd voor. Vrienden? Die heb je niet nodig, enkel je traingenoten. Uitgaan? Ben jij gek straks krijg je een blessure en ben je niet fit de volgende dag.
    Nee, het geen wat voorop staat is trainen in de sport waarin jij uitblinkt, wedstrijden winnen. Maak je land trots, en laat iedereen zien dat jij het persoon bent dat jou land verdedigd tegenover de anderen.
    Niet iedereen zal hier vrijwillig zitten, ja sommige zullen ervoor kiezen om dit te doen, maar anderen zijn gedwongen bezig, je hebt het talent, dus gebruik het, Verspil het niet, laat zien dat jij een betere bent.


    Het gaat dus kort gezegd om een, nog onbepaald aantal, kinderen tussen de 15 en 20 jaar die zijn gezien tijdens het beoefenen van hun sport. Deze kinderen hebben 3 dagen gehad, om hun spullen te pakken, afscheid te nemen en te verhuizen naar deze plek,

    het gebouw zelf en de omgeving bevatten alle faciliteiten die je nodig zult hebben om jou sport te beoefenen.


    Ik heb geen limiet in personage's maar zorg er alsjeblieft een beetje voor dat jongens/meisjes gelijk blijven :)
    max 4 personage's per persoon
    Maar zorg dan ook dat je dit aankunt zonder ze te verwaarlozen

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    - Liefde ruzie drama, alles mag zolang het maar tussen de personages blijft een geen ruzie onderling
    -Géén ruzie in deze RPG!


    wat wil ik zoiezo weten bij je personage?

    Nou, iig welke sport hij/ zij beoefent. Maakt niet uit wat, als is het tapdancen, er zijn ook meerdere personen bij 1 sport mogelijk, van mijn part gaan we allemaal rondjes schaatsen...
    In elke sport kun je immers uitblinken :)


    leiding
    John Smith patoloog
    Emma Jane Gibbs - abbysciuto

    Meisjes stop op de meisjes!
    - Laurinda Pearl Appelboompje
    -Abigail Pierce Appelboompje
    -Dena Fields Patoloog
    -Vanilla GrayPatoloog
    -Olivia "Liv" Elena O'Connor annexelsa
    -Audrey Gwendolyn Henderson rawiyah
    - Dahlia Sijnders 220912



    Jongens
    -Jeremy Devoné Appelboompje
    -Ethan Brooks Patoloog
    -Timothy Hale Abbysciuto
    - Jackson Rigsby abbysciuto
    -Jayden Sam Footter Kathe
    -Jason Danny Jones Rayhi


    have fun :)





    Het idee is een beetje gebasseerd uit het gedrild sporten in sommige landen, maar wat fantasie, omgooien en wegwerpen van de realiteit gooide dit eruit

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 16:46 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Keep it cool guys. Een beetje geduld is ook niet verkeerd (al zeg ik het zelf...)En ben ik eigenlijk niet te persoon om dat te zeggen


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    Keep it cool guys. Een beetje geduld is ook niet verkeerd (al zeg ik het zelf...)En ben ik eigenlijk niet te persoon om dat te zeggen


    Ik weet zeker dat jullie ook graag willen beginnen hoor ;)

    Maar ik zal geduldig wachten, ik heb de tijd.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mag ik een jongen reserveren?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ssure :) zet je erbij


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik wil trouwens een andere naam hebben voor deze rpg denk ik iemand suggesties?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    To the top.
    Becoming a champion
    Russia and China for the win. ^^
    The North-Korea of sports.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 20:31 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    jij zoekt gewoon direct de meest gedrillde landen uit :3 mwhahahahhaa slimme manon


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hahaha
    Sport is life


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Naam: Dahlia Sijnders
    Leeftijd: 16
    Sport: Judo
    Uiterlijk: Dahlia is klein en redelijk gespierd. Ze heeft blond stijl haar dat ze bij de judo altijd in een lelijke staart heeft en buiten het sporten altijd los. Ze heeft groen/grijzige ogen. Wanneer ze sport heeft ze geen make-up op, buiten de sport wat mascara en soms rode lippenstift. Dahlia heeft brede schouders en heeft een normaal postuur.



    Innerlijk: Dahlia houdt ervan om bezig te zijn met haar gewicht en haar lichaam. Hoewel ze soms daar ook een beetje in door kan slaan. Dahlia kan ook best onzeker zijn, helemaal als ze net nieuwe mensen leert kennen is ze bang dat ze stom overkomt. Maar ook over haar gewicht maakt ze zich constant druk en is ze bang dat ze dik overkomt. Haar grote droom is om later olympisch kampioene te worden.
    Dahlia kan grappig zijn hoewel je haar humor wel moet waarderen.
    Judo: Dahlia is op judo gegaan omdat ze een jongen bij haar in de klas had die ook die sport doet. Ze beoefend deze sport nou al 11 jaar en ze vindt het geweldig. Ze heeft de zwarte band en judoodt in de -52 kg u18 jaar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kunstschaatsen

    Geslacht: Meisje
    Naam: Vanilla Gray
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (evt met foto): Vanilla heeft lange, donkere haren en groenige ogen. Meestal draagt ze haar haren vast, door haar sport, maar in haar vrije tijd draagt ze ze wel eens los. Vanilla is bijna altijd in sportkleding te vinden en wanneer ze tijd maakt, draagt ze meer neutrale kleding.
    Innerlijk: Vanilla is een stil, hardwerkend meisje met een drang om te winnen en perfect te zijn. Ze is geen sociaal persoon en het liefst gaat ze helemaal op in haar schaatsen. Wanneer ze niet op de schaatsbaan te vinden is, is ze wel in een sportzaal te vinden. Vanilla heeft maar één doel voor ogen en dat is ooit op de olympische winterspelen goud te winnen. Ze is dan ook teleurgesteld als ze bij een wedstrijd iets minder dan eerste heeft gewonnen. Go hard or don't go at all, is dan ook haar motto. Ze is heel zuinig op de spullen die ze heeft en hecht heel veel emotionele waarde aan haar schaatsspullen.
    Extra: Ze is blij dat ze op zo'n trainingsinstituut mag zitten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dan kunnen Timothy en Vanilla partners zijn^^


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    Dan kunnen Timothy en Vanilla partners zijn^^


    Zie, dat dacht ik al.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Schaatsen

    Geslacht: Man
    Naam: Ethan Brooks
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk: Ethan heeft korte, donkerblonde haren en lichtere ogen. Hij heeft een middelmatig lang, sportief lichaam.
    Innerlijk: Ethan is een echte vechter. Hij mag dan niet altijd de beste zijn, maar hij vecht zeker wel het hardste van iedereen en dat heeft hem naar de top gebracht. Hij is iemand die zich braaf aan de regels houdt en doet wat hem wordt opgelegd en ook luistert naar diegene die van belang zijn om hem naar de top te brengen. Ethan weet precies welke dingen hem helpen en welke dingen hem ruineren. Daarom kan hij zich prima afzonderen van alle 'ruis'. Competitie die hem van slag probeert te krijgen, overwint hij gauw genoeg en brengt hen zelfs van slag met zijn standvastigheid.
    Extra: Ethan's specialiteiten zijn de 1000m, 1500m en de 10000m.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 16:22 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Ik stel alleen wat voor hoor


    Goed voorstel ;D


    Go Dutch.

    Allround Choach, ex-atletiek, ex-turnen

    Geslacht: Man
    Naam: John Smith
    Leeftijd: 30
    Uiterlijk: John heeft bruine, kortere haren en bruine ogen. Normaal heeft een kleine stoppelbaard, maar soms scheert hij zich ook regelmatig. Als hij lacht kun je zijn ietswat scheve tanden en lachrimpels zien. Hij heeft na zijn sportcariere een vrij gespierd lichaam over gehouden, waar hij ook trots op is. Meestal draagt hij simpelweg een sportbroek en een simpel t-shirt, of de kleding van een specifieke sport, maar in zijn vrije tijd loopt hij er ook wel graag netjes bij.
    Innerlijk: John is iemand die discipline kent en dat ook uitdraagt. Hij houdt ontzettend veel van zijn sporters, maar laat dit in feite nooit zien. Wat hij wil voor hen is dat ze de beste worden. Het maakt hem niet uit of hij nu gehaat of geliefd is bij zijn sporters, zolang ze maar naar hem luisteren, dan komen ze er wel. Hij weet ook wel dat ze in de verre toekomst zullen inzien dat zijn bedoelingen goed waren. Persoonlijk is hij een vrij zeker persoon en geniet met volle teugen van het leven. Hij weet waar hij serieus moet zijn, maar er kan af en toe zeker wel een grapje tussendoor. Hij is emotioneel vrij stabiel, iets wat wel nodig is in deze wereld.
    Extra: Hij is een mannelijk gay, dus niet zo'n verwijfde man, maar een doodnormale man die van mannen houdt. Iemand die hem voor het eerst tegen komt, zou niet kunnen zeggen dat hij gay is. Toch is hij sexueel bi, zolang het maar goed is.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt